2016-12-31, 01:15
Medlem
Estranged62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Ja, dom sitter inte i så länge.

Okej, tack för snabbt svar! Vill ju inte balla ur och bli stupfull direkt imornkväll.

Gott nytt kommande år
Citera
2016-12-31, 01:17
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Estranged62
Okej, tack för snabbt svar! Vill ju inte balla ur och bli stupfull direkt imornkväll.

Gott nytt kommande år

Dom har en kort halveringstid så det borde inte vara någon fara, det är en av skillnaderna på insomningstabletter och sömntabletter.

Detsamma!
Citera
2016-12-31, 11:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Estranged62
En liten fråga.. Om jag tar en T. 7.5mg Zopiklon nu inatt. är det okey att dricka alkohol imorgon kväll utan några bekymmer?

Absolut från mej också, jag har haft imovane i 13 år så lita på mej!

Du kan dricka ikväll utan problem!

GOTT NYTT ÅR

//Kesha
Citera
2016-12-31, 14:03
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kesha100crows
Ja har i 13 och ett halvt år haft en imovane 7,5mgare till natten av läkarna, sen ar jag köpt mängder svart genom åren. Jag måste få värre avis än 1-2 veckor va? Jag önskar det vore så kort tid dock....

Vad tror du?
Fungerar Zopiklon fortfarande bra på dig efter 13 och ett halvt års dagligt användande?

Avtändningen kommer nog bli en aning vassare och mer långdragen än 1-2 veckor efter en så pass lång tid, men så länge medicinen fortfarande fungerar så ser jag ingen anledning till att sluta såvida man inte börjar uppleva några negativa bieffekter.

Gott nytt år på er!
Citera
2017-01-01, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Fungerar Zopiklon fortfarande bra på dig efter 13 och ett halvt års dagligt användande?

Avtändningen kommer nog bli en aning vassare och mer långdragen än 1-2 veckor efter en så pass lång tid, men så länge medicinen fortfarande fungerar så ser jag ingen anledning till att sluta såvida man inte börjar uppleva några negativa bieffekter.

Gott nytt år på er!

Håller man dosen på 7,5mg-15mg så kan man ta vare dag! jag känner efter 6 års bruk ännu muskelavslappnande och hypnotisk effekt.. fast känslan är ju inte lika behaglig som dom första månaderna man medicinerade! man kan växla mellan zopiklon och zolpidem ibland för piffa till kvällarna.
Citera
2017-01-01, 03:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson

Gott nytt år på er!

Hejsan! Ja, det funkar faktist bra fortfarande, riktigt bra, men enbart om jag högst tar 1-2 st om dagen
annars märker jag nästan inget, det verkar lätt att få tolerans, så mer än 1-2 om dagen är bortkastat totalt, annars så är det en jättebra medecin!

Ja jag väntar på en avtändning som heter duga, usch
Nej, jag kommer som du säger att göra allt i min makt att fortsätta kunna hitta imovane, tänker om det går aldrig sluta med den medecinen.

Gott Nytt 2017 på dej

Vänliga Hälsningar Kesha
Citera
2017-01-01, 03:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ante1982
Håller man dosen på 7,5mg-15mg så kan man ta vare dag! jag känner efter 6 års bruk ännu muskelavslappnande och hypnotisk effekt.. fast känslan är ju inte lika behaglig som dom första månaderna man medicinerade! man kan växla mellan zopiklon och zolpidem ibland för piffa till kvällarna.

Låter som en mkt bra ide! Verkligen +1 för den iden att varva!

MVH Kesha
Citera
2017-01-01, 19:07
Medlem
Sezlows avatar
Ni som nästan vet allt.
Är det påtaglig skillnad mellan de olika fabrikaten av Zopiklon?
Jag blir "skum" av de från Pilum, sömnparalyser etc.
Citera
2017-01-01, 19:09
Medlem
Sezlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ante1982
... man kan växla mellan zopiklon och zolpidem ibland för piffa till kvällarna....

Precis vad jag gör; man ska inte köra för länge på en och samma analog.
Citera
2017-01-01, 22:57
Medlem
Hej mina vänner. Äter alltid imovane innan jag ska sova och tänkte bara att jag läser här varje dag och det får mig lugnare och lättare att sova faktiskt. Ni gör ett grymt jobb mina vänner. Det blev någon för mycket ikväll det kan jag erkänna och därför skriver jag för en gångs skulle vad jag faktiskt känner - ni gör ett grymt jobb!

Nu e jag trött som fan och borde sova men ska nog fan laga på lite käk tror jag. Har en oxfilé i kylen som ser för jävla lurig ut.

Godnatt och tack art bi finns!!!!!!!
Citera
2017-01-02, 00:09
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lushie
Hej mina vänner. Äter alltid imovane innan jag ska sova och tänkte bara att jag läser här varje dag och det får mig lugnare och lättare att sova faktiskt. Ni gör ett grymt jobb mina vänner. Det blev någon för mycket ikväll det kan jag erkänna och därför skriver jag för en gångs skulle vad jag faktiskt känner - ni gör ett grymt jobb!

Nu e jag trött som fan och borde sova men ska nog fan laga på lite käk tror jag. Har en oxfilé i kylen som ser för jävla lurig ut.

Godnatt och tack art bi finns!!!!!!!
Jag ströläser också flashbacks drogsektion innan jag somnar, gör mig lugnare också. Läkarna kanske borde prova det. "Hej doktorn jag har svårt att sova", "Ajdå, har du provat läsa om droger på flashback?" För att inte gå ot skriver jag att det är ett helvete att gå in sig på dessa som mänga vittnar om, man känner inget hur många man än tar
Citera
2017-01-02, 00:11
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sezlow
Ni som nästan vet allt.
Är det påtaglig skillnad mellan de olika fabrikaten av Zopiklon?
Jag blir "skum" av de från Pilum, sömnparalyser etc.
Det är nog bara en tillfällighet,det är bara olika bindningsmedel i olika tillverkare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in