2017-09-17, 20:07
Medlem
Sebastianos avatar
Sittermed en karta imo 75or, tänkte käka några innan jobb - jobbar med sälj och tänkte ta en ringardag och ringa genom några 1a kontakter - vill minnas många kollegor inom telemarketing satte rekordmånader på benz.

Har ingen tolerans men en del erfarenhet, ytterst begränsad dock.
(Och sen är det väl ite mycket värt då det är svart det mesta .. )

Frågan är hur ska jag dosera under arbetsdagen?
Vill inte somna eller dregla, inte tappa alla hämningar heller utan lite iq vill jag ju behålla.
Citera
2017-09-17, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Sittermed en karta imo 75or, tänkte käka några innan jobb - jobbar med sälj och tänkte ta en ringardag och ringa genom några 1a kontakter - vill minnas många kollegor inom telemarketing satte rekordmånader på benz.

Vill inte somna eller dregla, inte tappa alla hämningar heller utan lite iq vill jag ju behålla.

Nej för helvette gör inte det!
Vet inte hur många samtal man ringt på imovan helt flöddrad och sagt dom mest sjuka sakerna
till folk.
Men om du nu ska göra det får du gärna spela in samtalen, hade ju vart bättre en hassan haha
Citera
2017-09-17, 20:24
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinegro
Nej för helvette gör inte det!
Vet inte hur många samtal man ringt på imovan helt flöddrad och sagt dom mest sjuka sakerna
till folk.
Men om du nu ska göra det får du gärna spela in samtalen, hade ju vart bättre en hassan haha

Tänkte inte ta hela kartan med mig då vet jag att det slutar illa men värderer 3 st, en till frukost en till lunch och en .. aa kanske två bara egentligen
Citera
2017-09-17, 22:00
Medlem
Citat:
Tänkte inte ta hela kartan med mig då vet jag att det slutar illa men värderer 3 st, en till frukost en till lunch och en .. aa kanske två bara egentligen

Jaha men då är det lugnt
Jag hade dock kört någon annan benzo typ alpra.
Tycker man blir lite tom i skallen på just Z-analoger, men det e ju jag det.

Kör på!
Citera
2017-09-18, 07:10
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinegro
Jaha men då är det lugnt
Jag hade dock kört någon annan benzo typ alpra.
Tycker man blir lite tom i skallen på just Z-analoger, men det e ju jag det.

Kör på!

Hahaha du jag tackar för responsen men du har inte riktigt hjälpt mig med doseringen .. 3 st utan alkohol är ingenting som zombifierar eller? Utvecka gärna lite kring dos och återdosering och minn på att jag är helt utan tolerans både mot analoger och real deal
Citera
2017-09-18, 12:54
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Hahaha du jag tackar för responsen men du har inte riktigt hjälpt mig med doseringen .. 3 st utan alkohol är ingenting som zombifierar eller? Utvecka gärna lite kring dos och återdosering och minn på att jag är helt utan tolerans både mot analoger och real deal

Tar du en utan alkohol och tolerans så kommer du inte bli flöddrad, du
blir lite go och glad så det är lugnt.
Men ta inte mer än en.
Imovan är lurigt man känner sig mycket mindre påverkad än man är.
Det brukar va dagen efter som man tänker "jävlar va fucked jag va igår"

Men ta en var 3e timme typ, dom sitter inte så länge
Citera
2017-09-18, 13:29
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalldemar
Tar du en utan alkohol och tolerans så kommer du inte bli flöddrad, du
blir lite go och glad så det är lugnt.
Men ta inte mer än en.
Imovan är lurigt man känner sig mycket mindre påverkad än man är.
Det brukar va dagen efter som man tänker "jävlar va fucked jag va igår"

Men ta en var 3e timme typ, dom sitter inte så länge

Mjo det var det hör jag var ute efter..
Tog en för sömn efter colakväll sen 2 till frukost det gick till helvete eftersom alkohol satt kvar dagen efter..

Men - om jag tar 1 kl 9 1 kl 12 och kanske en på eftermiddagen hur blir det sen när jag kommer hem? Somna kl 1830 och sova till 0900?
Citera
2017-09-18, 20:04
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Mjo det var det hör jag var ute efter..
Tog en för sömn efter colakväll sen 2 till frukost det gick till helvete eftersom alkohol satt kvar dagen efter..

Men - om jag tar 1 kl 9 1 kl 12 och kanske en på eftermiddagen hur blir det sen när jag kommer hem? Somna kl 1830 och sova till 0900?

Det tror jag inte du kommer göra, så länge man håller i gång med nått så brukar man inte somna
om det inte är monsterdoser.

Om du är osäker ta en hel först och fyll på med en halv och känn efter sen.
Ursäkta för lite OT men tänk på BILKÖRNINGEN om du kör
Citera
2017-09-18, 20:26
Medlem
Extremeflys avatar
Vad tycker ni om stilnox sanofi?
Citera
2017-09-19, 10:12
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalldemar
Det tror jag inte du kommer göra, så länge man håller i gång med nått så brukar man inte somna
om det inte är monsterdoser.

Om du är osäker ta en hel först och fyll på med en halv och känn efter sen.
Ursäkta för lite OT men tänk på BILKÖRNINGEN om du kör

Ok tack för svar.

Bra ide förresten - tänkte åka buss men det blir säkert skitkul o köra bil, det gör vi!
Citera
2017-09-19, 11:57
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:

Stess eller ikto skulle vara bättre för det ändamålet. Imovane tar jag mer på kvällen om ja ska softa framför en film.
Men jag testade jobbade som säljare en dag bara, jag satte rekord i försäljning någonsin på det företaget på första dagen med några stess i magen.
Citera
2017-09-19, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Stess eller ikto skulle vara bättre för det ändamålet. Imovane tar jag mer på kvällen om ja ska softa framför en film.
Men jag testade jobbade som säljare en dag bara, jag satte rekord i försäljning någonsin på det företaget på första dagen med några stess i magen.

Överlagt tycker jag benso och z-preparat fungerar väldigt bra när man ska sälja! Gärna i kombo med några energidrycker eller kaffe!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in