2009-12-02, 16:34
Medlem
zebbe36s avatar
[quote=LeifLoketx40]Vad gör du när veckan gått ut då? [/QUOTE

Rödar dom

Jag skulle hålla mig till G-C. Dem får man varorna ifrån snabbt och snyggt.
Men men det är segt å vänta.
Citera
2009-12-02, 16:59
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
När jag var på behandlingshem och fick Imovane utskrivet och inte kunde ta dom på något annat sätt så brukade jag alltid smälta dom under tungan. Smälte 5 stycken på en och samma gång en gång också...Det är ju inte "gott" men tycker inte dom smakar värre att smälta än någon annan medicin..Diazepam smakar värre enligt mig faktiskt. Men jag är en av dom lyckliga människorna som inte drabbas av den här mytomspunna eftersmaken av Zopiklon heller som så många talar om. Har aldrig upplevt den.

Det är väl inte omöjligt att det slår på snabbt när man röker dom. Kör man dom rektalt så börjar man ju känna redan efter mindre än en minut?

Trodde han menade oralt, miss av mig.
Citera
2009-12-02, 18:47
Medlem
rosanalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoltFlummare
Funderar på att blanda imovane + mirtazapin ,bra ide? Går dom bra ihop?

Inga problem, du borde somna fint och sova hela natten på det. Om nu din tanke var för att sova som jag antar, för mirtazapin kan man inte flumma på.
Citera
2009-12-02, 22:11
Bannlyst
Jag har testat alla möjligheter att få i mig zopiklon, men ändå kommit fram till att det bästa är att helt enkelt käka dem. Effekten kommer inte förrän efter 30-45 min, men den som väntar på nåt gott..

Och hystar man i sig 5-10 st behöver man inte tvivla på att effekten kommer.

Jag har kommit fram till den enkla filosofin att de som har gjort varan i fråga inte är dumma.
Ergo: Tabletter käkar jag, tjack skjuter jag, brass röker jag.

Har all förståelse för att man kan vilja ha effekten pronto, men t.ex röka benzo/Z så blir man lätt besviken när effekten dimmar bort för fort.
Bättre att bara ta dem, skölja ner med bärs (till benzo rekommenderar jag Norrlands Guld 7,2) och softa.
Citera
2009-12-02, 23:08
Medlem
Astronomics avatar
Fan, jag har en karta Zoplidem och till min förvåning märkte jag idag att det fattades en och jag har inget minne av att jag tagit nån.
Citera
2009-12-02, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Fan, jag har en karta Zoplidem och till min förvåning märkte jag idag att det fattades en och jag har inget minne av att jag tagit nån.
Verkar som det finns en zolpidem tjuv i huset...
Citera
2009-12-02, 23:27
Bannlyst
Första gången jag poppar benzo. Känner man något utav en imovane 7.5 om man blandar med lite bärs och braj?
Citera
2009-12-02, 23:28
Bannlyst
Nä, zolpidemtomten.
påminner om andra tomtar, men känns igen på att han inte kan säga god jul eftersom han har käften full med piller

Finns även en zopiklontomte, men den vet man inte hur han ser ut eftersom man aldrig minns mötet-eller något annat
Citera
2009-12-02, 23:30
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumanwa
Nä, zolpidemtomten.
påminner om andra tomtar, men känns igen på att han inte kan säga god jul eftersom han har käften full med piller

Finns även en zopiklontomte, men den vet man inte hur han ser ut eftersom man aldrig minns mötet-eller något annat

Fråga om du får ta ett fotografi nästa gång du träffar zopiklontomten så vi andra vet vem man ska kolla efter
Citera
2009-12-02, 23:31
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Dags att starta en utredning så vi får lite klarhet med vart den försvunna zolpisen försvann.
Citera
2009-12-02, 23:32
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzAddixx
Första gången jag poppar benzo. Känner man något utav en imovane 7.5 om man blandar med lite bärs och braj?

Imovane är inte benso, det är zopiklon. Tror inte att du kommer märka något speciellt på 7.5 men dubbla dosen så borde du bli skön =)
Citera
2009-12-02, 23:33
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JazzAddixx
Varför inte bara testa och se? Du kankse känner nått och jag inte.
Testa bara för fan..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in