2012-04-13, 22:53
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Kommer jag "må bra" av 10mg zolpidem om jag aldrig tagit det innan? Och vad för effekter kan jag vänta mig?
Citera
2012-04-13, 23:09
Medlem
Analhuvuds avatar
Zolpidem + Alkohol har man gjort massor av roliga saker på ju. Bästa måste vara när jag vakna upp i kalsonger mitt i staden i en rondell
Citera
2012-04-14, 03:02
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analhuvud
Zolpidem + Alkohol har man gjort massor av roliga saker på ju. Bästa måste vara när jag vakna upp i kalsonger mitt i staden i en rondell
fattar inte hur folk kan tycka det är kul jhhhahahaha

knasiga much?
Citera
2012-04-14, 08:15
Medlem
Analhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
fattar inte hur folk kan tycka det är kul jhhhahahaha

knasiga much?

Vakna precis upp naken i duschen efter nattens piller intag.. fyfan känner mig helt knas. 30mg zolpidem så jag somnar i sängen kan behövas
Citera
2012-04-14, 13:28
Medlem
YngreHerres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YngreHerre
Vilken nazist.. fick 30x10mg stil utskrivet idag för jag inte kan sova. Har käkat flickvännens melatonin o theralen så kan jag sova men vill inte ta hennes medicin liksom.. Läkare är olika haha.
Det jag skulle fråga om här i tråden är; nu har jag druckit 3 st 7.0%iga cider och undrar om jag kan ta 10mg stilnoct för att få lite mer eufori? Har flickvännen här så vill inte bli helt tokflöddrad så hon blir rädd eller något..
Ah körde i mig 30mg och hon fick 10mg också så var det ju skitsamma om jag var skev =) Såg dubbelt (lol) och fick hallisar om ett folk rörde sig mot oss som inte var där..
Rätt trevlig upplevelse förutom att jag inte kunde få upp kuken då vi skulle ligga men det kunde ju kvitta, jag var schööön.
Citera
2012-04-14, 15:30
Medlem
Murkelpurkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Fortsätta berätta om dina sömnproblem. Säg att Stilnoct (dosering enligt din ordination) hjälpte.

Du tror det räcker alltså, hon lät rätt bestämd när hon sa "INGA FLER EFTER DESSA"
Citera
2012-04-14, 16:00
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analhuvud

Bara ren tur att du sitter här idag, vad som helst kan hända med zolpidem tillsammans med sprit. Förstår inte nöjet med att blanda dom, man minns ju ändå inte vad man gjort, det är ett skönt buzz i början med sen är allt svart.
Citera
2012-04-14, 17:25
Medlem
Analhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Bara ren tur att du sitter här idag, vad som helst kan hända med zolpidem tillsammans med sprit. Förstår inte nöjet med att blanda dom, man minns ju ändå inte vad man gjort, det är ett skönt buzz i början med sen är allt svart.

Riktigt jävla farlig kombo och inget man borde göra egentligen. Men känns skönt ett tag tills man inte minns något mer och vaknar upp vart som helst
Citera
2012-04-14, 18:07
Medlem
Ovcharkas avatar
Instämmer att Zopiklon och alkohol är värdelöst. En gång drog jag i mig nån Zopiklon och satte mig sedan med ett glas whisky och skulle avnjuta ett avsnitt "Married with children". Next thing I remember är att jag är inlagd på psyk...

En polare testade samma mix. Slutade med att han kastade en stol efter en brud. Kom han ihåg det dagen efter? Nej. Ågren? Bet ya.

Benso och alkohol är en bra mix. Z-analoger och alkohol är en dålig mix.
Citera
2012-04-14, 18:41
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Instämmer att Zopiklon och alkohol är värdelöst. En gång drog jag i mig nån Zopiklon och satte mig sedan med ett glas whisky och skulle avnjuta ett avsnitt "Married with children". Next thing I remember är att jag är inlagd på psyk...

En polare testade samma mix. Slutade med att han kastade en stol efter en brud. Kom han ihåg det dagen efter? Nej. Ågren? Bet ya.

Benso och alkohol är en bra mix. Z-analoger och alkohol är en dålig mix.

Jag håller inte med. Har man vanan inne så är det en alldeles underbart mysig kombination. Btw Ovcharka, har du läst mitt PM?
Citera
2012-04-14, 19:38
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Hur länge känner ni av ruseffekten på Stilnoct respektive Imovane?
Citera
2012-04-14, 20:47
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Jag håller inte med. Har man vanan inne så är det en alldeles underbart mysig kombination. Btw Ovcharka, har du läst mitt PM?

Vadå "vanan inne"? Vad innebär det? Kan man öva sig till att undkomma blackouts?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in