2008-10-31, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Det hoppas jag med, har ångrat det varje dag sedan det hände.. blev av med oskulden med världens slampa
Dåligt gick det också..
Eller hur! Första gången så handlar det inte bara om att "få fitta". Alla borde få åtminstonde första gången ett riktigt, fullbordat, skönt samlag.
Citera
2008-10-31, 22:40
Medlem
torstenhingstens avatar
Såg ngn som klagade på att ngn var 20 år och oskuld ...pinsamt..verkar inte kunna tänka från olika personers perspektiv

Jag var själv oskuld tills jag var 19...men det var väldigt många tjejer som var intresserade av mig men jag var blyg och vågade inte ta steget ut.
Citera
2008-10-31, 22:45
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EcstaZy
Det är rätt så pinsamt, ja.

Förlorade du med en tjej som var rätt då? Verkar rätt så sällsynt ju.

Inge fel på den tjejen...grejen var att det släppte efter jag knulllat första tjejen...blev den blyge killen från att bli bocken..tyvärr
Citera
2008-10-31, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Inge fel på den tjejen...grejen var att det släppte efter jag knulllat första tjejen...blev den blyge killen från att bli bocken..tyvärr
Haha, precis som en polare till mig. Efter att han förlorade oskulden vid fjorton års ålder så har han säkerligen knullat en tjugo, trettio stycken (brudar dras till honom som jag vet fan inte vad) och han är arton bast.

Fattar inte alltså. Vi kan vara ute på stan och jag ser brudar kolla på honom slickandes (BOKSTAVLIGT) om läpparna. Så blev han kär i somras för första gången, det gick åt helvete så nu är han återigen en "bock"
Citera
2008-10-31, 23:11
Medlem
torstenhingstens avatar
Men lite kul att vissa killar ser så enkel-spårigt....Vi killar kan väl också vara kräsna ellwer blyga...bara för man sparar på oskulden behöver det inte bedtyda man är en loser

För er killar som fortfarande ser så vill jag meddela följande

1 Tjejer kan fisa
2 tjejer kan bajsa
Citera
2008-11-01, 01:02
Medlem
Mulkiss avatar
Jag tappade bort min vid 17 års ålder, nu är den helt väck
Senast redigerad av Mulkis 2008-11-01 kl. 01:05.
Citera
2008-11-01, 01:10
Medlem
kallemedks avatar
För att återgå till ämnet.

Jag hade under en fest haft mitt första fyllehångel och ivrig som jag var skaffade jag denna tjejs msn redan dagen efter. Värt att tillägga i denna tråd är väl att vi båda är nyss fyllda 16år.

Efter mycket snack över internet om allt och inget så är det dags för nästa fest, jag har bjudit dit henne och hoppas på lite mer hångel. Tiden går och jag dricker lite extra för att kunna nonchalera de diverse pinsamma situationer som säkerligen kan uppstå.

När hon väl infinner sig i samma hus leder det ena till det andra och vi låser in oss på toaletten i febrilt hånglande. Det utveklar sig till kyssar och smek över hela kroppen, "tredje basen here I come" är väl det som ekar i min skalle vid det laget.

Till slut hamnar jag underst på en solstol och hon sitter gränsle över mig. Jag har insisterat på att använda kondom, som blir fylld efter några knappa minuter. Pinsamt värre när hon konstaterar att det var min oskuld hon tog och bättre blev det inte av att jag får reda på att mina polare bevittnat hela akten genom panoramafönstren till toaletten.

Några dagar senare befinner jag mig på stan med en polare, fram kommer något som ser ut att väga dubbelt så mycket som jag själv och hälsar glatt. När jag kopplar vem det är så inser jag mitt misstag och blir helt jävla stum. Alla konfliktbeteenden krockar med varandra i mitt huvud och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Lyckas fabricera någon minuts kallprat för att sedan hitta på en ursäkt för att dra.

Efter det blev det blockeringen på msn och kalla handen via alla sms. Visst, oskulden borta men fan så ovärt.
Citera
2008-11-01, 01:23
Medlem
EzoXXs avatar
Hade nyss fyllt 14 år, i stjärten. Ung och dum

Är tjej.
Citera
2008-11-01, 01:23
Medlem
GanjaFarfars avatar
Man hade precis fyllt 15 år och vårkänslorna hade kommit hos både mig och min dåvarande flickvän, vi påbörjade akten hemma hos mig men efter att ha blivit avbrutna 3-4 ggr av s.k "kompisar" som stormade in o flög på oss i sängen beslutade vi oss för att gå hem till henne istället.
Väl i hennes säng hjälpte hon mig på med kondomen och jag tryckte in den.. Tankarna for genom huvudet "jag knullar, jag knullar" 2-3 minuter efter det kom jag
Citera
2008-11-01, 02:42
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat. Haringet och EcstaZy belönas med tillsägelser för upprepade OTn här i tråden.
//mod
Citera
2008-11-05, 23:24
Medlem
Bamsepappans avatar
knulldate | Jag 17 hon 15 | ingen kom | värdelöst | Nyktra
Citera
2008-11-06, 00:29
Medlem
AdamJ5s avatar
Gick i åttan och det var med en tjej jag gick på lågstadiet med. Träffade henne på en fest och såg att hon på något mirakulöst sätt blivit väldigt snygg. Om detta var på grund av brist på könshormon/rädsla för tjejbaciller i lågstadiet, eller om det verkligen finns en gud, det vet jag inte. Så värt mycket var det inte att hänga i granen, men det var skönt att komma över tröskeln så att säga. Hade druckit säkert TVÅ öl och var rejält groggig. Och så vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in