Citat:
Ursprungligen postat av
Parasit99
Du är beroende. Försök sätta ut skiten och håll dig därefter till att bara ta en imovane vid panik, t ex du är fortfarande vaken fyra på morgonen och måste upp klockan åtta. Max en nödtablett i veckan. Utsättningen kommer ta tid, några veckor med mardrömmar. Kan till och med ta några månader innan sömnen blir normal. Har du tillgång till cannabis - rök en joint på kvällen under utsättningen. Förbättrar sömnen och få blir beroende av cannabis, som bekant. Alla som tar imovane varje kväll blir beroende.
Ja jo men vi alla är beroende utav något och det går inte riktigt att komma undan som du själv säger.
Ska jag vara helt ärligt så tycker jag om det lilla ruset man får utav Z och känner inte riktigt för att sluta med dom men sen om det är beroende delen som pratar eller ej det är en annan femma men vad jag vet så är det det enda som har bitit på mina sömnproblem (haft sömnproblem sedan jag var 14) och som faktiskt gör så att jag lyckas somna.
Aldrig varit så glad för röka förstår dock dom som tycker om det, aldrig tyckt om biten där man blir helt bäng och tappar kontrollen, jag är för paranoid för att kunna släppa kontrollen om både mig själv och min omgivning, behöver full fokus på vad som händer runt om.
Citat:
Ursprungligen postat av
Flashbackwards
Varför tar du mer? Om lägre dosen inte funkar borde du i den bästaste av världrar få ökad dos.
Läser som att du tar för sömn.
vi lever alltsp inte i den bästaste svedala
Tagit högre dos när ordinarie dos inte funkat, ond cirkel.
Yes tar dom för sömn, läkaren vägrar dock att skriva ut högre dos så har denna dosen att hålla mig till varje månad.