2023-03-22, 22:53
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gixxen
Helt ärligt nu … dessa Zolpidem 10mg (belbien) från Hemofarm somnar man sjukt snabbt på vs Svenska Zoplidem som tröttar hjärnan.

Har du fått 10 mg utskrivet i Sverige?
Citera
2023-03-23, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TilhelmWell
Zopiklon, d v s Imovane samt Sobtrl d v Oxasacnd har ändar int sammanfattning för läkemedlem. De som somnade pga en av dessa gjorde det inte för två år seda heller på två och nu gör man det inte på tre. De fungerar inte för det är i sett bara tablettmassa. Jag har givit til analys. Och fått svar. Så vad ska folk somna på nu om inte Imovane Med? Zopiklon Pilum vär nästa näst men finska Orion var urusel? Det är slut nu.

Håller helt med att finska Orion är värdelösa och det är vi inte ensamma om, aldrig mer den där! Vanliga Imovane och Pilum fungerar bra för mig! =))

OnT: Kommer alltid finnas någon Zopiklon-sort oavsett tror jag! Jag vill gärna sluta med skiten men kommer inte ifrån det... :/

Mvh
Citera
2023-03-23, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distans
Har du fått 10 mg utskrivet i Sverige?

5-10 mg vid behov
Citera
2023-04-02, 19:26
Medlem
Alltså innehåller den serbiska Zoplidem belbien Ketamin?
Citera
2023-04-02, 20:22
Medlem
TheComebackKids avatar
Citat:
Helt ärligt nu … dessa Zolpidem 10mg (belbien) från Hemofarm somnar man sjukt snabbt på vs Svenska Zoplidem som tröttar hjärnan.

Plus ett - en Mirta en halvtimme innan, sedan 1 ikto plus en 10 mg av de du nämner.

Sover som en stock - ALLTID tidigare lidit av insomnia, alltid (utom nu). Antingen legat och grubblat, ångest, eller tvärtom varit uppspelt pga spelvinst, löneförhöjning or whatever. Ibland käkade jag uppemot 5 zopiklon 7,5or för att åtm kunna sova 2,5h kl 5 till 7.30.

Väntar bara på att det ska sluta - all good things come to an end. Kan dessa tior vara rejält överdoserade???
Citera
2023-04-02, 20:26
Medlem
TheComebackKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkomcface
Snyggt Kom tillbaka när du är nykter.

mvh

Inte så säker.... kan vara en helt ordinär 00-talist.

On-topic; Z är/ska vara en tillfällig lösning - själv "hookad" - blir jävligt irritabel om jag inte får min 7,5 zopiklon när jag lagar middag, ibland två.

Kan man sova utan SKA man, för både kropp och själ - mina 10 cent.
Citera
2023-04-02, 21:12
Medlem
Citat:
Alltså innehåller den serbiska Zoplidem belbien Ketamin?

Citat:
Ursprungligen postat av TheComebackKid
Plus ett - en Mirta en halvtimme innan, sedan 1 ikto plus en 10 mg av de du nämner.

Sover som en stock - ALLTID tidigare lidit av insomnia, alltid (utom nu). Antingen legat och grubblat, ångest, eller tvärtom varit uppspelt pga spelvinst, löneförhöjning or whatever. Ibland käkade jag uppemot 5 zopiklon 7,5or för att åtm kunna sova 2,5h kl 5 till 7.30.

Väntar bara på att det ska sluta - all good things come to an end. Kan dessa tior vara rejält överdoserade???

Låter ju sjukt mycket där men vad gör man inte för sömm…bra fråga tog lergigan innan seden pizzade jag och
Wipps positiv på kretamin
Citera
2023-04-02, 21:21
Medlem
TheComebackKids avatar
Citat:
Låter ju sjukt mycket där men vad gör man inte för sömm…bra fråga tog lergigan innan seden pizzade jag och
Wipps positiv på kretamin

Så jag fattar - har du pissat positivt på ketamin, efter intag av tiomilligrammare ZolpiDEM (Belbien)????

Skulle ju förklara varför man sover som en stock...
Citera
2023-04-03, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheComebackKid
Så jag fattar - har du pissat positivt på ketamin, efter intag av tiomilligrammare ZolpiDEM (Belbien)????

Skulle ju förklara varför man sover som en stock...

Gjorde sådan test hemma
Med multistick , har alltid funderat varför dessa Zoplidem fungerar så bra
Citera
2023-04-03, 07:53
Medlem
Citat:
Gjorde sådan test hemma
Med multistick , har alltid funderat varför dessa Zoplidem fungerar så bra
Testa att köp äkta nästa gång?
Citera
2023-04-03, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer

Jag har äkta
Citera
2023-04-03, 19:20
Medlem
TheComebackKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer

Tänker precis tvärtom! Tror de innehåller zolpidem men är isf mkt lätt "spetsade" - glad så länge jag kan sova!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in