För en som är verkligen van vid benzo; Ätit som satan till och från i runt 10 år och har nu en tolerans som jag aldrig nånsin varit med om, helt sjukt. Men, imovane & stilnoct(zopiklon) är inget som jag nånsin varit speciellt förtjust i.
Benzo är min grej. Men har nu kommit över 10 zopi i brist på annat tills en kompis

får sina piller i morgon och undrar hur många jag kan våga ta i vaket tillstånd innan "monstret" sätter in, jag vill bara bli slapp, go och avslappnad och lägga mig sen på soffan med fett grönt och brunt utan att vakna upp ur nån stilnoctdimma sen och vilja ta livet av mig p.g.a allt jag gjort och som hänt under ruset.
Tog 3 10mg för 20 min sedan. Vågar jag ta fler om ett tag?
Jag vet att jag låter som en jävla fjortisamatör men som sagt så är benzo min älskling och den enda jag bryr mig om i princip.
Så därför har jag aldrig brytt mig så mycket om analoger,, speciellt inte zopiklon då jag är väl medveten om denna substans och hur den kan focka upp människor.
Tilläggas bör kanske att jag tog de 3 ungefär 20 min innan jag skrev inlägget. Klar i knoppen än i alla fall...