2010-04-25, 01:45
Bannlyst
Eh .. 17 .. Sen som fan .. Å andra sidan så hade jag annat för mig i några år där .. Hursom, det var fanimig en bdsm-rulle närapå, grejen är den att jag har alltid vart otroligt dominant gentemot alla istort sett, och jag såg en chans att leva ut det jag hade läst om, så jag improviserade o ryckte ett par elkablar o band upp henne totalt .. Knullade henne som ett djur i 4 timmar ganska precis, jag kunde inte förmå mig att komma .. Var alldeles för skönt!
Men till slut efter att ha fått utstå ett 10 tal duscher från henne (yep fontänflicka) så fick jag ur mig en sjukt stor sats, aldrig fått så stor sen dess, som placerades vänligt men bestämt i hennes mun!

Eftereffekterna var att jag hade sjukt träningsvärk, och hon ringde till mig dagen efter o var totalförbannad på nåt erotiskt sätt, hon hade ont i musen som fan, men sen i stundens hetta så hade jag smiskat henne med en Cat 5 (nätverkskabel.. .Som sagt var .. improvisation) som hade lämnat rejäla märken, och hennes klagomål var att hon inte kunde sitta pga detta.. Hon kallade mig sjuk, pervers o allting, trodde fanimig att hon skulle ringa till farbror blå o skrika "Våldtäktsman!"!

Slutade hursomhelst med att jag satt hemma c:a 2 veckor efteråt och hade faktiskt beställt riktiga grejer nån vecka innan, hon knackade på, jag öppnade o hon stegade in iklädd en rock, naken under, o hade fått nån att skriva (med tusch) "Tillhör XXX" jämt ovanför musen (XXX = Mitt namn).

Vi var ihop i 16 månader, jag tror hon spenderade mestadelen av dessa 16 månader på knä vid min sida närhelst jag gjorde nånting, och vi gjorde även tatuering av det hon hade tuschat in när hon kom till mig... Nånting hon ångrade bittert ett tag efter det tog slut, hehe.

Men nu 13 år senare så är hon otroligt nog med i bilden igen, 1 av de 2 slavar jag hålls med, varav den andra är gradvid, o lite lugnare nu eftersom vi inte vill skada fostret.
Citera
2010-04-25, 11:17
Medlem
earwaxs avatar
Jag var 17 och hade haft min tjej i ett halvår. Det var båda våra första kärlekar så vi var verkligen så där äckel gulliga och lyckliga så att alla andra par förmodligen hatade oss. Det blev en söndagsmorgon hemma hos hennes pappa i hennes lillasysters säng. Lyckades aldrig komma så vi höll väl säkert på en 40min iafall. Jag minns att jag inte fattade hur man kunde ha sex utan att hålla i kuken med handen, den gled ju bara ut annars liksom. Gick dock bättre nästa gång när man inte var lika nervös och fick upp den ordentligt Efter det blev det åka av tills vi gjorde slut 2,5år senare haha. Good times
Citera
2010-04-25, 12:28
Medlem
Endorphines avatar
Med kompisens flickvän vid 22 års ålder, jag vet, helt knäppt! Båda två är nära vänner till mig och han vet fortfarande ingenting.
Senast redigerad av Endorphine 2010-04-25 kl. 12:44.
Citera
2010-04-25, 12:39
Medlem
TageMans avatar
När jag var 13 år under en bro.

Jag ångrar ingenting, man lever bara en gång!

EDIT: Det var med min dåvarande flickvän fö.
Citera
2010-04-25, 13:34
Medlem
Johnrambos avatar
var 15, med min första flickvän och det var riktigt kasst, båda var oskulder och hon var så jävla trång vet inte ens om hon va våt haha, blev fan pinsamt efteråt asså
Citera
2010-04-25, 13:43
Medlem
Evilone666s avatar
18 år och två veckor gammal med min första riktigta kärlek.

Min egna säng på kvällen.

Kom efter en minut lol

Slynan var dock glad för dte gjorde ont.

När vi var klara så dansade jag runt att jag äntligen blev av med oskulden.
Citera
2010-04-25, 17:12
Medlem
nonameds avatar
16år tror jag. Första internet träffen och första tjejen som var på redigt. Dom milen var värt det.
Citera
2010-04-26, 11:59
Medlem
lolnollkolls avatar
16 år, 3 veckor och 3 dagar gammal.
Hade varit exakt 4 veckor (ca 1 månad) sen jag blev tillsammans med killen.
Först nekade jag till det 1 gång, sen blev det att han körde över mig.
så att säga. I hans säng, med hans far i rummet brevid. jag kunde dock inte uttrycka mig på något vänster eftersom jag inte visste hur han ville att jag skulle bete mig osv.

Jag tyckte väl det var de bästa, förutom att jag faktiskt knappt kände han till en början.
och direkt efteråt så säger han "ahhhh 7 månader sen sist" vilket var jävla irriterande.
+ att han lämna mig i sängen för att gå ut till några polare. true story
vet inte var jag såg att han var världens underbaraste kille :S

Andra gången, 2 veckor senare fann jag ett hopp om att den kändes.
veckan därpå dumpade han mig.

Minnen
Citera
2010-04-26, 22:07
Medlem
pramuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolnollkoll
16 år, 3 veckor och 3 dagar gammal.
Hade varit exakt 4 veckor (ca 1 månad) sen jag blev tillsammans med killen.
Först nekade jag till det 1 gång, sen blev det att han körde över mig.
så att säga. I hans säng, med hans far i rummet brevid. jag kunde dock inte uttrycka mig på något vänster eftersom jag inte visste hur han ville att jag skulle bete mig osv.

Jag tyckte väl det var de bästa, förutom att jag faktiskt knappt kände han till en början.
och direkt efteråt så säger han "ahhhh 7 månader sen sist" vilket var jävla irriterande.
+ att han lämna mig i sängen för att gå ut till några polare. true story
vet inte var jag såg att han var världens underbaraste kille :S

Andra gången, 2 veckor senare fann jag ett hopp om att den kändes.
veckan därpå dumpade han mig.

Minnen

Du var 16 och blind.
Dock så är ju detta inte så ovanligt hos äldre tjejer, då man ser merparten vara tillsammans med sluskar
Citera
2010-04-29, 18:07
Medlem
lolnollkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pramus
Du var 16 och blind.
Dock så är ju detta inte så ovanligt hos äldre tjejer, då man ser merparten vara tillsammans med sluskar

Jo det ligger nått i det! :P
Citera
2010-04-29, 18:57
Medlem
13, skulle fylla 14 med min dåvarande kille som var 17, hemma hos mig efter vi varit ihop i 1 månad.

Det hela var över på mindre än en minut. Kort sagt: in-ut-in-ut-sprut. Tydligen var det "mitt fel" för att jag var för thight. Och killen hade ju haft 2 tjejer innan mig, yeah riiiight..

Han dumpade mig en vecka efteråt, var väl pinsamt att inse att han inte var kapabel till ett normalt samlag. Såg han en månad efteråt, och då var han ihop med en tjej som inte var en dag äldre än 12.

Ah, vilka tider.. Ett halvår efteråt så träffade jag min första riktiga kille, och det är väl egentligen han som jag anser att jag blev av med oskulden med, aka det tog längre tid än 5 minuter.
Citera
2010-04-29, 19:23
Medlem
Legolennarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audio
Festen börjar ta slut och jag är helt dyng, en brud stannar kvar, *minneslucka*, strular i soffan, *minneslucka*, ligger i sängen utan kläder och smeker varandra, *minneslucka*, stoppar in den och börja jucka, *minneslucka*, kuken slaknar, avsugning, *minneslucka*, ser en silhuett rida mig och kommer efter drygt 40 min och tänkte; WTF?! Var det inte mer än såhär?! Hade jag inte varit så dyng och att lilleman slaknade hade det max tagit 5 min.

Nej, det var absolut inte som jag hade tänkt mig. Dock så misstänkte jag att min första gång skulle bli på fyllan och så blev det, fast på en karate-cp-thai boxnings-fylla.

Det här är typ skrivet direkt ur mitt minne, 15 år och rå full, skitful brud hade jag över mig också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in