Ack ja, man kan alltid avgöra vilka motdebattörer som besitter ett klent intellekt genom att studera deras språk; så även i detta fallet. Idioter som inte kan stava till
egentligen och därtill blandar in talspråk i sina skrivna alster bör nog inte få vistas varken på internet eller i trafiken. Och folk som varken förstår sig på att använda versaler eller hantera sina pronomen ska vi inte ens
tala om... Kryp tillbaka under stenen varifrån ni kom och skäms för i helvete, det stinker obildat white trash om er båda.
Citat:
Ursprungligen postat av Slarva
Och vem fan har gett dig anledning till att kalla mig jävla nolla?
Är jag en nolla för att jag blivit lärd att göra så?
Baserar du ditt påhopp på att jag blivit lärd på detta vis så ska du nog fan ta å tänka om och fundera på vem som igentligen är nollan!
Citat:
Ursprungligen postat av locman
vad i helvete i SLARVAS inlägg får dig att utse han som nolla?
gossen säger vad han blivit lärd ditt jävla fån...
Nu är det så här mina små gossar att det är icke tillbörligt att skylla på att man har blivit lärd fel. Vad är ni, lallande mongoloider som accepterar allt man säger er som fakta? Det är var bilists förbannade skyldighet att kunna alla regler innan man ger sig ut i trafiken. I det här fallet är det så att det är felaktigt att blinka vänster i en rondell, av anledningar mångdubbelt beskrivna ovan. Och människor som ändå gör det är som topic säger just
äckliga. Och ni två äcklar mig därtill speciellt mycket.