Citat:
Ursprungligen postat av SmokinKittyCat
Du kanske är väldigt känslig och ökar toleransen väldigt snabbt. Kanske kan du bara ta varannan dag för att få full effekt. Själv väntar jag i regel 3 dagar mellan gångerna och då fungerar det utmärkt, hur toleransen utvecklas är så individuellt.
Så antingen dubblar du dosen varje kväll eller så hittar du andra alternativ att sova på de dagar då du vilar dina GABA-receptorer. Låter det vettigt?
Edit: Såg att du dubblerade dosen andra kvällen. Men om du fortsätter att öka varje kväll sjukt mycket sitter du ganska snabbt i skiten vilket jag inte önskar någon... Mvh
Ja precis jag har ju bara ätit denna sort av tabletter två gånger. (Alltså totalt tre tabletter)
Mycket märkligt att jag skulle öka toleransen så snabbt...
Nej det blir ju inte till att öka dosen mer, eftersom det bevisligen inte fungerar, utan jag får ju helt enkelt prova något annat.
Jag minns att för många årsen så testade jag efedrin, det fungerade inte heller på mig utan jag kunde knapra i mig flera stycken och sen gå och lägga mig. Min kropp stöter kanske ifrån sig vita runda piller =) Jag kanske ska prova att peta in pillret i en chokladbit eller något för att lura kroppen att det är godis *skratt*