Jag var 17 år och det var tidigt på hösten. Jag hade varit på en fest i en kvarters-lokal som inte var något särskilt.
Hur som haver, hade jag b.la 3 liter vin med mig som jag tydligen drack upp och blev ''kung kung i baren'' av.
Vilket fall så vid någon tidpunkt så vinglar jag upp till en bänk utanför lokalen där en tjej och en kille sitter. Killen lyckas jag skrämma bort tack vare att jag är så jävla full och bara pratar på om mina egna bekymmer, men tjejen stannar kvar. Jag vet inte vad jag sa eller vad som gjorde henne så glad men det slutar med att hon ger mig en kram (av okänd anledning) sen föreslår hon att jag ska följa henne på toa vilket ni nu kanske tror att där förlorade jag oskulden men icket. På toaletten börjar vi bara hångla med varandra, också av okänd anledning.
Innan vi kommer in på hur jag blev av med oskulden så är det en bit som fattas och det är min kompis tillstånd på den festen. Hans tillstånd var s.k ''fubar'', han hade stått och sovit på ett staket utanför lokalen p.g.a en s.k helikopter-fylla (Hasch-intag + alkohol-intag). Så, jag hade beslutat mig för att hjälpa min kompis hem, trots att det var 5km hem till honom. Tjejen hakar givetvis på, vi hånglar som galningar på vägen mot min kompis då efter lite luft och en promenad inser min kompis att ''Fan, jag mår ju asbra nu ju!'' så han vänder och går tillbaka till festen. Vi märker inte detta då vi är upptagna med ''annat''.
Dvs. stå och hångla på en cykelväg som gick rakt igenom en skog.
Det slutar med att vi faller av vägen 'och rakt ner i ett helt gräsklätt dike ungefär. Jag ska enligt henne ha legat och tokjuckat på henne då hon viskade i mitt öra ''inte här''. Då jag svarar, ''vars då då? i skogen?'' frågar jag.
Hon nickar, så vi vinglar in i skogen där kläderna ryker och vi har sex bland kottar, brännässlor, stenar, löv, buskar, granar etc. Sexet varade säkert 40 minuter om jag inte minns fel (vilket mycket möjligt kan vara fallet att jag minns fel) men cirka. Jag minns att jag var så full att jag inte kände något och att jag minns att hon sa åt mig att vara tyst då det var någon som passerade på vägen där utanför.

Jag kom även långt i förväg utan att jag ens märkte det, troligtvis under förspelet/promenaden.
Jag berättade aldrig för henne att jag var oskuld den kvällen, dock eftersom vi tydligen gick samma skola så lärde vi känna varandra och jag berättade det. Hennes reaktion var rätt kul när hon fick reda på det.
Även om det här är galet så har min ''oskulds-historia'' blivit allt annat än ett minne blott.