2011-08-13, 19:15
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Måste bara tilläga med att den vidriga metallsmaken alla pratar om inte existerar för mig.
Kände lite av den vid de två första gångerna jag tog, men det var inte spec äckligt.
Citera
2011-08-13, 19:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Hehe jadu vem vet, men som sagt är inte lyckorus etc så jävla starkt ändå av dessa sömnpills, kanske som flera postulerat att man måste ha viss ångest för å få lite eufori av benz nog till viss del är sant..... imovane lr stilnoct för den delen ska ju dock vara lite annorlunda....
testade du lyssna på ngn musik lr sådant efter de två st ? för allmänt med benz tycker jag man känner mer/bättre om man gör/tänker annat än o bara är typ tänker på typ vad räntan på ens bankkonto blir nästa år lr ngt sådant o sitter på en stol o inväntar ruset.. med droger över huvud taget har jag märkt man gör en hyffsad del själv i "bestämmandet" av hur ruset blir,
annars kanske har med ens personliga metabolism i kroppen att du kanske skulle funka med mitt emmellan det du tog typ, eller om du vänta lite längre...........
eller så behövde du bara helt enkelt så mkt

hehe jo.

jag satt bara och inväntade ruset, efter 30 min så hände inget. sen tog jag 2 till och sen 3 till. sen vakna ja i köket dagen efter.

skall göra som du sa ikväll dock. lyssna på musik eller nåt. spotify..

tack för tipsen
Citera
2011-08-15, 07:17
Bannlyst
Jag vill få tag på Minst/ungefär beror på PRISET 100 Benzo/insomnia, mm. men vet inte vart jag ska vända mig.. Det är sjukt svårt med alla kopior och "skit" som snurrar runt ute på nätet och liknande.
är det någon här som kan rekommendera en bra sida man kan vända sig till i så fall? Som själv provat och vet att det är bra grejer?

Tacksam för Svar......
Citera
2011-08-15, 08:20
Medlem
adagios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonBenetGacy
Haha samma här. Har ADD och ibland tar jag 1-2 zopiklon när jag vaknar för då kickar jag igång direkt och gör ärenden, betalar räkningar osv. Fungerar 1000 ggr bättre än ritalinet och har ingen vidrig avtändning och håller i hela dagen.
Jaha. Jag är under utredning för ADD och blir precis som du pigg som fasen, gör räkningar och blir helt hyperaktiv nästan. HAHA!
Citera
2011-08-15, 18:06
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fresterska
Hur obtainar jag Imovan? Skrivs det ut direkt eller i andrahand vid ångest och sömsvårigheter efter långvarig kontakt med psykiatrin?

Jag prövade på Imovan förra lördagen och fick ett riktigt härligt rus fyllt med kärlek, vaföreställningar och minnesluckor. Blandade två st 7,5mg med Seroquel, 2 folköl, koffein och kanske 0,5g hasch. (utdelat på ca 50kg)

Jag bad om Imovan på psyk och var inge större problem ...skriver inte ut om du har ngn historia för djupare depression eller självmordsförsök.
Citera
2011-08-15, 22:17
Medlem
whatelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adagio
Jaha. Jag är under utredning för ADD och blir precis som du pigg som fasen, gör räkningar och blir helt hyperaktiv nästan. HAHA!

Jag blir också helt hyperaktiv och vill ta tag i grejer när jag käkat imovane utan tolerans, blir pigg o glad helt enkelt. Kanske borde gå en ADD-utredning. ^^
Citera
2011-08-18, 06:23
Medlem
lowerCases avatar
En fråga till dom som är vana vid imovane: Jag brukar käka 2st för att somna in ordentligt vilket funkar bra oftast. Det jag undrar är om det egentligen är nån ide att käka 3 för större chans av sömn?

Har ingen tolerans då jag inte äter imovane ofta..

Pinsakt att fråga men är intresserad av att spara på medecinerna
Citera
2011-08-18, 23:30
Medlem
Vad är bäst om man har ångest och mår dåligt?

Typ kärleken lämnat en för en annan och man känner sig helt jävla värdelös.
Sömntabletter behövs men vad är bäst för att slippa tänka och koppla bort dem värsta tankarna?
Citera
2011-08-19, 01:14
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yalcin
Vad är bäst om man har ångest och mår dåligt?

Typ kärleken lämnat en för en annan och man känner sig helt jävla värdelös.
Sömntabletter behövs men vad är bäst för att slippa tänka och koppla bort dem värsta tankarna?
Zolpiklon helt klart, du blir lugn, ångesten försvinner och du kan sova
Citera
2011-08-22, 11:29
Bannlyst
Helt sjukt vilken skillnad det är mellan olika kommuner/län när det kommer till utskrift av benzo/z-analoger å andra trevliga preparat...
Kommer från Varberg nedanför Gbg å trots att det e en relativt liten stad, skiljer det sig ändå från en minst lika liten stad som Falun. Ju högre upp i landet,ju svårare att få nåt roligt utskrivet märker man tydligt....
Hatar kommuner som ska visa sig på styva linan å statuera exempel. Detta gäller även brott i allmänhet. Har råkat illa ut flera ggr här uppe bara för att polisen velat statuera exempel. Hur ser det ut numera för er andra i resp län när det gäller imovane numera? Förr var det ju inte så svårt att få dessa underskattade piller. Nu, får iaf jag bara en anklagande blick av läkaren bara jag tar upp ideén med att testa insomningstabletter....tröttsamt
Citera
2011-08-23, 19:34
Medlem
Cruella de Vils avatar
Jag fullkomligt ÄLSKAR Imovane.

Imovane + Sobril + Bebiscider så är kvällen räddad. Lägg därtill målarblock och kritor och kvällen blir om möjligt ännu bättre.

Gud jag har så mycket bilder målade från dessa kvällar. Helt insane.
Senast redigerad av Cruella de Vil 2011-08-23 kl. 19:37.
Citera
2011-08-23, 19:57
Bannlyst
Ska resan på solsemester och (som vanligt) så oroar jag mig inför flygresan. Brukade alltid ta Zolpidem eller Zopiklon tidigare så jag kan sova mig genom resan, men har ej tillgång till det nu. Har ni några bra tips på vart jag kan få tag på det? Reser i slutet på veckan och börjar bli riktigt orolig och redo att göra lite vad som helst för att fixa detta. Behövs egentligen bara en karta då det är för ToR resorna.

Tacksam för lite hjälp. =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in