2016-12-26, 20:20
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaJinda
Varmt TACK för hjälpen.

Jag har inte sovit många timmar de sista nätterna, men ändå inte varit totalt sömnlös så det kommer nog att funka eftersom jag inte behöver arbeta på flera dagar nu. Det gör att jag blir betydligt mindre desperat över utebliven sömn.

Ingen orsak. Har (tyvärr) väldigt mycket erfarenhet av detta ämne och hjälper mer än gärna om jag kan!

Bra idé att utnyttja lediga dagar. Jag vet att sömnlöshet är jobbigt men ärligt talat sover jag hellre 1-2 timmar utan Imovane än 8 timmar med. Du kommer må så mycket bättre när du blir kvitt skiten.
Citera
2016-12-29, 01:10
Bannlyst
Har hat kärlek till zolpidem ,älskar att ha garanterad insomning.

Men när dem e slut så är det jobbigare än nåt annat........samt med annan ångest depressions problematik som då blir värre

Bara att hitta ett jämt läge men det är riktigt dålig på
Citera
2016-12-29, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pacccy
Har hat kärlek till zolpidem ,älskar att ha garanterad insomning.

Men när dem e slut så är det jobbigare än nåt annat........samt med annan ångest depressions problematik som då blir värre

Bara att hitta ett jämt läge men det är riktigt dålig på
Tog reward för ett tag sedan, ska upp tidigt imorgon för en långresa. Men nu börjar mina ben släpa sig efter och jag d har svårt all hålla palansen. Men kan inte påstå att jag kö ner nig eufori
Citera
2016-12-29, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kaihaj
Tog reward för ett tag sedan, ska upp tidigt imorgon för en långresa. Men nu börjar mina ben släpa sig efter och jag d har svårt all hålla palansen. Men kan inte påstå att jag kö ner nig eufori

Men lägg dig du stavar lite påverkad av sömn tabs

mvh
Citera
2016-12-29, 22:26
Medlem
Citat:
Jag tog 4 movane för ett tag sedan för jag ssk upp tidigt imorgon för att köra.. Känner inget speciellt än, bara att kroppen släpar sig och att lemmarnar tunga. Kommer något mer hända äeller kan jag bara gå lägga mig. På en gång?
Det var det jag menade. Vissa säger eurofi, men jag vettefan
Citera
2016-12-29, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Håll ut. At:n på Imovane är över på max 1-2 veckor. Skaffa Melatonin om du har problem med sömn.
Och vad fasen får man taga på det? Alla är ju receptbelagda hör i Svea. Vill man ha melatonin över bänken så är det ju Kroatien, Spanien och staterna som styr...
Citera
2016-12-30, 15:57
Bannlyst
Citat:
Och vad fasen får man taga på det? Alla är ju receptbelagda hör i Svea. Vill man ha melatonin över bänken så är det ju Kroatien, Spanien och staterna som styr...

Melatonin finns ju inrikes, det är nada problem,,Men jag hatar melatonin, får mardrömmar som fan, exakt som på baclofenen, äckliga drömmar men man sover riktigt djupt på de båda!
Citera
2016-12-30, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Håll ut. At:n på Imovane är över på max 1-2 veckor. Skaffa Melatonin om du har problem med sömn.

Ja har i 13 och ett halvt år haft en imovane 7,5mgare till natten av läkarna, sen ar jag köpt mängder svart genom åren. Jag måste få värre avis än 1-2 veckor va? Jag önskar det vore så kort tid dock....

Vad tror du?
Citera
2016-12-30, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buttnutter
Lugnt att ta en öl 33cl på 15 mg Imovane?
Jag tog nyss 5 tabletter imovane 5mg inom en timma. Ligger du i sängen och känner mig inget annat att jag är öm och släpp i benen, men inge roligt tripp så far
Någrs tips?
Citera
2016-12-30, 23:16
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Jag tog nyss 5 tabletter imovane 5mg inom en timma. Ligger du i sängen och känner mig inget annat att jag är öm och släpp i benen, men inge roligt tripp så far
Någrs tips?

Skaffa riktig knark är mitt tips. Det eller gå och lägg dig.
Citera
2016-12-31, 01:07
Medlem
Estranged62s avatar
En liten fråga.. Om jag tar en T. 7.5mg Zopiklon nu inatt. är det okey att dricka alkohol imorgon kväll utan några bekymmer?
Citera
2016-12-31, 01:08
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Estranged62
En liten fråga.. Om jag tar en T. 7.5mg Zopiklon nu inatt. är det okey att dricka alkohol imorgon kväll utan några bekymmer?

Ja, dom sitter inte i så länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in