2009-10-13, 22:57
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Navigation
Om man är tjej på 50 kg, hur mycket stilnoct/zopiklon ska man ta för att ha en mysig stund?

15mg tycker jag är en bra dosering. Personligen upplever jag allt över 15mg zopiklon som bortkastat.
Citera
2009-10-13, 23:04
Medlem
Navigations avatar
Upptäckte nu att jag skrev fel. Menar såklart stilnoct/zolpidem. Men jag har zopiklon också, så någon får gärna svara på hur man ska dosera med den.

Måste man blanda med alkohol?
Citera
2009-10-14, 10:59
Medlem
Citat:
Upptäckte nu att jag skrev fel. Menar såklart stilnoct/zolpidem. Men jag har zopiklon också, så någon får gärna svara på hur man ska dosera med den.

Tre 7,5 mg Imovane var lagom "förr". Och med "förr" menas en månad sedan, känns som att toleransen ökar väldigt snabbt (har inte tagit mycket alls, mer än några vardagssovdoser och ett gäng trippdoser), nu känns det som att jag är klarare på sju 7,5 mg än vad jag för en månad sedan var på tre.
Citera
2009-10-14, 18:41
Medlem
zebbe36s avatar
Citat:

Det beror på hur tolerant du är. Men 20mg borde nog räcka med tanke på vikten
Själv tar jag 10-15mg för att sova. Jag försöker undvika öka dosen.
Sen tycker jag att blanda med alkohol är förkastligt, jag blir aggresiv av den blandningen. Flummandet har jag slutat med.
Citera
2009-10-14, 19:36
Medlem
Morfars vredes avatar
Fan så jag hatar att toleransen ska öka så satans fort.

Har fyra stycken Stilnoct idag. Funderar på att poppa alla på en gång. Dock så har jag druckit lite också, så väntar kanske ett tag.
Citera
2009-10-16, 06:58
Medlem
niggaplis..s avatar
boosta Zolpidemen

Citat:
Ursprungligen postat av Zm10
Någon som har tips på hur jag ska boosta Zolpidemen, har käkat i snitt 200-300mg per kväll ibland 500+mg i en kort period och nu sitter jag och har droppat ca150mg och nada effekt, tolerans eller??
Tips på uppehållstid med mera?
Som mest fått i mig ca:800mg på en kväll vad jag kan minnas.

Hade fint

Edit: Spydiga kommentarer undanbedes

Jag rekomenderar att du utför någon form av fysisk aktivitet i kombination med några energidrycker för att trigga igång systemet. Gör det här på tom mage så får du en mycket större effekt av dina Zolpediem..
Funkar alltid på mig när jag börjat bli tolerant, får närmast euforiskt maniska tillstånd så att kreativiteten nästan flödar ut i öronen
Ibland allt för kreativ
Citera
2009-10-16, 07:08
Medlem
Blandade i zopiklon med xanor och några 3,5 blev ett trevligt rus som kändes lite trippigt detta rekomenderar jag att testa.
Citera
2009-10-16, 07:11
Medlem
niggaplis..s avatar
Jag var nog mer påverkad än jag trodde.
20mg stilnoct och 15mg imovane.

Vaknade upp idag till en nystädad lägenhet och med en katt som hade på sig dockkläder...

Nästa gång ska jag nog gå och lägga mig direkt..

Haha.. Hur fick du på katten dockkläderna eller är det helt nattsvart?
Citera
2009-10-16, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niggaplis..
Jag var nog mer påverkad än jag trodde.
20mg stilnoct och 15mg imovane.

Vaknade upp idag till en nystädad lägenhet och med en katt som hade på sig dockkläder...

Nästa gång ska jag nog gå och lägga mig direkt..

Haha.. Hur fick du på katten dockkläderna eller är det helt nattsvart?

HAHAHAHA om detta är sant så äre helt sjukt akta dig så du inte får för dig att klippa bort din penis under ruset
Citera
2009-10-16, 10:17
Medlem
Navigations avatar
Jag måste nog gå ur denna fanclub. Igår tog jag två st 5mg (nedan sa någon att 4x5mg borde räcka pga vikten) med starkt kaffe. Det är första gången jag någonsin provat dem. Världen blev... annorlunda. Det kändes som att skrivbordet inte längre var platt och rakt. Det var som om jag skrev i en skål. Jag började se saker på skärmen som 3d och försökte vid ett tillfälle känna på det.

Sen, blev jag jäävligt illamående och fick en spyattack. Kräktes ner köket och snubblade in i badrummet med nerspydda kläder och tog av mig i duschen.

Satte en hink vid sängen och la mig ned för att sova.

(kanske ska tillägga att jag äter antipdepp som jag tog samtdigt. Jag evt inte om de reagerade mot varandra?)
Citera
2009-10-17, 03:07
Medlem
blev fel ta bort
Senast redigerad av StrawberryWhite 2009-10-17 kl. 03:36.
Citera
2009-10-17, 17:13
Bannlyst
Har haft hög feber hela veckan och inte kunnat sova mer än 30 minuter åt gången, tog Zolpidem en kväll och då vaknade jag helt perfekt utvilad, skulle göra det igår men råkade av någon anledning vakna efter tre timmar.
Trodde jag höll på att få någon sorts psykos och att folk pratade med mig hela tiden och väckte min flickvän som sov brevid för att jag trodde hon frågade mig saker hela tiden. Kommer inte ihåg överhuvudtaget vad sakerna handlade om, men det var otroligt obehagligt iallafall.

Hjälpte rätt bra med en lång kalldusch sen kunde jag sova någon timme till.
Det var rätt läskigt faktiskt, mest för att jag var säker på att jag höll på att bli galen, kom inte på förrän nu att jag tagit den där tabletten igår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in