2010-04-20, 19:38
Medlem
piprensarens avatar
Jävligt dyng gled rundor full som bara en 15 åring kan vara. Hookade up 2 brudar och började strula med den ena sedan skulle vi dra och göka så drog hon med sin polare en liten nätt brunette blev avsugen av båda men fick bara sätta ena :/ Enda anledningen att jag pallade det var den låga halten av blod i mitt etanolomlopp. Men första gången med ett bj av 2 brudar

Dock så ångrade jag det ett tag tills jag insåg hur värt det va att få en avsugning av 2 töser
Citera
2010-04-20, 23:21
Medlem
FreeDrugss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merope
En oskuld som får en tjej att komma efter max tio minuter? Mnjae...
Fullt möjligt att hon fejkade det vilket dock inte skulle förvåna mig xD
Citera
2010-04-20, 23:26
Medlem
SinXs avatar
Minns det som igår...

Det var mörkt i rummet, och jag var alldeles ensam...
Citera
2010-04-20, 23:31
Medlem
FreeDrugss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinX
Minns det som igår...

Det var mörkt i rummet, och jag var alldeles ensam...

Taget från svullo?
Citera
2010-04-20, 23:34
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeDrugs
Taget från svullo?

Indeed
Citera
2010-04-20, 23:39
Medlem
Kittekattens avatar
Min första kyss, jag var 15 år, han var 17 (sa han), asiat, tjatade hela natten, jag gav med mig, han hade liten penis, kändes inte så mycket, sågs aldrig efter det, han var 22.. *ångest*
Citera
2010-04-21, 01:03
Medlem
LaToyas avatar
Jag var 22 år gammal. Det var med en man som var ganska mycket äldre än mig. En konstnär. Det var helt ok.
Citera
2010-04-23, 22:00
Medlem
softcoress avatar
Jag var 17 år och det var tidigt på hösten. Jag hade varit på en fest i en kvarters-lokal som inte var något särskilt.

Hur som haver, hade jag b.la 3 liter vin med mig som jag tydligen drack upp och blev ''kung kung i baren'' av.

Vilket fall så vid någon tidpunkt så vinglar jag upp till en bänk utanför lokalen där en tjej och en kille sitter. Killen lyckas jag skrämma bort tack vare att jag är så jävla full och bara pratar på om mina egna bekymmer, men tjejen stannar kvar. Jag vet inte vad jag sa eller vad som gjorde henne så glad men det slutar med att hon ger mig en kram (av okänd anledning) sen föreslår hon att jag ska följa henne på toa vilket ni nu kanske tror att där förlorade jag oskulden men icket. På toaletten börjar vi bara hångla med varandra, också av okänd anledning.

Innan vi kommer in på hur jag blev av med oskulden så är det en bit som fattas och det är min kompis tillstånd på den festen. Hans tillstånd var s.k ''fubar'', han hade stått och sovit på ett staket utanför lokalen p.g.a en s.k helikopter-fylla (Hasch-intag + alkohol-intag). Så, jag hade beslutat mig för att hjälpa min kompis hem, trots att det var 5km hem till honom. Tjejen hakar givetvis på, vi hånglar som galningar på vägen mot min kompis då efter lite luft och en promenad inser min kompis att ''Fan, jag mår ju asbra nu ju!'' så han vänder och går tillbaka till festen. Vi märker inte detta då vi är upptagna med ''annat''.

Dvs. stå och hångla på en cykelväg som gick rakt igenom en skog.

Det slutar med att vi faller av vägen 'och rakt ner i ett helt gräsklätt dike ungefär. Jag ska enligt henne ha legat och tokjuckat på henne då hon viskade i mitt öra ''inte här''. Då jag svarar, ''vars då då? i skogen?'' frågar jag.

Hon nickar, så vi vinglar in i skogen där kläderna ryker och vi har sex bland kottar, brännässlor, stenar, löv, buskar, granar etc. Sexet varade säkert 40 minuter om jag inte minns fel (vilket mycket möjligt kan vara fallet att jag minns fel) men cirka. Jag minns att jag var så full att jag inte kände något och att jag minns att hon sa åt mig att vara tyst då det var någon som passerade på vägen där utanför. Jag kom även långt i förväg utan att jag ens märkte det, troligtvis under förspelet/promenaden.

Jag berättade aldrig för henne att jag var oskuld den kvällen, dock eftersom vi tydligen gick samma skola så lärde vi känna varandra och jag berättade det. Hennes reaktion var rätt kul när hon fick reda på det.

Även om det här är galet så har min ''oskulds-historia'' blivit allt annat än ett minne blott.
Citera
2010-04-24, 00:46
Bannlyst
13 år...
Skulle spy på toa...
Helt plötsligt hade jag en brud över mej...
Berättelser dan därpå
Citera
2010-04-24, 01:13
Medlem
Nyss börjat på mitt första jobb som städare utav skidstugor på en turistanläggning var 16 år då. Jag jobbade där under säsongen på loven och helgerna.Efter att skidsäsongen tagit slut så kom den obligatoriska bartömningen på baren. Lyckade tjata på farsan så jag fick vara med även fast jag bara var minderårig, som tur var var inte pappa med så jag började dricka på ganska bra (man tålde ju inte direkt så mycket då) med dom andra som jag lärt känna där ganska bra, dom tyckte ju självklart det var kul att man drack så dom bjöd på tills man knappt kunde stå. Hursomhelst så kom man upp på dansgolvet, träffade där en brud där som genast började greppa efter kuken på dansgolvet sen blev det bara intensivare, tills slut sprang vi ner, eller hon drog ner mej till personalboendet full och ung som man var tänkte man inte så mycketoch bara följde med. Vi började knulla och tyvärr så minns jag inte så mycket från det men jag tror inte att vi höll på alltför länge. Efter akten så frågade jag hur gammal hon var och fick då erfara att hon var 24 år gammal. Alltefter jag nyktrade till när vi låg där och pratade fick jag plötsligt väldigt bråttom hem när jag insåg att hon nu längre inte såg så bra ut efter att man nyktrat till lite. Så jag tog med mig kläderna, mummlade att jag måste gå på toa varefter jag sprang ut ringde en kompis som snabbt körde hem mig.

Aldrig sett henne efter och de är jag jävligt glad för.
Citera
2010-04-24, 01:34
Medlem
HyVlarNPoWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FREDENN
Var la 15 eller något då det kom ett sms från min polares ex att hon var ensam hemma. Blev till att springa över till henne och sedan snabbt knulla lite innan vi kom på att vi inte hade några kondomer, Då blev det smek istället. Vi hade sex i 5 minuter, yipiiii

Haha så ni började för att senare komma på att ni inte hade några kondomer, good job.
Citera
2010-04-24, 03:18
Medlem
pramuss avatar
Jag förlorade min oskuld på ett väldigt romantiskt vis.

Gick ner till den lokala porrbutiken, köpte en uppblåsbar docka och tog med henne hem.
Vi kollade på film, åt en romantisk middag, sen framåt kvällen så satte jag på henne.
Det lyckligaste i denna historia är, att jag än idag sätter på henne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in