Citat:
Ursprungligen postat av
DEPRESSIV
Pilums Zopiklon tycker jag fungerar, men har testat generiska som varit helt overksamma, och detsamma gäller Stilnoct, Alprazolam och även receptfria läkemedel.
Japp alla är ju olika, förmodligen sitter väl detta mentalt bara. Känns lyxigare att stoppa i sig ett blåbär(xanor 1mg) än ett generiskt vitt piller, alprazolam orion som jag hade en gång. Det jag minns av Zopiklon Pilum är att dem ger en starkare metallsmak än t.ex. Meda. Tror det beror på att Medas tabletter är filmdragerade. Hmm, det kan ha varit Mylan jag menade som var dåliga. Skit samma.
Citat:
Ursprungligen postat av
host.
Nope han sa att detta blir sista förpackningen. Dessutom står det att jag ska äta 2st 5mg per kväll (dvs runt 60st i månaden) men fick bara ett 30pack och det ska räcka till 14 oktober, han är så oklar...
Imovane fungerar förvånansvärt bra mot insomnian och sömnstörningarna under en benzo AT och det behövdes inte ens särskilt höga doser. Jag slutade med Xanor för några månader sedan utan nedtrappning och det var ta mig fan helt omöjligt att somna, somnade man så vaknade man inom en kvart och mådde ännu sämre. Efter 2 veckor i princip utan sömn så gav jag upp och började på 15 mg Imovane, sen trappade jag ner till 3,75 mg under 2 veckor. Sedan sov jag dåligt i några veckor helt utan piller(vaknade flera gånger under natten), men jag SOV iaf. Önskar dig lycka till, vet vilket helvete det är.