2010-02-11, 16:55
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Jävla ockerpris, jag tycker limovane'n var bättre (lika bra som d svenska) men dom hade en annan sort för 14kr för några veckor sedan för 14 kr / st och dom lika bra som dom vanliga limovane/imovane.

Alltså. Jag menar mest att de känns potenta. Däremot är de inte lika smygande och mysiga som limovanen.
Fan också, var de billiga no name-imovanen bra? Då borde man köpt vårens inköp då istället för nu med 16kr + även vid stora köp. Sick.
Citera
2010-02-11, 21:32
Medlem
EXXMANs avatar
Hmm har ingen koll men är 10 kr st mycket för 7.5 mg Imovane?? Svenska givetvis
Citera
2010-02-11, 21:37
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXXMAN
Hmm har ingen koll men är 10 kr st mycket för 7.5 mg Imovane?? Svenska givetvis

Det är ganska mycket egentligen men du lär inte få några problem att sälja dom för det priset om du säljer till sub/metadonpatienter.

Ta absolut inte mer än 10kr dock.
Citera
2010-02-11, 21:52
Medlem
EXXMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Det är ganska mycket egentligen men du lär inte få några problem att sälja dom för det priset om du säljer till sub/metadonpatienter.

Ta absolut inte mer än 10kr dock.
Men de snackar 14-16 kr för dom tidigare på tråden?? De e väl mer eller mindre samma grejer. Tänkte köpa själv!
Citera
2010-02-11, 22:36
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Men de snackar 14-16 kr för dom tidigare på tråden?? De e väl mer eller mindre samma grejer. Tänkte köpa själv!

Zolpidem är ändå värdare än Zopiklon tycker jag om det var de du menade.
Men ja 14-16kr kan väl gå an...det är iaf absolut maxpris med 16kr tycker jag iaf.
Citera
2010-02-12, 09:04
Medlem
Jungles avatar
Citat:

men det är ju dyrare på nätet (inrikes).
Citera
2010-02-12, 09:33
Medlem
Prövat ett par gånger i varierande dos (Zolt). Först mjukt sen lite mer..... sen proppa jag i mih en jävla massa. Under fösöket hade jag borstat tänderna och låg gott nerpackad i sängen för det var det jag ville...... kunnna sova. Men det hände ingenting. Ska man klaga på för hög tolerans ?

Edit: Skrev med namnet Zolt
Citera
2010-02-12, 14:50
Medlem
Zopicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilla-k
vad gör man åt denna "hangover"

Vitsen med Zopiklon/Imovane är ju att det är en insomningstablett (Ämnet går ur kroppen snabbare än en vanlig sömntablett) och att man inte ska känna sig trött/dåsig dagen efter.
Jag är lika pigg som när jag inte tagit Zopiklon.

Tar du många eller?
Citera
2010-02-12, 22:54
Medlem
hej vet inte om jag är på rätt ställe här men jag har en fråga om man har imovane utskrivet och ska lämmna urinprov visar de någon skillnad lr klarar man att äta nitrazepam och de visar samma som imovane på urinprovet vore tacksam om någon visste....
Citera
2010-02-13, 02:14
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaSci
hej vet inte om jag är på rätt ställe här men jag har en fråga om man har imovane utskrivet och ska lämmna urinprov visar de någon skillnad lr klarar man att äta nitrazepam och de visar samma som imovane på urinprovet vore tacksam om någon visste....

Förstår inte vad nitrazepam har med din fråga att göra? nitrazepam är en benzo som garanterat visas på urinprov.

Imovane däremot visas inte på några urinprov.
Citera
2010-02-13, 04:34
Medlem
EXXMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
men det är ju dyrare på nätet (inrikes).
Då måste ju 10kr för zopiklon va ganska bra pris,eller hur?
Citera
2010-02-13, 09:10
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Då måste ju 10kr för zopiklon va ganska bra pris,eller hur?

det är väl tyvärr vad dom kostar i dagsläget, jag köper enbart imovane för dom inte syns på urinprover.

Har aldrig betalt en krona för dessa innan jag började på programmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in