2014-01-22, 23:55
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanatic76
Fick oxå sånt skräp innan men påtalade starkt att skräpet inte funkade och dessutom gav mig myrkrypningar och då var dom så snälla och byta ut det mot stil och sobril.

tar du något nu om man får fråga?
mitt liv går bara utför känner jag. need my drogs!

eller hur, först fick jag Atarax
Citera
2014-01-23, 01:32
Medlem
SteelVolumes avatar
Äter imovane varje kväll.
Testade två imovane och en sresolid 2mg nu-)

Fjoooong! Nu e jag fuill. Ser knappt bokstäverna på surf plattan.
Men den ser eny Windows 95 ut. Bra combomoch billig. Lärr ta det här ihop igen..
Godnatt
Citera
2014-01-23, 02:19
Medlem
CaptainSweatpantss avatar
Min läkare lovade mig ett recept på Imovane. Bra, tänkte jag, eftersom jag behöver tabletterna för mina sömnsvårigheter. Hämtar ut paket på Apoteket och ser att det är 5mg-tabletter. Okej, tänkte jag, men nr jag kom hem och öppnade paketet upptäckte jag till min stora fasa att den innehöll en karta med tio 5 mg-tabletter. Vad ska jag göra med tio femmilligrammare? Kan tillägg att jag behöver minst 2x7,5 HP för att sova, så givetvis försvann tabletterna inom en vecka. Ska ta upp med min läkare och fråga om jag kan få 30x7, 5 MG/månad istället, men undrar tills dess: Finns det något ställe på nätet där man kan beställa tabletterna lagligt, kanske från utlandet? Observera att jag inte vill ha PM om drogförsäljning utan efterfrågar seriösa internetshopar e.d.
Senast redigerad av CaptainSweatpants 2014-01-23 kl. 02:25.
Citera
2014-01-23, 02:31
Medlem
Ännu bättre vore om man kunde köpa pillren receptfritt, som smågodis, i matbutikerna. Det är ju harmlösa piller.

Eller tillverka dem själv hemma i köket. Baka dem som småbröd i ugnen kanske.

Jag känner en som odlar sin egen marijuana istället och använder det, men själv är jag ickerökare och vill ha allt i tablettform.
Citera
2014-01-23, 11:23
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putsch
Ännu bättre vore om man kunde köpa pillren receptfritt, som smågodis, i matbutikerna. Det är ju harmlösa piller.

Eller tillverka dem själv hemma i köket. Baka dem som småbröd i ugnen kanske.

Jag känner en som odlar sin egen marijuana istället och använder det, men själv är jag ickerökare och vill ha allt i tablettform.

Nu är jag visserligen för legalisering av alla droger, men harmlösa kanske man inte skall kalla z-analoger för? Kan ju gå riktigt åt helvete. Också finns ju risken för cancer, och beroende.

Men visst borde det gå att köpa receptfritt.
Citera
2014-01-23, 12:31
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Nu är jag visserligen för legalisering av alla droger, men harmlösa kanske man inte skall kalla z-analoger för? Kan ju gå riktigt åt helvete. Också finns ju risken för cancer, och beroende.

Men visst borde det gå att köpa receptfritt.

Cancer? Det var som fan. Antar att risken är väldigt liten? Håller f.ö med dig i allt.

EDIT: Ja kommer man bara förbi den värsta hypnotiska fasen, när man är utan tolerans, så är de ju otroligt bra mot ångest samtidigt som man (iaf jag) blir lite speedad av den. Blir alltså bara lite slö de första 10 minuterna då man skall blunda, gör jag inte det vänder det snabbt till att jag blir pigg, motiverad, totalt ångestfri och skön i kroppen, ibland lite euforiskt. En bra "benzo", mycket mildare AT och svårare att bli beroende av.

Gillar den faktiskt mer än alpra, som för mig bara tvingar bort de flesta känslor. Bra mot panikångest och sådant såklart, men inget jag vill knapra dagligen. En långtidsverkande kopia av zopiclon hade varit perfekt.
Senast redigerad av Risplockarn 2014-01-23 kl. 12:40.
Citera
2014-01-23, 14:39
Medlem
cupcakejacks avatar
igår fick jag i mig 4 st imovane 7.5 mg.
klev på gåsen å kröp ner under täckte.
blev mest slö å gäspig.

nu på morgonen så starta jag med kaffe gås, och 4 små rackare till. borde väl märka av det nu?
Citera
2014-01-23, 14:55
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cupcakejack
igår fick jag i mig 4 st imovane 7.5 mg.
klev på gåsen å kröp ner under täckte.
blev mest slö å gäspig.

nu på morgonen så starta jag med kaffe gås, och 4 små rackare till. borde väl märka av det nu?

Eftersom du tog 4 igår så kommer du nog inte känna lika mycket idag, men efter 15-20 min så borde du känna av effekten.
Citera
2014-01-23, 15:01
Medlem
cupcakejacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Eftersom du tog 4 igår så kommer du nog inte känna lika mycket idag, men efter 15-20 min så borde du känna av effekten.
fick ingen effekt av dom 4 igårkväll/natt. visst ja somna efter se stud, men kände mig inte påvekad.
börjar undra hur många man ska skicka i så de händer nått
Citera
2014-01-23, 15:09
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cupcakejack
fick ingen effekt av dom 4 igårkväll/natt. visst ja somna efter se stud, men kände mig inte påvekad.
börjar undra hur många man ska skicka i så de händer nått

4-5 st 7.5mg borde räcka för jag får ingen bättre effekt om jag tar 8 st istället för 5.
Citera
2014-01-23, 15:55
Medlem
cupcakejacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
4-5 st 7.5mg borde räcka för jag får ingen bättre effekt om jag tar 8 st istället för 5.
okey, hm ja de känna väl onödigt att peta i sig mer nu.
men fåst, man är ju mjuk i kroppen
Citera
2014-01-23, 17:03
Medlem
dyslexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Kicken av att slå i sig mellan 70-100mg är fan jämförbart med en mdma-peak tycker jag. Total befrielse från all ångest, inte en enda tanke som ens är relaterad till bekymmer är kvar.
Sedan räknas jag till gruppen grovt suicid så jo jag gillar att vara totalt skev. Även fast jag nu har hittat ett bra mellanting om jag ska umgås med folk, där det inte syns att jag är påverkad men fortfarande slipper all ångest.
Sedan finns ju dom där kvällarna när man sitter hemma själv och bara önskar att tiden kunde gå fortare... Då brukar jag peta i mig tills jag däckar, dessvärre så med min tolerans så brukar saker ta slut på 2 dagar då

Tack för dit svar!
Jag förstår att total befrielse från all ångest är jävligt skönt. Jag har själv jävligt mycket ångest, men att bli så skev att jag inte kommer ihåg vad jag har gjort ger mig ännu mer ångest dagen efter, det blir lite utav en ond cirkel imo.
Vore det inte skönare att dra i sig en riktigt stor dos lyrica alt. någon opiat av något slag där du faktiskt vet vafan du håller på med samtidigt som ångesten är bortblåst? Jag vet inte hur det är när man väl har gått in sig på stilnoct, det kanske bara har ger en skön kick och inte alls minnesförlust och allt sådant som jag med lite tolerans får direkt på 1-2st 10mgare.

Måväl
Mvh!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in