Citat:
Ursprungligen postat av Zneekah
fått tag på ett gäng zolpidem winthrop och undrar vad man kan hitta på på det. De flesta verkar tyccka att just winthrop suger men att det ändå går att flumma på dom. Nåt jag ska tänka på som är speciellt för just winthrop? nåt förslag på hur de bör intas? funkar bra med alkohol? sorry om det vart uppe men hittar rätt lite info om det
en liten uppdatering/varning:
första gången(nånsin med benso) vart det fint, tog bara 3, och några öl + lite vita änkan och blev skönt lullig!
sen igår(obs andra gången nånsin så hade ingen tolerans öhv) blev det inte lika bra, efter ett gäng öl och ca 4 zolp mådde jag kalas och tänkte nu jävlar och slängde i mig 2 eller 3 till och vaknade imorse hos en kompis och fick höra att jag blivit utslängd från en klubb och vart jävligt borta + att jag blivit uppringd av kompisar som jag tydligen ringt och försökt snacka med, förvisso en jävligt mild "snetripp" men obehagligt med en sån total minneslucka, minns absolut ingenting förutom efter jag tog de sista och idag har jag ont i kroppen och vart trött hela dan men det kan bero på alkohol / lite eller dålig sömn (vet inte när jag la mig alls).
I alla fall får jag se det som att jag på ett ändå rätt ofarligt sätt lärt mig hur det kan bli och tänker inte dra ut med för många piller på kartan igen

taggar inlägget med zolpidem winthrop eftersom jag själv hittade ganska lite info om dem när jag sökte.
simma lugnt!