Suuuuck. Zlatan, Zlatan, Zlatan... Förstör inte en alldeles lysande tråd genom att nämna honom i varenda eviga jävla inlägg är ni snäll!
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Och Pato, han är riktigt bra, han missade sina lägen, men visar att han har drivet, kraften och förstatoucchen. Dock var han inte lika bra som Napolis Lavezzi.
Njae, det där stämmer nog lite si så där. Glad dock att det uppenbarligen finns fler som dyrkar Lavezzi... Men att han var bättre än Pato idag va... ja, ska vi säga helt fel så slipper jag ta i?
Tråkigt att man inte är milanista nu. Lovord får i princip varenda jävla syd-amerikan när dom kommer fram. Alltid är dom den nya Maradona eller Ronaldinho. Men fan i mig, Pato är värd all beröm och all "hype". Att i sin första match, med ett utseende och ålder av vilken finnig tonåring som helst, med en totalt hänsynslös press på sig, fullständigt leka i de första 45 minutrarna är helt otroligt.
Så jävla populistiskt att snacka om nytt fenomen redan nu, efter en (i europeisk TV) lyckad match men ja... Nu vill jag vara milanista!