2008-01-28, 09:37
Bannlyst
Var kring sexton år, kom till en förfest där jag knappt hinner öppna en öl innan en tjej frågar mig - Ska vi gå och knulla? Jag sade - ah visst.

Trodde först hon skojade men så var inte fallet
Citera
2008-01-28, 10:20
Medlem
Hur jag blev av med oskulden? Jag låg med en brud..

Efter en fest hos min dåvarande flickvän, nykter var man men inte fan kunde man med den där jävla kondomen då iaf e Kmr ihåf att det var ett jävla krångel.. När man tänker tillbaka så var det lite sjukt att man bara var 14 år! Kollar man på dom små snorungarna nu och tänker sig dem i en "vuxenakt" så mår man ju nästan illa..
Citera
2008-01-28, 11:00
Medlem
slrslrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Var kring sexton år, kom till en förfest där jag knappt hinner öppna en öl innan en tjej frågar mig - Ska vi gå och knulla? Jag sade - ah visst.

Trodde först hon skojade men så var inte fallet

Hahaha, sicket drömläge!
Citera
2008-01-28, 14:46
Medlem
Jag fattar inte varför alla har problem med kondomer, är ju precis hur lätt som helst att sätta på?
Citera
2008-01-28, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernautism
Jag fattar inte varför alla har problem med kondomer, är ju precis hur lätt som helst att sätta på?

Har aldrig haft problem med det heller... Finns ju till och en liten pekboks-variant på baksidan av paketet hur man gör. En treåring skulle ju fatta...
Citera
2008-01-28, 16:04
Medlem
Hushers avatar
Fan jag hoppades på en kommentar om min feta balle men nej nej inte ett ord om fetballen
Citera
2008-01-28, 17:57
Medlem
aerks avatar
Var med en flickvän när jag var 15 år. Låg o slappa innan vi började kåta upp varandra. Då frågade jag om vi kanske skulle fortsätta på mitt rum?

Låg väl där ett tag tills jag kved fram att jag minsann var oskuld. Vart väldigt varmt omhändertagen och sexet var faktiskt för jävla bra.

Efteråt sa hon att hon inte trodde att jag var oskuld p.g.a. längden på samlaget, men men. Inte varje dag man upptäcker att man är gud på något!
Citera
2008-01-28, 18:12
Medlem
Diamantinas avatar
14 år, två veckor innan jag fyllde 15.. hade en fix idé om att jag ville bli av med oskulden innan jag fyllt 15

Nothing special, i skogen, sommar, utomhus.. med en 5 år äldre fotbollsspelare.. Tog något år innan jag fattade grejen med sex (=tills jag blev kär).
Citera
2008-01-28, 18:19
Medlem
waaaH_5s avatar
jag var hemma hos mig, med min dåvarande flickvän. Kyssar o smek ledde till samlag. Svårare än så var d inte
Citera
2008-01-28, 18:39
Medlem
Fjorton, full, sprang upp på en vind tillsammans med nån kille, hade sex i ett par lakan där jag senare fick reda på att en kvinna med massor av hudsjukdomar hade legat, vaknade dan efteråt och fick börja jaga dagen efter-piller, same old story. Det enda jag är nöjd över är att ingen av oss fick några hudsjukdomar i alla fall!
Citera
2008-01-28, 19:07
Medlem
Wojaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernautism
Precis. Det är logiskt även utan bruksanvisningen hur det ska ske. Hade inga som helst problem första gången.
Citera
2008-01-28, 19:27
Avslutad
Var 18 år och dyngrak. vill nästan påstå att jag fortfarande är oskuld eftersom att jag bara haft sex när jag varit jättefull, knappt kommer ihåg nånting från det och tjejerna har inte betytt ett skit för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in