Citat:
Ursprungligen postat av
bananajoe33
Tog 30mg stilnoct igår och drack 6 öl, vaknade upp med en enorm minneslucka, verkar varit på affären och snott 10-15 billys pizzor, jag är helt pank så måste snott det, rekommenderar inte att blanda stilnoct med alkohol..
Hahaha var glad att du fick saker gratis. När jag tog imovane i början köpte jag alltid massa konstiga grejer. Fick hem massa jävla tandblekningskit och annat larv

En gång med alkohol så raggade jag på alla brudar på ett ställe oavsett om de satt med sina snubbar eller inte. Dessutom medan jag pratade i telefon med mitt ex... Slutade att jag vaknade upp i sängen hos min bästa polares ragg...
Nu har jag hög tolerans men beställde kläder nyss som jag förvisso behövde men ändå. I normalt tillstånd hade jag väntat med det. Nu var det typ "skitsamma" Men blir inte alls lika påverkad nu längre och kan hantera det.
Gått från att vilja skjuta mig själv till att må bra nu. Dock vet jag att det kommer vara skit igen om några timmar
Börjat ta 3,75-7mg per dag nu mot ångest. Orolig för att det ska vara jobbigt att sluta med sen...