Citat:
Ursprungligen postat av
zerjan
Hej alla vänner.
Vad skulle hända om man microdosera zopiklon? Jag känner ett mycket behagligt jävla rus när man tar zoppar, vem fan gör inte det. Men jag känner också en ökat kreativitet och vilja att ta tag i saker. Om man skulle ta typ 3.75 mg eller ännu lägre, för att sedan boosta, borde inte de positiva effekterna stanna kvar medans om man kan hålla nere de negativa??
Har någon av er testat detta eller trycker ni alltid i er hela kartan direkt?
Boosta, vet du ens vad ordet betyder? Trycka i sig en karta tyder på att du umgås i missbrukarkretsar alt. begreppsförvirrad. Om du känner ett rus av zopiklon, så råder jag dig att omedelbart sluta med Zopiklon, för det är inte normalt. Du är helt klart disponerad för ett gravt missbruk som det är mycket svårt att ta sig ur.
Zopiklon är inte ett sömnmedel utan en insomningstablett som man kan inta under en mycket begränsad tid, innan effekten helt avtar.
Tar man en Zopiklon (5 mg eller 7,5 mg) på kvällen så skall man omedelbart gå och lägga sig och försöka slappna av och somna.
OBS! Zopiklon skall ej blandas med alkohol, för då upphör effekten. Zopiklon och alkohol motverkar varandra.