2009-01-05, 21:41
Medlem
Bara Glads avatar
16 år med flickan jag älskade, sedan visade det sig ju att hon var dum i huvudet
Citera
2009-01-05, 21:47
Medlem
Frank.Fontaines avatar
När jag var fjorton och våldtog grannens hund. Nej, jag skämtar bara. Är faktiskt oskuld fortfarande, vilket är rätt pinsamt. Men, men...
Citera
2009-01-05, 22:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Fontaine
När jag var fjorton och våldtog grannens hund. Nej, jag skämtar bara. Är faktiskt oskuld fortfarande, vilket är rätt pinsamt. Men, men...
Du är inte ensam! Även jag är oskuld!
Citera
2009-01-06, 01:08
Medlem
hehe

Det måste vara när jag skulle börja på IV på gymnasiet runt 02-03 kommer inte ihåg... ganska shyst berättelse, vi träffades dagen innan oss en polare som hade permiss vi satt där och drack och softade lite, tog hennes msn och vi skulle träffas dagen efter. Aaah hittan och dittan det blev kväll loggade in på msn, så bestämmer vi för att träffas och jag går först hookar upp en bars (obs heliga tiden då den kosta 300). Iallfall kommer dit, hon dricker vin och till slut röker,dricker o pratar... tills slut när vi ska ut igen så råkar vi stöta ihop på något konstigt sätt vi hånglar o blabla och säger hon något jag aldrig glömmer hehe..."lite trångt här, jag har en 120 säng". så gick vi dit och kommer fortfarande ihåg varenda minut.. hehehe
Citera
2009-01-06, 01:16
Medlem
danny79s avatar
ala trodde redan jag had eförlorat den men det hände med min tjej som jag blev tillsammans med i 1:an i gymn, var ihop i ett år,, efter det gjorde vi sjuka saker med varandra.. grymt att lära sig sex ifrån en kinky porrstjärna -)
Citera
2009-01-06, 01:30
Medlem
Paulles avatar
Jag var 14 år gammal och gjorde det med min dåvarande flickvän. Kondomjäveln sprack och det vart ett jävla spring till ungdomsmottagningen för att få tag på p-piller dagen efter. Allting slutade dock gott, inga oönskade barn till världen och vi var tillsammans i två år till efter det.
Citera
2009-01-06, 02:19
Medlem
Astrass avatar
Var med min dåvarande flickvän som tur var så det var inget oseriöst 3 minuters skjut från Säffle.
Låg och mös i sängen sen sa det pang och fingrar med diverse kvicka rörelser här och var började leta sig fram över dalar och ängar.
Jag tror vi höll på i en halvtimme ungefär, var ju som sagt första gången.
Kommer aldrig glömma hur jävla lycklig man var dock.. och hur jäkla skönt det var.
Citera
2009-01-06, 02:40
Medlem
qrzds avatar
16

Jag hade varit tillsammans med en tjej ung. ett halvår. Hennes föräldrar reste bort över helgen och jag fick övernatta med min käresta! Fint o kärleksfullt var det, mycket nöjd med det, sen råkade hennes pappa komma hem tidigare än vad som var sagt, jag låg kvar i hennes säng när han skulle hälsa på sin dotter som för tillfället var på övervåningen, -jag försökte gömma mig under täcket men gubbjäveln slet undan det när han inte fick nåt svar från sin söta älskling, CITAT: Vad är det här? Mar*e-Lo*se, var är du, det här är ju inte du! Jag fick snabbt dra på mig byxorna o glida vidare... Men fint var det iaf
Citera
2009-01-06, 03:31
Medlem
qrzds avatar
Starfuck!

När jag var sjutton gick jag på promenad i Tantolunden (STHLM), då kom en helikopter som landade precis framför mig, ut kliver Julie Andrews o Kim Basinger, Julie hade en platta Heineken under ena armen o en mastodontmegastor dildo i bajskanalen, Kim hade en oöppnad flaska Jack-Daniels i handen, de hann knappt landa förrän de började på ren svenska skrika efter "seventeenyearyoungkuk" , jag hade ett hårt arbete med att behaga dessa ljuvliga skönheter, men med lite Heineken o JD fixade jag det med beröm godkänt! Båda sa efteråt att det var det bästa tryck in i fettahöla de någonsin haft, -så blev jag av min svennis...
Citera
2009-01-06, 03:34
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qrzd
När jag var sjutton gick jag på promenad i Tantolunden (STHLM), då kom en helikopter som landade precis framför mig, ut kliver Julie Andrews o Kim Basinger, Julie hade en platta Heineken under ena armen o en mastodontmegastor dildo i bajskanalen, Kim hade en oöppnad flaska Jack-Daniels i handen, de hann knappt landa förrän de började på ren svenska skrika efter "seventeenyearyoungkuk" , jag hade ett hårt arbete med att behaga dessa ljuvliga skönheter, men med lite Heineken o JD fixade jag det med beröm godkänt! Båda sa efteråt att det var det bästa tryck in i fettahöla de någonsin haft, -så blev jag av min svennis...

Den historien var bra!
Ingen i den här tråden som svarat "thaihora"?
Citera
2009-01-06, 03:45
Medlem
Krim1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Den historien var bra!
Ingen i den här tråden som svarat "thaihora"?

En polare till mig blev av med oskulden via en thaihora
Citera
2009-01-06, 04:35
Medlem
KnowledgeBFs avatar
Jag kan inte säga att min oskuld togs på ett speciellt glamoröst sätt... Jag var 13 år, och jag och några vänner hade druckit fulöl under kvällen med några av vännernas kvinnliga vänner. Hursomhelst så blev jag skitpackad, som det sig bör när man är ung och inte kan hantera alkohol.

En av tjejerna och jag började hångla. Vi kommer fram till att vi ska åka hem till mig. Hemma var bara min storebror som skratade gott åt sin fulla lillebror.

Vi klär av oss, hon var lite äldre och hade gjort det förut, så hon tog tag i situationen. Jag kom aldrig, och efter 1 timmas riktigt dåligt sex så la vi av och somnade. Vi blev knullkompisar efter det. Och vi hade fruktansvärt dåligt sex i ca 3 månader fram tills jag hittade en tjej som jag blev tillsammans med.

Edit: stavfel

KBF
Senast redigerad av KnowledgeBF 2009-01-06 kl. 05:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in