2016-06-28, 16:02
Medlem
Reservaccounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoorhater
Bara jag som tycker att saker som gardiner börjar röra på sig fram och tillbaka när man stirrar för länge på dem? Efter ca 7,5mg x 3-5.

Nice känns det iaf även om det mest blir minnesluckor i efterhand.
Z-analogerna kan frambringa sköna hallisar för mig också, särskiit om man druckit någon öl eller lite vin innan. Det är svinhärligt att ligga i sängen när världen gungar lite innan man somnar och sover sött
Citera
2016-06-28, 16:36
Medlem
Stilnoct suger! Imovane är ok.
Citera
2016-06-29, 18:29
Medlem
Stoorhaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reservaccount
Z-analogerna kan frambringa sköna hallisar för mig också, särskiit om man druckit någon öl eller lite vin innan. Det är svinhärligt att ligga i sängen när världen gungar lite innan man somnar och sover sött

Ska köra på ditt öl tips ivkäll!
Citera
2016-07-01, 16:03
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Ni som äter imovane/stilnoct ENBART för sömnen kör ni omgångar typ 4 veckor imo 4 veckor stil för att begränsa tolerans och dyl?
Citera
2016-07-01, 20:49
Medlem
KringExs avatar
Vilken mat fungerar bäst när man får denna vidriga metaliska/blodsmak i munnen? Kryddstarka rätter? Öl funkar att dricka, men allt annat ju vidrigt.
Tips tack!!
Citera
2016-07-01, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Ni som äter imovane/stilnoct ENBART för sömnen kör ni omgångar typ 4 veckor imo 4 veckor stil för att begränsa tolerans och dyl?
Det råder korstolerans mellan dem så ingen större nytta med det. Jag har uppehåll några dagar ibland när jag inte har press på att somna vid en viss tid och det verkar räcka för jag upplever sällan att det ligger någon tolerans och spökar.

För övrigt är Stilnoct skit enligt mig men verkar fungera för vissa.
Citera
2016-07-02, 06:46
Medlem
KringExs avatar
Hittar inte hicka som biverkning på FASS. Andra gången i rad nu jag får kraftig hicka i samband med intag. Någon som känner igen sig?
Citera
2016-07-03, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Det råder korstolerans mellan dem så ingen större nytta med det. Jag har uppehåll några dagar ibland när jag inte har press på att somna vid en viss tid och det verkar räcka för jag upplever sällan att det ligger någon tolerans och spökar.

För övrigt är Stilnoct skit enligt mig men verkar fungera för vissa.

Visst går båda på GABA-A, men för vissa fungerar det att variera mellan Imo och Stil för att slippa tolerans. För även om båda verkar på GABA-A så fungerar de inte exakt likadant, finns många receptorer.
Citera
2016-07-03, 22:23
Medlem
Stoorhaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Hittar inte hicka som biverkning på FASS. Andra gången i rad nu jag får kraftig hicka i samband med intag. Någon som känner igen sig?

Nu när du nämner det så faktiskt! Ibland när jag käkat ett par stycken och röker cigg så hickar jag när jag andar in röken i halsen, väldigt underligt.
Citera
2016-07-04, 22:10
Medlem
buttnutters avatar
Kan man kombinera tramadol med imovane? Har ständigt ont i ryggen och skulle behöva något smärtstillande. vad tror ni doktorn säger?
Citera
2016-07-04, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buttnutter
Kan man kombinera tramadol med imovane? Har ständigt ont i ryggen och skulle behöva något smärtstillande. vad tror ni doktorn säger?

Jag har båda på recept och haft det i flera år på grund av kronisk smärta.. Så länge du tar förskriven mängd så är det ingen fara!
Citera
2016-07-04, 22:33
Medlem
buttnutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ante1982
Jag har båda på recept och haft det i flera år på grund av kronisk smärta.. Så länge du tar förskriven mängd så är det ingen fara!

De börjar inte ösa på mig massa antihstaminer och andra vädelösa preparat? Har man ont så har man
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in