Flashback bygger pepparkakshus!
2023-11-05, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fummy
Nej du lär vakna efter 2 timmar, fungerar inte ta tabletter i rad direkt.

För fan då blir det ju bara svårare
Citera
2023-11-05, 20:43
Medlem
flashmaners avatar
Testa melatonin istället.
Citera
2023-11-05, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner

Melatonin sänker väl en knappast? Sånt använder ju folk med lättare sömnbesvär
Citera
2023-11-05, 20:46
Medlem
Fummys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kidnappadIRL
För fan då blir det ju bara svårare

Har du inget annat då?
Citera
2023-11-05, 20:50
Medlem
paskharens avatar
Har du melatonin ska du ta det också samtidigt. Nej melatonin är inte direkt något insomningspiller eller sömnpiller för den delen heller. Jag tog precis en melatonin btw.

Stilnoct är insomningspiller och gjorda för precis det du eftersöker. Själv avskyr jag dom för jag vaknar efter några timmar med dödsångest så jag kräks. Har även hänt att jag sprungit runt naken i huset och gjort allt möjligt. Fast om du vill somna fort och inte har något annat så ta en sådan och lägg dig direkt. Du får ingen trip om du lägger dig direkt och blundar. Du ska inte typ ta en och sitta kolla på datorn eller sådant. Ta den och släck ner och sov
Citera
2023-11-05, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fummy
Har du inget annat då?

Har bara Stilnoct, ska ta strax inshallah det funkar
Citera
2023-11-05, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Har du melatonin ska du ta det också samtidigt. Nej melatonin är inte direkt något insomningspiller eller sömnpiller för den delen heller. Jag tog precis en melatonin btw.

Stilnoct är insomningspiller och gjorda för precis det du eftersöker. Själv avskyr jag dom för jag vaknar efter några timmar med dödsångest så jag kräks. Har även hänt att jag sprungit runt naken i huset och gjort allt möjligt. Fast om du vill somna fort och inte har något annat så ta en sådan och lägg dig direkt. Du får ingen trip om du lägger dig direkt och blundar. Du ska inte typ ta en och sitta kolla på datorn eller sådant. Ta den och släck ner och sov

Yessir
Citera
2023-11-06, 00:01
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Ta 1 stilnoct & 2 imovane. Exempelvis. (Eller 2 + 2 borde ju verkligen funka)
Citera
2023-11-06, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner

Citera
2023-11-06, 09:15
Medlem
paskharens avatar
Citat:

Skulle inte du ta din stilnoct och sova? Om du tar den och sitter vid datorn kan det bli åt andra hållet. Du blir nästan speedad och kan se och göra allt möjligt. Typ sitta vid fb halv tre på natten när du tänkte sova kl 9.
Citera
2023-11-06, 11:17
Bannlyst
Citat:
Har använt melatonin vid sömnbesvär och tycker inte den sänker en, men kan öka på naturlig trötthet. Slutar dock fungera fort för mig om man använder mer än vid engångstillfälle. Används om man vridit dygnet fel pga jetlag.
Citera
2023-11-06, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Skulle inte du ta din stilnoct och sova? Om du tar den och sitter vid datorn kan det bli åt andra hållet. Du blir nästan speedad och kan se och göra allt möjligt. Typ sitta vid fb halv tre på natten när du tänkte sova kl 9.

Det där är en bugg av Flashback, jag la exakt samma kommentarer flera timmar tidigare som man kan se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in