2010-08-30, 01:49
Medlem
Ovcharkas avatar
Ingwn wst ens med alkohol, skeriver illa dock. ta r ennnn piller till
Citera
2010-08-30, 10:15
Medlem
Ovcharkas avatar
Vad tror ni om att blanda 1dl whisky, 250mg sobril och 15mg Zopiklon? Åsikter? Ska sitta på ett tåg kan jag tillägga och jag giiiilllar inte det, så jävla tråkigt.
Senast redigerad av Ovcharka 2010-08-30 kl. 10:42.
Citera
2010-08-30, 12:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Vad tror ni om att blanda 1dl whisky, 250mg sobril och 15mg Zopiklon? Åsikter? Ska sitta på ett tåg kan jag tillägga och jag giiiilllar inte det, så jävla tråkigt.

Jag skulle absolut inte göra det, verkligen inte på ett tåg bland massa andra människor iaf
Citera
2010-08-30, 12:39
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Gör det, för fan. Jag tog 30 mg zopiklon innan jag hoppade på ett flyg till Belgien, sedan sänkte jag flera öl på flyget. Det blev riktigt spännande, jag spillde öl över hela mig och mittgången och började glatt intervjua mina medpassagerare om deras livshistorier. Mycket bra sätt att göra resan lite roligare på.
Citera
2010-08-30, 13:14
Medlem
adoptivnegers avatar
Frågar här då jag inte fick svar i BensoFAQen.

Jag undrar om det är möjligt att pissa positivt på en vanlig sticka då man tagit zopiklon? Min läkare blev mycket misstänksam då jag fick positivt resultat trots att man satt ut min oxascand för flera daaagar sen, och nu följer jag och min terapeut/toxsköterska upp detta med stor spänning. Kommer jag pissa positivt igen? Negativt? Mittemellan?
Citera
2010-08-30, 13:52
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adoptivneger
Frågar här då jag inte fick svar i BensoFAQen.

Jag undrar om det är möjligt att pissa positivt på en vanlig sticka då man tagit zopiklon? Min läkare blev mycket misstänksam då jag fick positivt resultat trots att man satt ut min oxascand för flera daaagar sen, och nu följer jag och min terapeut/toxsköterska upp detta med stor spänning. Kommer jag pissa positivt igen? Negativt? Mittemellan?

Nej det ska inte visas på vanliga prov.
Citera
2010-08-30, 14:13
Medlem
adoptivnegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Nej det ska inte visas på vanliga prov.

Tack! Det borde min läkare vetat, och då borde han väl också ha vetat att en oxascand tagen på söndagen kan ge utslag på onsdagen tycker man. För nåt annat hade jag icke sa Nicke tagit.
Citera
2010-08-30, 14:18
Medlem
har en tråkig eftermiddag o har liten eller ingen tolerans av zopiklon som kommit över två kartor med, 7,5 mg. skulle typ 4-5 ihop med ett par folköl ge mig en skön eftermiddag eller vad rekommenderar ni? har hällt i mej 2 folköl o 3 zopiklon hittills. o en del kaffe för inte somna. vad tror ni`? man ca 75-80 kg, sista ölen jag har hemma så altet jag har är boosta med fler zopiklon blir det kul? suttit här i 30-40 min o väntat på värsta äventyret men icke.
Citera
2010-08-30, 14:37
Medlem
Jag har fått Zopiklon utskriven i ungefär 3år. Till en början tyckte jag inte den var särskilt speciell sen tog jag mina tog jag mina tabletter som enligt doktorn skulle ta ca:30 min att verka, Satte mig framför Tvn och tänkte kolla på någon serie eller något undertiden satt och kollade på Xena som jag
i vanliga fall tycker är världens töntigaste B-serie och så fortsatte det Xena varje kväll, Jag blev helt
fast i den jag tyckte Xena va grymmt och jag kan namnen på nästan alla och storyn, Gabrielle Joxer Callisto och Ares och tusen till såg hela serien och filmen på zopiklon, tycker förövrigt att det är riktigt surt att se på Xena annars!
Citera
2010-08-30, 15:42
Medlem
Fick hundra askar Xanor och Zopiklon för ett ta sen, Minns självfallet inte hur många jag tog bara att jag pratade med min bror hela dagen som inte var där en hallucination med andra ord. Framåt natten fick jag en hallis till en riktigt jävla läskig demon hoppade ur väggen såg verkligen ut som den försökte dra ner mig i helvetet försökte slå till den men näven for bara rakt igenom "konstigt" fyfan va borta jag var!
Citera
2010-08-30, 15:48
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adoptivneger
Tack! Det borde min läkare vetat, och då borde han väl också ha vetat att en oxascand tagen på söndagen kan ge utslag på onsdagen tycker man. För nåt annat hade jag icke sa Nicke tagit.

Jo oxascand sitter i länge i pisset.
Citera
2010-08-30, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HagelBrakarn
Jag har fått Zopiklon utskriven i ungefär 3år. Till en början tyckte jag inte den var särskilt speciell sen tog jag mina tog jag mina tabletter som enligt doktorn skulle ta ca:30 min att verka, Satte mig framför Tvn och tänkte kolla på någon serie eller något undertiden satt och kollade på Xena som jag
i vanliga fall tycker är världens töntigaste B-serie och så fortsatte det Xena varje kväll, Jag blev helt
fast i den jag tyckte Xena va grymmt och jag kan namnen på nästan alla och storyn, Gabrielle Joxer Callisto och Ares och tusen till såg hela serien och filmen på zopiklon, tycker förövrigt att det är riktigt surt att se på Xena annars!

AHA!
När min läkare skrev ut zopiklon sa hon att jag skulle göra det när jag satt på sängkanten, för om man försökte hålla sig vaken kunde man bli "lite konstig i huvudet". :P

Jag slår vad om att hon inte gillar Xena
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in