Citat:
Ursprungligen postat av
NamedPanda
Jag tog mina 5mg Zolpidem Aurobindo för typ 20 min sen. Sen knackar det på min dörr, och upp med vingliga ben och ta på sig och öppna med ett fint leende -"ja vad vill du"?
Då var det en otäck gammal tant som
Kommer Med Guds & alla hans böcker. Så jag tackar artigt nej och ber tanten
Att avlägsna sin fot från min dörr, vilket hon gjorde.
La mig en stund till på soffan innan jag fick idén att ta 2 sömnisar till då, så kanske jag få somna. Har ju ändå jobbat hela natten så sömn behöver jag.
När jag ta dessa sista tabletterna så öser jag ner dom med öl.
Och nu är jag så jävla pundig helt plötsligt, måste ha maniska saker att greja med. Haha fattar ni😁
Jag vill gå ner till affären och bara köpa nästan allt dom har, det blir som maniskt, för jag inte behöver ha dom men en bok visade Mig vad jag skulle löpa.
Köpa massa mat och bjuda hit!!!
Eller ska ta med sömnisar så jag slocknar istället? Ändå jobbat 10 timmar inatt.
Mvh
MÅSTE TILLÄGGA!!!
I mitt tidigare inlägg skriver jag att jag tar mina 5mg Zolpidem, som utskrivet varje gång jag ska sova. Det ska vara 5mg*3.
Så 15mg. Ville bara förtydliga det!
Fortfarande pundig, men med fler alkoholgigant drycker i kroppen. Städar, ligger i kö hos sjukvården då jag har en väldigt aggressiv katt som bet hål på hela handen. 😂 Men det går nog över snart. Drog till med lite medikinet så det ska lugna ner sig och läget ska bli under kontroll.
Ber om ursäkt för mitt "spontan" inlägg här ovanför, men en bok sa faktiskt till mig vad jag skulle köpa hem för igridienser 🤔😁
Until next time, love to you all!