Citat:
Ursprungligen postat av
populopidus
Jag har blandat dom ett par gånger... vet inte om det är farligt eller inte men jag överlevde. Dock TOTAL däckning och blackout så fort dom verkar, även på små doser. Inget att rekommendera.
Kvällen gick inte så bra. När jag vaknade upp på soffan morgonen efter så hade jag ätit upp hela paketet...560 mg Ambien/Zolpidem. Minns i princip ingenting...Kommer ihåg att jag skulle skriva nåt här på Flashback, men tangentbordet rörde på sig så det gick ju inte så bra. Sen minns jag att det kändes som om jag lyftes upp i luften och kastades från sida till sida som en trasvante...Väggarna rörde sig upp och ner, gardinerna försökte attackera mig. Fick även en OT-varning för att jag postat ett toalt oläsligt inlägg här på FB.
Och någon gång under kvällens lopp så måste jag ha fått för mig att min säng var en pissoar. Låg en klädhög i sängen och denna var totalt nerpissad...
Fick också skämmas när jag stötte på grannen här utanför, riktigt fin brud. Det var ju bara hon, men jag såg 2 likadana tjejer. Så jag sade till dom "Jaså, här kommer 2 fruntimmer! Lika snygga båda två dessutom!". Jag var övertygad om att dom var 2 stycken, såg dubbelt. Sen hade vi nån liten diskussion där hon skrattade åt mig. Nu tror hon väl att jag är helknäpp, hehe.
Hade tänkt att ta max 15 stycken, men jag tog alla 56...Minns att jag åt upp dom övriga, men det vittnar tomma blister om.
Slutsaten är att nästa gång jag provar Ambien (OM jag gör det) så ska jag ta det betydligt lugnare. Och bara i syfte att sova.