Flashback bygger pepparkakshus!
2010-10-04, 16:24
Medlem
Ovcharkas avatar
Wöw! Känner inte av Zopiklon längre, såvida jag inte äter 500+ mg. Överförs den här toleransen på Zolpidem eller? Om ni eh.. förstår. Kan jag byta till Zolpidem o få effekt på normala doser eller är jag fakked på det med iom Zopiklonet?

edit: Vet inte vad jag fick 500mg ifrån. Hade nog dött om jag åt så mycket. 60-80mg är närmare sanningen.
Senast redigerad av Ovcharka 2010-10-04 kl. 16:43.
Citera
2010-10-04, 16:32
Medlem
stilnockts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Wöw! Känner inte av Zopiklon längre, såvida jag inte äter 500+ mg. Överförs den här toleransen på Zolpidem eller? Om ni eh.. förstår. Kan jag byta till Zolpidem o få effekt på normala doser eller är jag fakked på det med iom Zopiklonet?

Nej det tror inte jag fasa ur Zopiklonet och ta sen stilnockt det funkade på mig i varje fall vart kul Boobbad tog först en sen en till vart pigg skön som en mört känner bra utav dom nu............ men man får hålla sig i skinnet så det inte drar iväg så tomten kommer
Citera
2010-10-04, 17:23
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka

edit: Vet inte vad jag fick 500mg ifrån. Hade nog dött om jag åt så mycket. 60-80mg är närmare sanningen.
Hmm, kanske. Zolpidem är ju tom. svagare än Zoplikon om man kollar på en ekvivalens-tabell. Men testa och se, lite svårt att svara på faktiskt. Det är ju trots allt olika preparat.
Citera
2010-10-04, 17:33
Medlem
kothics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Hmm, kanske. Zolpidem är ju tom. svagare än Zoplikon om man kollar på en ekvivalens-tabell. Men testa och se, lite svårt att svara på faktiskt. Det är ju trots allt olika preparat.

Jag har för mig att substanserna i dessa faktiskt kan skapa en korstolerans.
Du får helt enkelt prova och se.
Citera
2010-10-06, 06:42
Medlem
spiggys avatar
måste säga en sak vad gäller stilnoct - som jag upplever det vid snortning
Jag blir jävulskt depprimerad heeh när jag snortar stilnoct , 30 mg åt gången...

å en annan sak när jag ändå skriver
Att skjuta stilnoct är kalas i 10 sekunder - sen dånar det av och är borta och är totalt värdelöst

Att äta dem på tom mage är bäst , och efter man tagit stilnoct på fastande mage - ät en smörgås så drar det igång mycket mer

Tack för idag
Citera
2010-10-06, 08:52
Medlem
kothics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spiggy
måste säga en sak vad gäller stilnoct - som jag upplever det vid snortning
Jag blir jävulskt depprimerad heeh när jag snortar stilnoct , 30 mg åt gången...

å en annan sak när jag ändå skriver
Att skjuta stilnoct är kalas i 10 sekunder - sen dånar det av och är borta och är totalt värdelöst

Att äta dem på tom mage är bäst , och efter man tagit stilnoct på fastande mage - ät en smörgås så drar det igång mycket mer

Tack för idag

Snorta = Värdelöst om du frågar mig.

Skippa smörgåsen efteråt och häv en halvliter Grapejuice 10 min före intag och lika mycket efter.
Citera
2010-10-06, 09:00
Medlem
spiggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kothic
Snorta = Värdelöst om du frågar mig.

Skippa smörgåsen efteråt och häv en halvliter Grapejuice 10 min före intag och lika mycket efter.

jasså , drar det på mer då ?

ska precis ta 30mg nu efter kaffet

En sak som dock är säker , att blanda stilnoct med typ xanor eller annan vanlig benzo = ingen bra ide' det slår ut ALL effekt av stilnoctens härliga effekt
Senast redigerad av spiggy 2010-10-06 kl. 09:06.
Citera
2010-10-07, 01:29
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilnockt
Stilnockt är bäst tycker jag i varje fall,man blir lite uppåt på dem och så kan man ta rätt många utav dom innan man ballar ur.......
Blir helt väck av dom och synen blir inte bättre som av zopiklon.

Minnesluckor och annat blr det med. Första gången jag fick en sån (8 år sedan) trodde jag det var en propavan. Dvs tar minst en timme att verka så jag satt kvar uppe.

Sen gick jag till andra sidan stan och vrålade i folks brevinkast, på vägen dit pratade jag med min döde far som var på andra sidan vägen. Mycket besynnerligt.

Citat:
Ursprungligen postat av DcJack
sincerpharmchem.com Man kunde köpa Alprazolam och Diazepam pulver därifrån förr, men det har dom slutat att sälja
Ah ingen zopiklon :/ Det enda intressanta eftersom det lugnar ner mitt tumör och ärrfyllda samt blixtrande öga så synen blir bättre. Nästan alla anomalier försvinner pga det.

700 dollar hektot hade annars vart ett bra pris.

Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Vågar och vågar, vad fan snackar du om? Alla vet väl att det bara brukar bli så...?
Inte jag, har tagit tre på en gång som mest och två till 10 timmar senare.

Och jag har ändå käkat de i tre½ år.
Senast redigerad av volvo 240 2010-10-07 kl. 01:39.
Citera
2010-10-07, 01:47
Medlem
infects avatar
Varför allt detta snack om grapejuice före och efter intag av zopiklon/zolpidem?

Helt okej drog för att just somna in, eftersom man inte känner sig slö dagen efter. Inget jag gillar att 'trippa' på dock, är bara otroligt jobbigt att 'vakna' efter en blackout och endast minnas få saker, iaf i mitt falll, lägger jag mig inte efter jag tagit zopiklon virrar jag endast runt (större mängder, >14mg) Tycker det är bättre att 'trippa' på sobril eller något liknande istället, då blir man i alla fall slö och vet att man inte hittar på något dumt.

//infect
Citera
2010-10-07, 04:14
Medlem
hvuXs avatar
10 mg Zolpidem till natten och jag får fortfarande diverse (större) minnesluckor om jag utför någon aktivitet förutom datorsittande och filmtittande. Den trevligaste överraskningen måste ha varit en tidig morgon, då min man väcker mig med orden:
"Vad gjorde vi egentligen inatt?".
Jag sätter mig upp i sängen och blickar ut mot rummet.
"Ja du. Vi tittade på film. Then you fucked me in the ass. "
"Oh. Well, did you like it?"
""
Vi kan för den delen än idag inte koppla hur vi gick från det ena till det andra. Häromnatten fann jag även min handflata väldigt intressant. Alla dessa skåror tycktes vara oändliga.

("Trippar/Flummar" för den delen inte alls och har aldrig överskridit maxdosen på 10mg, så jag blir ju lite fundersam ibland över min reaktion på Z.! Filmtittande i sängen är det bästa jag vet innan läggdags - men nu när jag nämner det är jag väldigt säker på att jag skrivit exakt samma sak tidigare i tråden.)
Senast redigerad av hvuX 2010-10-07 kl. 04:29.
Citera
2010-10-07, 06:46
Medlem
Mohaxxmeds avatar
Öh, orkar inte leta igenom 208 sidor efter denna fråga.

Jag är nästan helt ny på dethär.
För någon vecka sen blandade jag imovane + alkohol och ja..
Det gick mer eller mindre åt helvete.

Men tänkte ge det ett nytt försök.
Har införskaffat mig 35 mg zolpidem.

What to do?

Alkohol?
Bara kasta i mig dem?
Snorta dem?
Senast redigerad av Mohaxxmed 2010-10-07 kl. 06:50.
Citera
2010-10-07, 08:41
Medlem
kothics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohaxxmed
Öh, orkar inte leta igenom 208 sidor efter denna fråga.

Jag är nästan helt ny på dethär.
För någon vecka sen blandade jag imovane + alkohol och ja..
Det gick mer eller mindre åt helvete.

Men tänkte ge det ett nytt försök.
Har införskaffat mig 35 mg zolpidem.

What to do?

Alkohol?
Bara kasta i mig dem?
Snorta dem?

Börja med 20 mg, utan alkohol.
Känner du inget efter 45 min så sänk resterande 15mg med ett glas vin och jag lovar att du blir väckad

EDIT: Svälj skiten, snorta är ovärt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in