2011-02-02, 23:13
Medlem
SmokinKittyCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danro80
Som jag skrev så tog jag dubbel dos 15mg (7,5x2) dock utan något som helst resultat!?

Jag får helt enkelt kika på andra alternativ.

Du kanske är väldigt känslig och ökar toleransen väldigt snabbt. Kanske kan du bara ta varannan dag för att få full effekt. Själv väntar jag i regel 3 dagar mellan gångerna och då fungerar det utmärkt, hur toleransen utvecklas är så individuellt.
Så antingen dubblar du dosen varje kväll eller så hittar du andra alternativ att sova på de dagar då du vilar dina GABA-receptorer. Låter det vettigt?

Edit: Såg att du dubblerade dosen andra kvällen. Men om du fortsätter att öka varje kväll sjukt mycket sitter du ganska snabbt i skiten vilket jag inte önskar någon... Mvh
Citera
2011-02-02, 23:22
Medlem
Danro80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokinKittyCat
Du kanske är väldigt känslig och ökar toleransen väldigt snabbt. Kanske kan du bara ta varannan dag för att få full effekt. Själv väntar jag i regel 3 dagar mellan gångerna och då fungerar det utmärkt, hur toleransen utvecklas är så individuellt.
Så antingen dubblar du dosen varje kväll eller så hittar du andra alternativ att sova på de dagar då du vilar dina GABA-receptorer. Låter det vettigt?

Edit: Såg att du dubblerade dosen andra kvällen. Men om du fortsätter att öka varje kväll sjukt mycket sitter du ganska snabbt i skiten vilket jag inte önskar någon... Mvh

Ja precis jag har ju bara ätit denna sort av tabletter två gånger. (Alltså totalt tre tabletter)
Mycket märkligt att jag skulle öka toleransen så snabbt...

Nej det blir ju inte till att öka dosen mer, eftersom det bevisligen inte fungerar, utan jag får ju helt enkelt prova något annat.

Jag minns att för många årsen så testade jag efedrin, det fungerade inte heller på mig utan jag kunde knapra i mig flera stycken och sen gå och lägga mig. Min kropp stöter kanske ifrån sig vita runda piller =) Jag kanske ska prova att peta in pillret i en chokladbit eller något för att lura kroppen att det är godis *skratt*
Citera
2011-02-02, 23:35
Medlem
SmokinKittyCats avatar
Citat:
Ja precis jag har ju bara ätit denna sort av tabletter två gånger. (Alltså totalt tre tabletter)
Mycket märkligt att jag skulle öka toleransen så snabbt...

Nej det blir ju inte till att öka dosen mer, eftersom det bevisligen inte fungerar, utan jag får ju helt enkelt prova något annat.

Jag minns att för många årsen så testade jag efedrin, det fungerade inte heller på mig utan jag kunde knapra i mig flera stycken och sen gå och lägga mig. Min kropp stöter kanske ifrån sig vita runda piller =) Jag kanske ska prova att peta in pillret i en chokladbit eller något för att lura kroppen att det är godis *skratt*

Ja, appropå godis så är ju Zopiklon som godis för mig, svårt som fan med diciplinen, jag vill alltid ha den där sköna känslan i kroppen

Finns det en sån diagnos mån tro, pillerresistent? Hör med din doktor!
Citera
2011-02-03, 01:18
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Som jag skrev så tog jag dubbel dos 15mg (7,5x2) dock utan något som helst resultat!?

Jag får helt enkelt kika på andra alternativ.
Ja, jag nämnde ju en tablett till? Stilnoct. Lika enkelt som Imovane att få ut.
Citera
2011-02-03, 01:26
Medlem
Danro80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Ja, jag nämnde ju en tablett till? Stilnoct. Lika enkelt som Imovane att få ut.

Jag ska prova Stilnoct så får vi se om det kanske fungerar bättre, tack för tipset.
Citera
2011-02-03, 04:17
Medlem
MaxVobiscums avatar
Jag äter 10 mg Zolpidem per natt, enbart för att sova. Hur länge syns det i kroppen om jag äter tabletterna en vecka?

Försvinner det fort?
Citera
2011-02-03, 04:24
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxVobiscum
Jag äter 10 mg Zolpidem per natt, enbart för att sova. Hur länge syns det i kroppen om jag äter tabletterna en vecka?

Försvinner det fort?
2 timmars halveringstid, försvinner alltså på nån/två dagar. Syns även inte på standardtester, men på labb om dom letar efter det. Dock kan det vara så att det numera att benzoanaloger kollas på benzo-testet på labb.
Citera
2011-02-03, 14:18
Medlem
SmokinKittyCats avatar
Citat:
2 timmars halveringstid, försvinner alltså på nån/två dagar. Syns även inte på standardtester, men på labb om dom letar efter det. Dock kan det vara så att det numera att benzoanaloger kollas på benzo-testet på labb.

Alltså om halveringstiden är endast 2 timmar då borde substansen vara ute ur systemet efter 4 timmar? Så har jag lärt mig Zopiklon som har en halveringstid på 6 timmar tar 12 timmar för kroppen att göra sig av med. Eller?
Citera
2011-02-03, 14:20
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokinKittyCat
Alltså om halveringstiden är endast 2 timmar då borde substansen vara ute ur systemet efter 4 timmar? Så har jag lärt mig Zopiklon som har en halveringstid på 6 timmar tar 12 timmar för kroppen att göra sig av med. Eller?
Nä, men det är ju ofta så man tänker (det logiska), jag tänkte likadant innan jag visste själv...

Ponera att du tagit 10 mg Zolpidem. Då har du alltså hälften kvar i kroppen efter två (två timmars halveringstid) timmar (5 mg), om två timmar till har det halverats i kroppen igen (2,5 mg), om två timmar till är det 1,25 mg. Ja du förstår..
Citera
2011-02-03, 14:29
Medlem
SmokinKittyCats avatar
Citat:
Nä, men det är ju ofta så man tänker (det logiska), jag tänkte likadant innan jag visste själv...

Ponera att du tagit 10 mg Zolpidem. Då har du alltså hälften kvar i kroppen efter två (två timmars halveringstid) timmar (5 mg), om två timmar till har det halverats i kroppen igen (2,5 mg), om två timmar till är det 1,25 mg. Ja du förstår..

Ja just det! Fel av mig och rätt av dig!
Citera
2011-02-03, 15:35
Medlem
sun7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Hanaha o ja 150 mg, böurjar bli röt sne nu. xD

Sluta, låter farligt.
Citera
2011-02-03, 22:58
Medlem
fanskithelvetes avatar
Jag går ur Zolpidem fanclub, man tenderar att gå i sömnen och göra saker man inte kommer ihåg. Nu senast hade jag mailat ett tiggarbrev till en polare om att jag ville låna 7000:- till en MiniMac. Skämdes när jag skulle förklara mig, lånar aldrig pengar annars...

Nu blev viss text blå och fetstil, vetifan hur jag normaliserar texten... EDIT: Fixade texten.
Senast redigerad av fanskithelvete 2011-02-03 kl. 23:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in