2011-12-14, 21:47
Medlem
Minxys avatar
Jag var 16 och förlorade skulden till min dåvarande pojkvän som var 24. Minns inte mycket av det, så det lär ju inte ha varit himlastormande
Citera
2011-12-29, 01:04
Medlem
Haha när jag var 14 och hon 16. Hon knullade fan skiten ur mig totalt! fick blowjob, komma i hennes mun m.m fysatan vad lycklig jag var dagen efter var ju också tvungen och berätta ALLT för polarna som hon fick reda på sen och då sket de sig...
Citera
2011-12-29, 20:28
Medlem
kridan_pyros avatar
Jag förlorade oskulden när jag var 16 år, det var hemma hos min tjej i hennes säng medans föräldrarna och hennes brödrer var hemma...
Det var egentligen inget speciellt och jag kom aldrig, höll på en kvart.
Andra gången jag knullade höll vi på trekvart och jag kom inte.
Tredje gången kom jag 2 gånger på samma dag, en sån lättnad det var!

Ingen intresant historia dock
Citera
2011-12-29, 20:29
Bannlyst
Var 13 o hade utomhussex med en kille jag inte var så förtjust i, men han luktade gott!
Citera
2011-12-29, 20:48
Medlem
turkbygges avatar
Jag gick i fyran och var ensam hemma med min dåvarande flickvän. Vi badade näck i vår pool och jag liksom bara gled in den, kom sen gick vi upp. Typ. Aldrig berättat det för någon så alla mina polare tror att jag e oskuld fortfarande(snart 19) eftersom det har varit lite problem med tjejerna efter det.

Värt att notera e att mina nuvarande polare e sedan högstadiet och gymnasiet så dom vet varken att jag nånsin haft flickvän eller hur hon såg ut.
Citera
2011-12-29, 20:58
Medlem
Magee89s avatar
Jag var 19 och killen var 20. Var tyvärr inget speciellt och de varade inte så länge. Det var bara jobbigt tycker jag, vilken jvl press man hade.. Inte alls som man hade föreställt sig. Tafatt var han och klumpig. Han var inte oskuld.. Onödigt att vänta så länge som jag gjorde på något som inte var så speciellt då.
Citera
2011-12-30, 01:03
Medlem
Jag var femton år, de var med min dåvarande pojkvän.. De var efter fyllan var dock nykter då.
Mitt under sexet utbrister jag " MEN VI HAR JU INGEN KONDOM " om hoppar av ( jag var överst ) han frågar " jaha.. vad gör vi nu då " jag frågade då om han hade kommit än han sa nej och då sa jag " Jaha okej, men då är de lugnt! " sen vände jag mig om för att sova...
Kom på först efteråt att den stackarn satt ju där kåt som ett as, jag dock var inte alls lika på haha.. Stackarn, han såg riktigt förvånad ut!
Citera
2011-12-30, 03:02
Medlem
14 år på en fest, en av dom första fyllorna. Han va 18-19 och en ytligt bekant.
Han tog hand om mig när jag låg och kräktes på toaletten, sen blev de som de blev.
De gjorde ont och va inte alls skönt, folk stod utanför och ville ta sig in för att pissa.
Sen släpade han mig till sig och den gången gjorde den inte lika ont.

Några dagar senare fick jag reda på att killen hade flickvän.

Lite romantiskare omständigheter hade ju inte vart fel.
Citera
2011-12-30, 03:18
Medlem
Zöls avatar
Haha, så jävla kul att läsa om hur det skiljer sig mellan könen! De flesta tjejer känner sig lite lösaktiga, lurade och besvikna! Men jag tror fan alla killar kände sig bra efteråt, även om man blivit lurad och besviken, och hur jävla lösaktig man än varit! Poäng: Ska det råda jämlikhet tycker jag att alla även ska ha samma syn på sex!

Antar att även jag måste bidra... jag hade sex med en tjej på en festival!
Citera
2011-12-30, 21:01
Medlem
plirrans avatar
Jag var sexton, han sjutton, min nuvarande pojkvän. Vi hade vart tillsammans lite mer än en månad, och trots att jag sagt att jag ville vänta, så var jag helt enkelt för kåt. Jag hade vart på träning och han hade kollat på, och eftersom vi visste att mina föräldrar inte var hemma så skyndade vi oss hem, båda ganska nervösa och fnissiga.
Vi kom hem till mig, gick upp på mitt rum och klädde av oss. Jag var sjukt nervös, och det gjorde ont som in i helvete. Ingen av oss kom, men det var fint, för jag älskar honom och han älskar mig. Att vi fick dela det finaste man kan, och att vi bara har delat det med varandra.
Vi fick dock avbryta akten då mina föräldrar kom hem. Jag var öm i flera dagar, och hade tyvärr dansuppvisning den kvällen, så jag vet inte hur bra jag dansade direkt...
Citera
2011-12-30, 21:28
Medlem
erkulesos avatar
Jag blev av med oskulden när jag var 15 med en tjej i klassen, vi var lite småkära. En dag efter skolan gick vi hem till mig. Vi satt på sängen och plötsligt så började vi kyssa varandra, hon började att gnida handen mot min kuk och jag började ta på hennes bröst och vips så var kläderna av!
Citera
2011-12-31, 00:34
Medlem
Va 14 och första seriösa förhållandet, Vi spelade klädpoker och lyssnade på radion, jag spelade av henne alla kläder och satt själv i kallingar och t-shirt hon kastade sig mot mig och vi började kyssas sedan drog hon av mig mina resterande kläder och la sig ner på golvet, jag förde in kuken och sa "jag tror vi skulle behöva nått, en kondom" hon fnissade och sa "jag äter p-piller" sedan tog det 4 sekunder eller nått men vi körde en till gång direkt efter och då lyckades jag bättre iaf 3 minuter. Under hela tiden spelades "Like a Virgin" har inte kunnat lyssna på den låten efter det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in