2018-09-27, 23:54
Medlem
Hej alla vänner.

Vad skulle hända om man microdosera zopiklon? Jag känner ett mycket behagligt jävla rus när man tar zoppar, vem fan gör inte det. Men jag känner också en ökat kreativitet och vilja att ta tag i saker. Om man skulle ta typ 3.75 mg eller ännu lägre, för att sedan boosta, borde inte de positiva effekterna stanna kvar medans om man kan hålla nere de negativa??

Har någon av er testat detta eller trycker ni alltid i er hela kartan direkt?
Citera
2018-09-28, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zerjan
Hej alla vänner.

Vad skulle hända om man microdosera zopiklon? Jag känner ett mycket behagligt jävla rus när man tar zoppar, vem fan gör inte det. Men jag känner också en ökat kreativitet och vilja att ta tag i saker. Om man skulle ta typ 3.75 mg eller ännu lägre, för att sedan boosta, borde inte de positiva effekterna stanna kvar medans om man kan hålla nere de negativa??

Har någon av er testat detta eller trycker ni alltid i er hela kartan direkt?

Boosta, vet du ens vad ordet betyder? Trycka i sig en karta tyder på att du umgås i missbrukarkretsar alt. begreppsförvirrad. Om du känner ett rus av zopiklon, så råder jag dig att omedelbart sluta med Zopiklon, för det är inte normalt. Du är helt klart disponerad för ett gravt missbruk som det är mycket svårt att ta sig ur.

Zopiklon är inte ett sömnmedel utan en insomningstablett som man kan inta under en mycket begränsad tid, innan effekten helt avtar.
Tar man en Zopiklon (5 mg eller 7,5 mg) på kvällen så skall man omedelbart gå och lägga sig och försöka slappna av och somna.
OBS! Zopiklon skall ej blandas med alkohol, för då upphör effekten. Zopiklon och alkohol motverkar varandra.
Citera
2018-09-28, 12:53
Medlem
Psychedelicbirds avatar
Hur många tabletter Imovane i kombination med starksprit (och vilken mängd) skulle innebära en dödlig dos?
Citera
2018-09-28, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelicbird
Hur många tabletter Imovane i kombination med starksprit (och vilken mängd) skulle innebära en dödlig dos?

Finns betydligt effektivare sätt att ta livet av sig, om det är din vilja. Peta i dig 100 Alvedon (receptfritt läkemedel) och njurar och levern slås ut.

Din fråga ger anledning att tro att du behöver söka psykiatrisk hjälp mot dina funderingar.
Citera
2018-09-28, 13:10
Medlem
Psychedelicbirds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blofeldt
Finns betydligt effektivare sätt att ta livet av sig, om det är din vilja. Peta i dig 100 Alvedon (receptfritt läkemedel) och njurar och levern slås ut.

Din fråga ger anledning att tro att du behöver söka psykiatrisk hjälp mot dina funderingar.

Beklagar att det uppfattades så. Det var enbart en fundering då jag har personer i min närhet som har labila tendenser, och tillgång till en större mängd av sömnmedlet, vilket väcker viss oro så klart. Ren omtanke. Men tack för svar.
Citera
2018-09-28, 17:23
Medlem
Grapefruktjuice är införskaffat kamrater!

Hur mycket behöver jag dricka?
Citera
2018-09-28, 18:03
Medlem
sneervs avatar
Fyfan för man har tagit detta varje natt i så många år. Hjälper knappt längre, känner ingen gonatt feeling längre så att säga men tar dom för att inte må dåligt av abstinens om man la av.

Skulle ha varit smartare och bara tagit dom ibland och i stället haft nån annan sömn medecin som main, men nej läste på flashback att detta var det som var typ bäst och andra var bara skit och då tog jag beslutet att ha dessa som main. Men som sagt i efterhand så hade jag nog gjort annorlunda, Som att jag sa till läkaren att theralen inte funka alls då den ändå var rätt bra, men dessa var bättre (villket dom var i början) och ville då gå all in på det istället. Och nej jag skyller inte på flashback, skyller på mig själv var ju mitt beslut.

Vissa här skriver om att blanda med alkohol, det skulle jag aldrig våga. Kan blanda nån benz med att dricka senare. Men att blanda denna typ skrämmer mig, sen när jag supit så behöver jag inte ta en för att sova, så det är dom ända gångerna jag kan skippa tabletten en dag.
Senast redigerad av sneerv 2018-09-28 kl. 18:06.
Citera
2018-09-28, 18:57
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blofeldt
Boosta, vet du ens vad ordet betyder? Trycka i sig en karta tyder på att du umgås i missbrukarkretsar alt. begreppsförvirrad. Om du känner ett rus av zopiklon, så råder jag dig att omedelbart sluta med Zopiklon, för det är inte normalt. Du är helt klart disponerad för ett gravt missbruk som det är mycket svårt att ta sig ur.

Zopiklon är inte ett sömnmedel utan en insomningstablett som man kan inta under en mycket begränsad tid, innan effekten helt avtar.
Tar man en Zopiklon (5 mg eller 7,5 mg) på kvällen så skall man omedelbart gå och lägga sig och försöka slappna av och somna.
OBS! Zopiklon skall ej blandas med alkohol, för då upphör effekten. Zopiklon och alkohol motverkar varandra.

Oj vilken gallimatias du kommer med, det är precis tvärtom att de förstärker varandras effekter. Det är därför man ska vara försiktig med att blanda. Men några cl för att boosta lite fungerar bra för mig i alla fall.
Citera
2018-09-28, 19:58
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sleepdealer
Grapefruktjuice är införskaffat kamrater!

Hur mycket behöver jag dricka?

Drick en halvliter. Det ska inte vara koncentrat, utan om det är juice så ska det vara riktigt juice med fruktkött
Citera
2018-09-29, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Drick en halvliter. Det ska inte vara koncentrat, utan om det är juice så ska det vara riktigt juice med fruktkött
Det var precis vad jag gjorde, tillsammans med 15mg imovane.

Effekten gick från att undra varför det inte händer något till att däcka totalt och sova i 8 timmar (vilket är mycket för mig i nuläget) med varenda lampa tänd i hemmet och tvn igång på hög volym. Minnesluckor kom på köpet också så fick säkerhetskolla att det endast var 15mg som jag tog.

Kan rekommendera detta för en skön sömn där man även känner sig utvilad men något flummande blev det inte.

Om någon förövrigt undrar vilken grapefrukjuice som användes så var det denna.
Citera
2018-09-29, 08:17
Medlem
Motorola80s avatar
Seriöst nu ang grapefruktjuice!

Det skall vara: VIT grapefrukt och råpressad! INGEN ANNAN!

Denna VITA grapefrukt finns inte på ica till exempel mer, utan de får specialbeställa den..
Varför, jo för att VIT grapefruktjouce är erkänd att öka effekten på tex tabletter!

Så avsluta era försök med fel saker och köp denna VITA grapefruktjuice så kommer ni märka.

Har känt det själv men den butiken kom på vad det användes till och det är svårt att få dem ta hem den, ut o testa !!!

MVH M80
Citera
2018-09-29, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motorola80
Seriöst nu ang grapefruktjuice!

Det skall vara: VIT grapefrukt och råpressad! INGEN ANNAN!

Denna VITA grapefrukt finns inte på ica till exempel mer, utan de får specialbeställa den..
Varför, jo för att VIT grapefruktjouce är erkänd att öka effekten på tex tabletter!

Så avsluta era försök med fel saker och köp denna VITA grapefruktjuice så kommer ni märka.

Har känt det själv men den butiken kom på vad det användes till och det är svårt att få dem ta hem den, ut o testa !!!

MVH M80
Förklara då varför jag fick ett sådant påtagligt rus att jag däckade på betydligt mindre mängd än vanligtvis av RÖD grapefrukjuice från ica?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in