Citat:
Ursprungligen postat av Bimboes
Tycker svenska Imovane är bättre än Limovan,fattar inte det. Det är juh samma styrka dom ligger båda i blister..Kan ju inte bara vara placebo.Måste fixa några svenska imovane och göra ett test.
Fan jag tryckte i mig 12 st och visst vart jag flummig men jag inte så där skön i kroppen och inte flummig länge..Men jag beställer nog dom endå igen då jag tycker dom är svåra att få tag på dom till ett shysst pris och nu har äntligen jag fått en riktigt bra kran.

Egentligen ska dom ju inte vara det, jag själv blir alltid alldeles för borta utan att jag tänkt på om dom funkade likvärdigt med svenska, vilket dom troligen gjorde. Känns svårt att jämföra Imovane faktiskt, man blir skev så fort osv. Limovan tillverkas ju av seriösa företag så det ska inte vara någon skillnad.
EDIT: Ibland slår det på olika snabbt, så det kan kännas bättre. Brukar tycka, eller iaf tro att jag tycker att utländska benso av god kvalité är bättre än från apoteket. Troligen slår det på snabbare än vissa apoteksvaror och når full effekt på samma gång, därav känns dom bättre.