Citat:
Ursprungligen postat av
GoggeGogelius
Som Kurtan sa "ropa inte hej förrän du hämtat vatten"... ..väldigt individuellt, men du kan få toleransökning efter en vecka, och då behöver en till för att somna...och sedan tre... Nu är du förhoppningsvis ingen missbrukspersonlighet som undertecknad, men mitt rekord ("påtvingat" av jobbskäl och pissprov) är 15 st - per dag, och utan att verka "påverkad", snarare väldigt vaken och spirituell, roddade seminarier. "tog folk" etc... ...bara några varningens ord.
Har ätit Zolpidem regelbundet i ca 10 år och jag känner i princip ingen som helst effekt längre om jag tar det oralt. Men om jag tar det rektalt typ 20 - 30mg då jäklar slår det på. Så mitt råd är att gå till Apoteket och skaffa dig en pump. Du kan få en gratis om du säger att du behöver en för att ta nåt speciellt läkemedel, eller så kan du säga som jag, att du behöver en för att dosera medicnin till din katt eller hund. Då kostar den typ en 50 lapp och jag tycker att den fungerar väldigt bra.
Brukar bara lägga tabletterna i pumpen och sedan trycka igen den så hårt jag kan så att dom krossas, sedan sätter jag på kranen på så varmt vatten som möjligt, sänker strålen och suger upp en del. Sedan lägger jag mig på alla fyra drar ner brallorna, kör in den och skjuter av.
Väldigt skönt!
/Mvh