2017-09-19, 13:43
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Ok tack för svar.

Bra ide förresten - tänkte åka buss men det blir säkert skitkul o köra bil, det gör vi!

Citera
2017-09-19, 16:14
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Överlagt tycker jag benso och z-preparat fungerar väldigt bra när man ska sälja! Gärna i kombo med några energidrycker eller kaffe!

Ja samma när man ska ragga upp en tjej eller sno saker
Men jag skulle aldrig ta stilnoct innan jobbet. Har bara provat stilnoct en gång och aldrig mera, det är den enda "benson" jag fått riktig "alkohol" minneslucka av efter bara 20mg. Jag tappade bort en bunt med 50k under min minnesluckan som jag till slut hittade då jag gömt dom på ett smart ställe

Men imovane ska inte vara några problem på jobbet.

Sebastiano /
Om du inte är van vid imovane så börja med 1/2. När jag har uppehåll på benso räcker 5mg för mig för att känna och jag har ändå käkat benso till och från i typ 8år.
Citera
2017-09-19, 17:41
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Ja samma när man ska ragga upp en tjej eller sno saker
Men jag skulle aldrig ta stilnoct innan jobbet. Har bara provat stilnoct en gång och aldrig mera, det är den enda "benson" jag fått riktig "alkohol" minneslucka av efter bara 20mg. Jag tappade bort en bunt med 50k under min minnesluckan som jag till slut hittade då jag gömt dom på ett smart ställe

Men imovane ska inte vara några problem på jobbet.

Sebastiano /
Om du inte är van vid imovane så börja med 1/2. När jag har uppehåll på benso räcker 5mg för mig för att känna och jag har ändå käkat benso till och från i typ 8år.

Antar du inte lade dej i sängen då efter intaget utan fortsatte vara uppe? Den funkar väl bra om man lägger sej direkt
Citera
2017-09-21, 19:25
Medlem
FaNirs avatar
Äntligen har jag fått i mig 8 imovane. Fy fan vilken vecka jag har haft. Har bara tänt av från opiater som heroin och morfin tidigare men det här tar fan priset... Fy fan vilken AT jag åkte på. Måste sluta med det här då dom börjar bli väldigt less på mitt sidomissbruk på laro nu.
Citera
2017-09-21, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Vad tycker ni om stilnox sanofi?

Dom är helt okej.
Citera
2017-10-02, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Vad tycker ni om stilnox sanofi?

Dom köpte jag mycket av förr, typ runt 2012 - 2014 från England. Det är kass kopia.
Citera
2017-10-02, 09:31
Medlem
robertlus avatar
Stilnoc eller zolpediem som det heter är den värsta skiten jag provat. Bytte till dessa ifrån imovane på prov och jag kan var och varannan gång inte sova på dom. Känner mig en zombie i hjärnan. Är det bara jag som känner så? Har provat pullat i mig 70mg och ändå funkar jag normalt, fast vinglig och lite ångestladdad. Imovanen ökar jag knapp i tolerans om jag äter dom rätt. 10mg nån gång då och då och jag tycker mig få lite muskelavslappning på dom också😊 blir till att byta tillbaka den här månaden🙏
Citera
2017-10-08, 20:10
Medlem
En fråga.

Har stilnoct utskrivet till sömnen, en natt i veckan tog jag 10 mg till sömen, vilket jag gör 3-4 dagar i veckan. Lägger mig ner och blundar och efter ca 20-30 min så händer det något konstigt i huvudet, är som att en "bubbla" blåses upp i huvudet och spricker, alltså man typ hörde "poffet". Tänkte va fan händer nu, psykos på g och blir galen, alt så dör jag men de skrämde mig inte lila mycket.
Ca 1-2 min efter så får jag en hörsel hallis som att någon skriker frpn lägenheten. Efter det händer inget, somnar kanske efter 30 min men någon som varit med om liknande eller vet vad fan som hände?
Citera
2017-10-08, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svaampenn
En fråga.

Har stilnoct utskrivet till sömnen, en natt i veckan tog jag 10 mg till sömen, vilket jag gör 3-4 dagar i veckan. Lägger mig ner och blundar och efter ca 20-30 min så händer det något konstigt i huvudet, är som att en "bubbla" blåses upp i huvudet och spricker, alltså man typ hörde "poffet". Tänkte va fan händer nu, psykos på g och blir galen, alt så dör jag men de skrämde mig inte lila mycket.
Ca 1-2 min efter så får jag en hörsel hallis som att någon skriker frpn lägenheten. Efter det händer inget, somnar kanske efter 30 min men någon som varit med om liknande eller vet vad fan som hände?
Helt normalt med hörsel (och ibland syn) hallisar på Z-analoger och andra hypnotiska preparat.
Citera
2017-10-08, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Helt normalt med hörsel (och ibland syn) hallisar på Z-analoger och andra hypnotiska preparat.

Ja det vet jag, men det brukar vara när man kommer upp i högre doser, aldrig varit med om det upp till 20 mg, kändes som det va bubblan som sprack som satte igång det, har spånat på om något i hjärnan stängdes av så jag hamna i ett litet drömtillstånd därav ljudet? Kände mig inte påverkad alls av den dosen.
Citera
2017-10-12, 18:48
Medlem
gato12s avatar
Ska köpa nya Imovane. Det är tillverkaren Meda som gäller va...?
Citera
2017-10-12, 20:29
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Ska köpa nya Imovane. Det är tillverkaren Meda som gäller va...?

Jajamen. Bra effekt i dom =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in