2009-04-23, 14:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cruel_intention
blir helt bäng av stilnoct ... brukar börja diska ( vilket jag avskyr) och ha stora samtal med lampan i taket...

har stått och lagat gourme (enligt mig och lampan i taket då) mat hoss päronen när jag var lägh vakt åt dom..

det värsta jag gjort (som jag minns också) är att gå och handla pizza iförd nät tröja med en väldigt...öh.. icke täckande bh under.. hård sminkad osv ..
sen när jag kom hem med pizzan så blev jag arg på mitt långa hår och rakade av nästan allt..

Stilnoct är inte min favvo drog precis men det funkar ibland.. om jag har riktigt tråkigt.. har iallfall slutat raka av mig håret och gå halv naken till pizzerian

Hehe hade jag varit du så hade jag nog inte petat i mig så många fler, palla göra sånt där..
Citera
2009-04-23, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gulthotel
Fick zolpidem utskrivet för sömnproblem och tog en 20 mg för ett par nätter sedan... ska man bli så efterbliven som jag blev? Jag minns att allt blev helt... mongo? Jag minns itne särskilt mycket men jag minns att jag låg och pratade med något i sängen.

Kändes som jag rest till en helt annan dimension, fast särskilt skönt eller lugnande var det inte vad jag vill minnas. Att tänka på sådant hade jag inte tid med pga "efterblivenheten"

Fler som tar emot pillret såhär?

Jag uppskatar svar
Citera
2009-04-24, 17:15
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truce-
Visst är det Zolpidem och/eller Zoplikon som smakar så viiiiiidrigt?!

Smaken försvinner ju först efter flera timmar, blir helt galen om jag nu mot förmodan har tagit det!

Zopiklon. Ger en äcklig metallsmak i munnen som gör allting (speciellt mjölk) övervidrigt. Zolpidem smakar visserligen inte godis heller, men äter man dom som vanligt så känner man inget.
Citera
2009-04-24, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManMannen
Hur mycket Zopiklon har du tagit som mest? i alla fall jag behöver mer Zopiklon är Zolpidem för att bli bäng. Det är en lite "lugnare" substans.

Sedan blir påslaget längre ifall du ätit innan. Så har du gjort det kan du också uppleva en något sämre effekt.

Två av dom get ingen märkbar effekt... trodde jag.

På något väldigt lömskt sätt så resonerade jag mig till att äta 8 till.

Kommer inte ihåg någonting alls förutom några skumma hallucinationer där alltid andades och rörde sig omkring.

Tydligen så har 75 mg fortfarande effekt. Lite för mycket till och med... ska nog prova fem nästa gång.
Citera
2009-04-25, 13:41
Medlem
Igår käkade jag sammanlagt 10 zopkli, började med 2, vänta en timma, kände inte någon större skillnad, slängde i mig en stilnoct, blev lite segare, men inget kändes speciellt, så jag slängde sedan i mig ytterligare 8 zopkli, hela kartan, somna runt 21 o vakna vid 07 tiden JÄTTE pigg, har varit ute o sprungit o därefter bastat, o sedan slängt i mig en stilnoct, vill flumma på dem men känner inget speciellt, har även testat att boosta med grapefrukt o kaffe... buuuhu, får la ha dom som sömnmedel bara då : edit: vid närmare eftertanke känner jag mig ganska väck nu, o det på bara en stilnoct, skumt, hur länge håller sig "flum" effekten i?
Citera
2009-04-25, 15:08
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulthotel
Jag uppskatar svar

Jupp, så bäng finns möjligheten att bli på 20mg Stilnoct, om du läser längre bak i tråden så är det ok att bli bäng på 20mg om man är nybörjare.
Citera
2009-04-26, 00:06
Medlem
Buffelns avatar
Har dragit i mig 4st imovane (köpta på nätet av en grön hushkran (som man ej får nämna, so dont ask). Nästan ingen effekt alls på dessa.
Ni som skriver i den här tråden, har ni "riktiga" imovane på recept eller eller får ni vettiga märken av era kranar? Jag får imovane av märkena limovane och datolan. Funkar inte alls.
Finns det andra märken än datolan och limovane på marknaden? Förr fick jag tag i BRA imovane och stilnoct men den kranen är inte grön längre enligt vissa betrodda användare på forumet, så jag tror jag skiter i det där.
Citera
2009-04-26, 00:31
Medlem
Sleazers avatar
okey,tog precis 5 st 5 mg,har inte tagit på typ en vecka minst,vad tror ni borde hända?
Citera
2009-04-26, 00:55
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazer
okey,tog precis 5 st 5 mg,har inte tagit på typ en vecka minst,vad tror ni borde hända?

Det som brukade hända för en vecka sedan. Du blir väck, och får en metallisk smak i munnen. Smaken får du om du äter imovane och inte Stilnoct. Äter du stilnoct så kanske du får se ett par roliga grejjer eller flippar totalt och börjar pilla upp lösgodis i stjärten.
Citera
2009-04-26, 00:59
Medlem
Derisions avatar
Citat:

Det borde inte hända så mycket alls. Är du ute efter sömn, självklart gå och lägg dig. Är du ute efter lite softande så kanske en film framför soffan vore något.
Citera
2009-04-26, 01:00
Medlem
Sleazers avatar
okey nu har det gått en timma och jag känner inte något alls
Citera
2009-04-26, 01:12
Medlem
Derisions avatar
Citat:
okey nu har det gått en timma och jag känner inte något alls

Har du nån i sällskap? Ofta kan du känna dig helt normal, men du kan verka totalt jävla fucked up för andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in