2009-08-26, 23:57
Medlem
Sitter på 40mg nu , så jag joinar denna klubb utan att titta ;D
Citera
2009-08-28, 01:39
Medlem
Adversariuss avatar
Fan, igår igårkväll var jag nybörjade för allting starkare än cannabis, och sedan igår kväll har jag tryckt i mig sammanlagt 56 mg zopiklon, dessutom väger och äter jag väldigt lite. Det finns sina sidor... Jag kan inte skriva. Fan, bokstäverna om varandra hela tiden utan att jag märker det. Herrejävlar vad körd i huvudet kahr r, motoriken försvinner helt och jållet. Men det känns jävligt fint. Avslappande. Sjukt.. såsigt. Och vackert. Nu ska jag somna stentungt till en kul serie ller en bra låt. Ah,fantastiskt preparat, detta. Tack för ikväll....konstpaus...den dimension som jag längtar så efter. Nu finns en i min synvinkel, men ändå inte, jag kommer nå, allt är så bra. Vet inte alls. Tiden flyger, halvtimmar försvinner till synes på fem sekunder. Jävligt spejsat. Man tror inte sin egen klocka. Lugnet, snurret, outzonet, tack för att ni lyssnade. Nu ska jag till den där världne där allt berättar genom tyst hummande. Harmoni. Och trötthet, helig trötthet.

Fan, nog dags att stoppa där. Godnatt FB, välkomna mig in i gänget.
Citera
2009-08-28, 02:13
Medlem
sitter på 30mg nu precis skickat i mig 1mg xanor
Citera
2009-08-31, 10:01
Medlem
Bra tråd, mitt användarnamn säger mig att jag passar in....

Citat:
Ursprungligen postat av HomeBurneR
Har ni märkt att man på Zolpidem får som ett filter över ögonen så att skuggorna man ser blir tydligare? Det är nästan som om någon ändrat min naturliga kontrast...

Haha, det underbaraste med Z är ju hur sjukt pretantiös man blir. Vet inte hur många gånger jag börjat analysera skuggor, kontraster och surrläten under the influence of (SN | 10)...

jag fick stillisar utskrivna de första gångerna var när jag var inne i en poesiperiod och det kom som en chock vilken jävla booster det var. Bruno K Öijer har aldrig made så much sense.

Synd bara att man är så tolerant numera. Saknar tiden då man skådade lampor trilla ned från ingenstans och såg trollkarlar kasta pogs på en.
Citera
2009-08-31, 14:47
Medlem
Någon som tänkt på att man får ett "snöre" i halsen av Stilnoct? Det känns så
Citera
2009-08-31, 15:25
Medlem
L.A.M.Fs avatar
åt 35 stycken 7,5mg:are imovane häromdagen och jag kände knappt av det. Jag tror jag har tolerans.
Citera
2009-08-31, 15:30
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
åt 35 stycken 7,5mg:are imovane häromdagen och jag kände knappt av det. Jag tror jag har tolerans.
Okej...
Citera
2009-08-31, 22:22
Medlem
Buttersss avatar
Uppe i 15mg and feelin' fine as shit riktigt go rund å mjuk.. lite småhungrig också tänkte smälla en 7,5a till (imovane) så kanske det blir mer soft
Citera
2009-08-31, 23:54
Bannlyst
är total torsk på zolpidem just ,som många anser inte går att flöddra på! Det kanske så i början har hållt på ca 8 år ,i början var det svart som fan att hitta rätt dos osv. men nu går jag på det dagligen ,på jobbet ja överallt.
Inte längre för att sova på för ett eufori uppfinner sig efter ca 8 st då jag e lycklig o kreativ. men detta pga av att jag hållt på länge med detta.

fanns perioder då man gjorde knäppa saker som i en drömvärld som många upplever. Och såklart alkohol boostar ju på o e inte att rekommendera även om jag nästan alltid kör det själv....men detta också för att jag hålllt på så länge så min kropp reagerar inte samma som om någon som bara testat 1-2 till natten skulle reagera!

men som sagt älskar zolpidem ,kan ej sluta ,ett helvete kan jag säga ,pga den korta halverings tiden så man behöver fylla på ofta....känns i plånboken.

Men väldigt underskattad flumm drog om man behärkar den ,sen e vi alla olika såklart.
Citera
2009-09-02, 16:31
Medlem
Californias avatar
Joppe diii joppe daaa trallalalalalaa!!! Nu är man lycklig! Hämtat ut 100st zoppisar idag! Lagligt givetvis! Nu klarar man sig i ett tag! Blir en softkväll ikväll med godis och film... Älskar att glo på film när man har skiten i sig! Man får ju givetvis ladda med ett par "Dagobert mackor" i kylen innan med!
Citera
2009-09-03, 00:39
Medlem
Ahmedssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av California
Joppe diii joppe daaa trallalalalalaa!!! Nu är man lycklig! Hämtat ut 100st zoppisar idag! Lagligt givetvis! Nu klarar man sig i ett tag! Blir en softkväll ikväll med godis och film... Älskar att glo på film när man har skiten i sig! Man får ju givetvis ladda med ett par "Dagobert mackor" i kylen innan med!

Har inte haft på skitlänge. Vill också se på film!
Citera
2009-09-03, 01:27
Medlem
frukosteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livefight
är total torsk på zolpidem just ,som många anser inte går att flöddra på! Det kanske så i början har hållt på ca 8 år ,i början var det svart som fan att hitta rätt dos osv. men nu går jag på det dagligen ,på jobbet ja överallt.
Inte längre för att sova på för ett eufori uppfinner sig efter ca 8 st då jag e lycklig o kreativ. men detta pga av att jag hållt på länge med detta.

fanns perioder då man gjorde knäppa saker som i en drömvärld som många upplever. Och såklart alkohol boostar ju på o e inte att rekommendera även om jag nästan alltid kör det själv....men detta också för att jag hålllt på så länge så min kropp reagerar inte samma som om någon som bara testat 1-2 till natten skulle reagera!

men som sagt älskar zolpidem ,kan ej sluta ,ett helvete kan jag säga ,pga den korta halverings tiden så man behöver fylla på ofta....känns i plånboken.

Men väldigt underskattad flumm drog om man behärkar den ,sen e vi alla olika såklart.

Vad tycker du om zopiklon då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in