2011-01-27, 21:43
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Such-A-Twat
Halveringstiden är på 5-6h vilket säkert står i denna tråd x antal gånger.

mycket möjligt, men att halveringstiden är 5-6h säger mig _INGENTING_ om hur lång tid det tar innan man inte kan spåra det i blodet, tbh.
Citera
2011-01-27, 23:05
Medlem
Tänkte krossa imovanen men orkade inte så tuggade dem. ALDRIG MER!!! ALDRIG MER!!!
Citera
2011-01-28, 09:17
Bannlyst
Nu är pedur killarna verkligen ute i skiten och cyklar nån som känner igen sig!?
Båsnissarna fortsätter kan väl snart komma hit och jobba i ett glasmästeri antar jag nån som känner igen sig i detta scenario????????????? tacksam för svar!!!
Citera
2011-01-28, 15:12
Medlem
Danro80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av costheta
Zopiklon var ett bra val.

1. Nej, det kommer du inte, om du inte äter stora mängder dagligen under en längre period, då kroppen kan vänja sig.
2. Ja, och nej. Om du börjar äta dem någon timma innan sängdags, dvs om du äter dem för att bli hög, och inte för att sova. Lyckligtvis är dem inte särskilt starka, så självdiciplin kommer du långt med.
3. Se till att ta ett par uppehåll i veckan, t.ex. ät dem inte på helger, så kommer du klara dig på 7.5mg ett bra tag.

Fungerade perfekt, sov som en gris i natt. 6 timmar i sträck, minns inte när jag sov så länge sist.
Citera
2011-01-28, 15:46
Bannlyst
En snabbt fråga bara (kanske är en dum fråga). Funkar det att gå från Zopiklon till Zolpidem utan att få AT av det man tog först? Jag har under en tid tagit Zopiklon och nu kommer jag att ta Zolpidem istället. Speler det ingen roll för kroppen att byta tvärt eller kommer jag att få AT för att jag inte längre tar Zopiklon.

Förvirrande och kanske en dum fråga, men jag hoppar att något förstår vad jag skriver. =)
Citera
2011-01-28, 15:53
Medlem
auto607989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tastless
En snabbt fråga bara (kanske är en dum fråga). Funkar det att gå från Zopiklon till Zolpidem utan att få AT av det man tog först? Jag har under en tid tagit Zopiklon och nu kommer jag att ta Zolpidem istället. Speler det ingen roll för kroppen att byta tvärt eller kommer jag att få AT för att jag inte längre tar Zopiklon.

Förvirrande och kanske en dum fråga, men jag hoppar att något förstår vad jag skriver. =)

Det ska inte vara några problem alls, Jag går på Imovane ca 250dagar om året och resten av tiden äter jag Flunitrazepam. Enda jag märker när jag byter är att jag sover bättre.

MVh
Citera
2011-01-29, 10:39
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
mycket möjligt, men att halveringstiden är 5-6h säger mig _INGENTING_ om hur lång tid det tar innan man inte kan spåra det i blodet, tbh.

efter fem timmar har hälften gått ur, sen går hälften av den hälften du hr kvar i kroppen ur efter fem timmar till, sen går hälften av det du kar kvar då ut efter fem timmar osv...läste någonstans att att efter fyra-fem halveringar går det inte att spåra, men det är jag inte säker på
Citera
2011-01-29, 18:58
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
efter fem timmar har hälften gått ur, sen går hälften av den hälften du hr kvar i kroppen ur efter fem timmar till, sen går hälften av det du kar kvar då ut efter fem timmar osv...läste någonstans att att efter fyra-fem halveringar går det inte att spåra, men det är jag inte säker på

jo vad halveringstid är vet jag, men fem halveringar? så runt 24 timmar så borde man vara ren ? sweet.
Citera
2011-01-29, 21:13
Medlem
coco.cs avatar
Jag orkar inte gå igenom 200 sidor. Men bästa tipsen?
Jag vet inte vad jag vill få ut. Men, något kul kanske.
Får 7,5 för sova. funkar inte alls.. kanske kan ha dom till annat.
Citera
2011-01-29, 21:19
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coco.c
Jag orkar inte gå igenom 200 sidor. Men bästa tipsen?
Jag vet inte vad jag vill få ut. Men, något kul kanske.
Får 7,5 för sova. funkar inte alls.. kanske kan ha dom till annat.

2st 7.5or med 2 öl funkar rätt bra för mig brukar oftast flumma runt nån timme och sen somna.
Citera
2011-01-29, 22:01
Medlem
coco.cs avatar
Har inte en droppe alkohol hemma >_<
Hur många kan jag man ta utan att däcka tror ni?
Har inte tagit spec mycket benzo på sista tiden. så är nog inte så "van"
Citera
2011-01-29, 22:40
Medlem
Hallå där! Har fått ett riktigt störande problem med Zopiklon. Kan någon vänlig själ kika in här och försöka hjälpa mig?
https://www.flashback.org/p28555410#p28555410
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in