2009-01-31, 11:51
Medlem
myrrhas avatar
Det var rätt misslyckat. Jag var 15 och full för första gången, han var väl 20-nånting och jag hade känt honom i ca en kvart. Det hela skedde i ett garage där folk låg och sov (det var typ ett inrett garage, fanns säng och soffa där). Mitt i alltihopa kom min kompis in och tände lampan, så då slutade vi. Tur att sexlivet bara har blivit bättre sen dess iaf.
Citera
2009-01-31, 12:39
Medlem
Felonys avatar
Det hände med min första pojkvän, av en ren slump. Under lite mys och kel så var han plötsligt inne i mig, helt oplanerat och utan att det direkt kändes. Ingen fb-kuk här inte alltså haha.
Inte så romantiskt egentligen. Nu när jag tänker efter så var det ganska värdelöst.
Han var en sån typisk 4-sekundersgrabb. Hård på 4 sekunder, kom på 4 sekunder.
Citera
2009-01-31, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
...jag hade samlag med en kvinna.

Nähä är du säker?
Citera
2009-01-31, 15:57
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felony
Nu när jag tänker efter så var det ganska värdelöst.
Han var en sån typisk 4-sekundersgrabb. Hård på 4 sekunder, kom på 4 sekunder.

Du hann alltså inte komma på 4sekunder?

/VV
Citera
2009-01-31, 16:58
Medlem
MisterToms avatar
Hmm... Jag myste ganska hårt med en tjej, och det var första gången jag hade sex. Det var helt okej faktiskt, hon var mjuk i sitt sätt och galet sexig. Var nästan 14, tror jag.

Min första gång med en grabb däremot var värdelöst. Jag var 14, han 20 och tre centimeter lång och kändes ingenting.

Andra gången med en grabb hade jag mer problem, och i och med att min första faktiskt inte kändes någonting så var det här mer ett "bli av med oskulden"-tillfälle på något sätt. Vi kämpade ett tag för att få in den och det gjorde ont, men var samtidigt skönt.

Så var det.
Citera
2009-01-31, 17:37
Medlem
jagteamkillars avatar
Jag hade precis fyllt 16, var på fest med en polare. Drack en hel del, blev rätt full också.
Det var en hel del snygga tjejer, såklart hamnade jag i säng med den fulaste. Som tur är så minns jag inte speciellt mycket längre, men sexlivet blev bättre med tiden
Citera
2009-01-31, 17:42
Medlem
High fives avatar
Var hos min flickvän, föräldrarna låg i rummet brevid, tänkte på det hela tiden. Iaf hade vi hånglat och klädesplagg efter klädesplagg försvann och efter kanske 4timmar så kom kondomen på. Hon var rejält tajt och jag hade stora problem med att få in den men efter några försök så. Juckade på i kanske 30-60sek sen var jag klar.. Hade sjukt ont i kuken efteråt och under akten såg hon inte ut att njuta för en sekund, ren smärta..

Och av någon anledning kunde jag inte sluta tänka på mina egna fötter när vi var i full akt
Citera
2009-01-31, 17:48
Medlem
konstifiks avatar
till följd av ett sexuellt övergrepp blev jag av med oskulden.
hade sedan sex första gången när jag var fjorton, och anser mig att ha blivit av med oskulden "på riktigt" först då.
det var med en kille som var lite äldre än mig och det hela var över på ca 5 minuter.
Citera
2009-01-31, 18:06
Bannlyst
Jag var 16 år första gången jag skulle testa. Jag tänkte att nu MÅSTE jag, alla kompisar hade ju gjort det. Jag var inte alls kär i killen. Vad vi kämpade, men det var omöjligt att få in den! Efteråt gick jag på en gynundersökning för jag tänkte: det verkar ju inte ens finnas nåt hål där. Gynekologen sa att jag var helt normal "där". Ehh?? Okej? Det finns alltså ett hål där?
Sen var jag ihop med en kille som pillade o pillade "där" med fingrarna i några månader. Till slut testade vi. Jaaa det funkade Han kunde stoppa in den. När han hade åkt hem tände jag ett levande ljus o satt där o myste. JAG HADE GJORT DET!!!
Citera
2009-01-31, 18:15
Medlem
Var väl 17 tror jag, med min dåvarande pojkvän.
Inget speciellt alls faktiskt, det var över på några minuter. Det gjorde varken speciellt ont eller var speciellt skönt, mest ...konstigt.
Minns att jag tänkte när jag var på väg hem sen "jaha. nu var det gjort."
Citera
2009-01-31, 18:25
Medlem
14 år. Min kompis hade blivit tillsammans med någon brud i Nacka så jag följde med dit för att dricka och grejer. Sen slutade det hela bara med att vi hamnade i säng. Hon var rätt trång så det var svårt att få in den. Sen kom min kompis flickvän och avbröt oss. Det skänaste med det var väl att man efteråt kunde säga att man gjort det.
Citera
2009-01-31, 18:54
Medlem
sjolanders avatar
Var runt 18 år när jag blev av med oskulden! Jag blev sjukt stressad av att kompisarna drev med mig och sa att jag skule bli som han i 40 year old virgin filmen! Så en kväll på stan hittade jag en tjej som var så fin och efter ett par öl gick vi hem till henne och satte igång! Jag hade fått ett par blåsjobb innnan och trodde därför jag skulle vara redo att ha sex. Men redan när hon började dra i min trumpet kom jag efter 2 sekunder och efter det gick det bara sämre. Jag juckade på som en galen ko och kom igen efter nån minut medans hon låg i sängen och såg allmänt uttråkad ut. Jag sov inte över utan gick hem till en kompis och sen dess har jag aldrig mer träffat henne vilket är skönt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in