Jag känner varje kväll ett starkt sug att ta zolpidem som för att bedöva själen, men varje morgon önskar jag att jag inte hade tagit något. Nu behöver jag 50 mg för att ens känna av dem. Tar jag ingen så känns det som om jag sugs ner i ett hål och håller på att dö när jag håller på att somna. Det är så värdelöst, ändå köper jag nya hela tiden.
Vaknar upp med Firefox fullt av BBW (feta kvinnor)-porr, tömt spritskåp, konstiga brända maträtter, suddiga minnen av pinsamma konversationer som verkar helt sjuka i nykterhetens brännande ljus.
Hatar de små jävla pillren, men jag älskar ändå att varje kväll sjunka bort och känna all ångest och spänning släppa, och bli helt obrydd av omvärlden och helst till slut somna in.
Känns så lågt och pinsamt att inte ha kontroll på sig själv. Jag har i vissa perioder i livet varit fast i andra droger, (alkohol först, sen oxy, sen kodein) men utöver att de kostat mig pengar att inhandla har de drogerna inte gjort att jag fungerat sämre i mitt liv, men zolpidem bara förstör allt. Jävla skitpiller jag älskar dem jag hatar dem jag älskar dem.