2009-01-06, 05:15
Medlem
qrzds avatar
Äh!

Citat:
Ursprungligen postat av Bara Glad
16 år med flickan jag älskade, sedan visade det sig ju att hon var dum i huvudet

Misströsta inte, -ALLA tjejer är dumma i huvudet, -det är genetiskt!
Citera
2009-01-06, 10:26
Medlem
Bara Glads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qrzd
Misströsta inte, -ALLA tjejer är dumma i huvudet, -det är genetiskt!

Nej, men det är ungefär som med killar, man klarar bara av att umgås med några få procent.
Citera
2009-01-11, 07:44
Medlem
Gurksalamismors avatar
soffa

träffade en helt underbar tjej, min första flickvän faktiskt väldigt vacker var hon också, jag mådde bra bara av att se henne ibland. sen en helg så dumpade jag henne via sms och satte på hennes bästa vän på min kompis soffa, under akten dyker även exet upp och eftersom min kompis som ägde soffan låg i ett gråtanfall på nedervåningen fick exet vara vänlig och torka upp den stora saggpöll jag lämnat efter mig

satte dock på exet ett år senare vilket resulterade i graviditet.. kanske inte min livs bästa historia men vad gör man
Citera
2009-01-11, 12:17
Medlem
haha härlig tråd
jag förlorade oskulden i en vägkorsningXD hahaha
hade supit till på en fest o träffade en brud, vi gick lite på vägen hit o dit.. båda ville ha sex o jag tänkte här är det ostört ställe.så det blev som det blev,, visste inte först var vi va men sen kom det bilar hit o dit o då tänkte men till lite, faaan vi e i en vägkorsnng .. tur att de va en liten korsning på glesbygden så det kom inte många bilar men undra va bilisterna om kom tänkte..de va också steningt o brännässlor i korsningen,, dan efter vakna man upp o va lerig o hade utslag från nässlorna,, in i duschen bara hahaha.. brude hade en vit tröja på sig också haha,, kan säga att den inte va så vit längre efter den kvällen

hade också en lapp i min plånbok med mitt tele nr ifall ja skulle tappa den,, hade ju kådis i den också.. så dan efter kom ja på att lappen inte ligger kvar i plånboken utan den hade ramlat ur när ja tog fram kådisen.. så det låg nu en kondom och en lapp med tele nr i korsningen XD tur va att de regna dan efter
Citera
2009-01-11, 14:11
Medlem
Leskys avatar
14 år med flickan jag älskade (kondomen sprack), sedermera förvandlades hon dock till en riktig bitch!
Citera
2009-01-11, 14:15
Medlem
fjortisFull en härlig sommarkväll typ första dagarna på sommarlovet... dock så gjorde spriten mej till en hingst vetefan hur länge vi körde satan va nöjd man vart när man satt på moppen på väg hem sick-sackandes genom byn

..Har aldrig sätt bruden sen dess
Senast redigerad av chillhunter 2009-01-11 kl. 14:19.
Citera
2009-01-11, 14:19
Medlem
Leskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillhunter
15 årig fjortis Full och jävlig en härlig sommarkväll... dock så gjorde spriten mej till en hingst vetefan hur länge vi körde satan va nöjd man vart när man satt på moppen på väg hem sick-sackandes genom byn

..Har aldrig sätt bruden sen dess

Lämnade hon bygden efteråt för gott då eller?
Citera
2009-01-11, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lesky
Lämnade hon bygden efteråt för gott då eller?

tror de va nån tjejpolares kusin eller nått sånt hade inte sätt henne tidigare eller efter så aa
Citera
2009-01-11, 14:27
Medlem
Leskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillhunter
tror de va nån tjejpolares kusin eller nått sånt hade inte sätt henne tidigare eller efter så aa

På så vis. Tråkigt att du inte hade henne tillgänglig i nejden för mera då

Men samtidigt kan du skatta dig lycklig åt att du fick köra henne en gång!
Citera
2009-01-11, 18:29
Medlem
Vi var 15, hennes rum när föräldrarna var på middag.
tråkigt men mysigt sex, blev lite oljemassage lugn musik, och levande ljus
Citera
2009-01-11, 18:36
Medlem
hokoris avatar
Jag 12, hon 18.
Jag oerfaren, hon erfaren som fan.
Jag machosist, hon sadist.

Vill inte ge några detaljer men kan ju avslöja att jag förlorade flera sorters oskulder på samma gång
Citera
2009-01-30, 23:51
Medlem
Krim1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bara Glad
Nej, men det är ungefär som med killar, man klarar bara av att umgås med några få procent.

Och tjejer klarar man bara av att umgås med ett par timmar i taget, sen tröttnar man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in