Flashback bygger pepparkakshus!
2009-04-18, 12:21
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logik
Turligt nog så somnade jag innan lyckades ta mig ut.
Haha! Kan Du inte göra det mer kontrollerat i sommar? Koka upp kaffe och traska ut i skogen och poppa ett piller för att sedan lägga sig under en gran. Det skulle väl bli mysigt?
Citera
2009-04-18, 12:26
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H0lken
Finns det något sätt så man slipper den äckliga smaken i munnen?
Saltlakrits! Men man vänjer sig...
Citera
2009-04-18, 12:42
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Känner inte någon smak i munnen. Inga hallucinationer heller. Det bästa (Förutom att man somnar) är att man inte vaknar dagen efter och känner sig hel groggy. Testat ta mig fan alla mediciner och de andra blir man som sagt som en zombie dagen efter utav. Verkar vara en bra medicin.

Zopiklon.
Citera
2009-04-18, 12:54
Medlem
Jag tycker Zopiklon är hyfsat bra som sömnmedel men det känns som att det går över för snabbt.

Ca 45min efter intaget av en tab så gäspar jag och känner mig riktigt trött men däckar inte ihop. Går det 30+min till så har tröttheten försvunnit helt och ett litet lugn sitter kvar.. kändes lite trisst, trodde man skulle däcka på en sådan eller att dem satt i längre iaf..
Citera
2009-04-20, 09:25
Medlem
H0lkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Saltlakrits! Men man vänjer sig...

Men jag älskar mjölk det är det som är problemet dricker mellan 1 till 2 liter om dagen och med denna smak som kommer fram när man dricker just mjölk är lite smått enerverande^^
Citera
2009-04-20, 12:50
Medlem
henke1984s avatar
smaken kommer gå över efter du använd dom ett par dagar

Citat:
Ursprungligen postat av H0lken
Men jag älskar mjölk det är det som är problemet dricker mellan 1 till 2 liter om dagen och med denna smak som kommer fram när man dricker just mjölk är lite smått enerverande^^
Citera
2009-04-20, 13:04
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henke1984
smaken kommer gå över efter du använd dom ett par dagar

Jag har ätit dom alldeles för länge men bismaken får jag fortfarande.
En liten biverkning från en så bra medicin så det är det värt alla gånger.

Imovane har mindre metallsmak än Zopiklon tycker jag.
Citera
2009-04-20, 13:08
Medlem
Jag går med i glada grabbars gäng här då

har som mest fått i mig 450mg Zolpidem på en helg (har blackout från hela helgen och gjorde massor utav roliga saker ^^)
Citera
2009-04-20, 13:09
Medlem
Weejays avatar
Själv fick jag massa Stilnocts utskrivet, och nu vill inte läkarna skriva ut mer (håller på och blir tokig, sömnlös ett antal nätter nu, så försöker få tag på annat sätt ) med risk för att jag har blivit beroende hette det... men, men...

Stilnoct är ju helmysko då man inte somnar/har tagit två tabletter för mycket... Man kan sitta och prata med en bild och få svar tillbaks, typ
Citera
2009-04-20, 14:34
Medlem
Dikes avatar
Hur tycker ni zopiklon fungerar mot ångest? Enda benson jag har utskrivet och läkartiden ligger för långt bort. Måste verkligen få styr på min ångest innan något dumt händer. Mvh Dike
Citera
2009-04-20, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dike
Hur tycker ni zopiklon fungerar mot ångest? Enda benson jag har utskrivet och läkartiden ligger för långt bort. Måste verkligen få styr på min ångest innan något dumt händer. Mvh Dike

zopiklon är ingen riktig benzo men jag har använt imovane
med samma substans, zopiklon, men fick byta till iktorivill 2mg
som funkar betydligt bättre och effekten sitter i längre
än zopklon. täcker både för sömnen och ångesten med mera.

vet ej vad du är ute efter egentligen men
benzo skulle va det rätta valet för dig mot ångest om det är där skon klämmer.
Citera
2009-04-20, 16:00
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dike
Personligen blir jag lugn som tusan i alla fall. Håller i sig kanske bara i 6 timmar. Men ta och testa ett eller flera piller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in