2019-03-23, 20:34
Medlem
Med min första förälskelse, i hans rum när hans mamma var bortrest.
Vi var helt nya på sexfronten båda två, det var kärt eller gulligt på något sätt.
Vi hade en sommarförälskelse och när skolan började igen 2:an på gymnasiet så bara dog det ut.

Efter honom dröjde det två år till nästa ligg.
Citera
2019-03-23, 20:39
Medlem
Swe1227s avatar
Träffade en tinderbrud som jag bjöd med till våran sommarstuga. Vi skulle sova i samma säng så det var ju rätt självklart. Jag var typ 19 och hon 20. Båda var nyktra. Jag vet inte vad hon tyckte, antagligen att jag var värdelös. Vi låg i en säng med träribbor som såklart inte höll för aktiviteten utan vi åkte genom sängen och låg med madrassen på golvet. Minns inte om vi slutade där eller fortsatte. Det var ganska värdelöst men samtidigt jävligt skönt att ha det gjort.
Citera
2019-03-23, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fetmedklet
Med min första förälskelse, i hans rum när hans mamma var bortrest.
Vi var helt nya på sexfronten båda två, det var kärt eller gulligt på något sätt.
Vi hade en sommarförälskelse och när skolan började igen 2:an på gymnasiet så bara dog det ut.

Efter honom dröjde det två år till nästa ligg.

woow...2 år till nästa ligg.
för mig tog det också väldigt lång tid tills kandidat nr 2.
Låter som att ni fick till det bra ändå.
Citera
2019-03-23, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Träffade en tinderbrud som jag bjöd med till våran sommarstuga. Vi skulle sova i samma säng så det var ju rätt självklart. Jag var typ 19 och hon 20. Båda var nyktra. Jag vet inte vad hon tyckte, antagligen att jag var värdelös. Vi låg i en säng med träribbor som såklart inte höll för aktiviteten utan vi åkte genom sängen och låg med madrassen på golvet. Minns inte om vi slutade där eller fortsatte. Det var ganska värdelöst men samtidigt jävligt skönt att ha det gjort.

hahahahahha
snacka om avtändande. Fast i den åldern är man ju så kåt så att ingenting spelar nån roll
bara man får köra in den
Citera
2019-03-23, 20:43
Medlem
Jag förstår inte grejen med att ha sex när man är berusad, det är ju värdelöst.
Citera
2019-03-23, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hihowru
woow...2 år till nästa ligg.
för mig tog det också väldigt lång tid tills kandidat nr 2.
Låter som att ni fick till det bra ändå.

Jo det var fint som 1:a gång man har ju hört historier.
Jag har svårt att ligga med någon utan attraktion så därför tog det tid till nästa.
Jag måste liksom bli kåt på den jag ska ligga med och när jag var ung hade jag alldeles för många issues så därför blev det inte så mycket ligga för mig.
Citera
2019-03-23, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Jag förstår inte grejen med att ha sex när man är berusad, det är ju värdelöst.

Håller med dig till 100%.

Men det som händer är väl att många vänjer sig vid fyllesex/one night stands och sen så får dom
svårt med att göra det utan alkohol.
En gång var jag ihop med en tjej som alltid ville ta nån öl innan vi hade sex eftersom hon inte kunde göra det på något annat sätt.
Hon hade ju garanterat problem...Tur att vi gjorde slut.
Citera
2019-03-23, 20:56
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Berätta om hur det gick till när ni förlorade oskulden.
Vem var det med? Hur gamla var ni? Var ni berusade?
Vad tyckte ni om sexet?
Gillade ni det? Hur lång tid tog det innan ni hade sex igen?
Var det som ni hade fantiserat om?
Vart befann ni er (platsspecifikt)?
Berättade ni om upplevelsen för nån efteråt?
Hur kändes det?

Med en lyxeskort när jag var 19. Härligt, bjöd på Rosévin när jag kom in, sög av mig och red mig som det inte fanns någon morgondag

Sedan avslutade jag med henne på rygg i missionären i en säng som såg ut som något från ett slott. Härlig upplevelse, kommer aldrig glömma henne!

Skulle ge det mesta för att få se henne igen... Man blir nostalgisk
Citera
2019-03-23, 21:05
Medlem
Citat:
Håller med dig till 100%.

Men det som händer är väl att många vänjer sig vid fyllesex/one night stands och sen så får dom
svårt med att göra det utan alkohol.
En gång var jag ihop med en tjej som alltid ville ta nån öl innan vi hade sex eftersom hon inte kunde göra det på något annat sätt.
Hon hade ju garanterat problem...Tur att vi gjorde slut.

Ja, der blir en ond cirkel av det hela om man håller på så. Till slut kan det bli svårt att ha sex utan att först ha druckit alkohol. Tråkigt att inte kunna slappna av utan att behöva dricka.
Citera
2019-03-23, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Med en lyxeskort när jag var 19. Härligt, bjöd på Rosévin när jag kom in, sög av mig och red mig som det inte fanns någon morgondag

Sedan avslutade jag med henne på rygg i missionären i en säng som såg ut som något från ett slott. Härlig upplevelse, kommer aldrig glömma henne!

Skulle ge det mesta för att få se henne igen... Man blir nostalgisk

Ja det är ju lite av en nostalgi-tråd hehe

Hur mycket kostade det dig? Var det på lyxhotell?
Citera
2019-03-23, 21:06
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ja det är ju lite av en nostalgi-tråd hehe

Hur mycket kostade det dig? Var det på lyxhotell?

Nej det var i hennes lägenhet, skulle aldrig någonsin göra det på hotell, risk för snuten du vet. Kostade mig 2000 men skulle kostat 2500 för en halvtimme. Fick rabatt då hon fick förhinder första gången jag ringde. Vackrare och trevligare tjej går nog inte att finna.
Citera
2019-03-23, 21:11
Medlem
Var väl 19 år, hemma i sängen med henne som var några år äldre. Sa aldrig att jag var oskuld, hon märkte nog inte så mycket heller, var inte särskilt nervös överhuvudtaget. Det var mest jag som tog initiativet till det, flöt på riktigt bra gjorde det.
Hon njöt riktigt mycket kunde jag se på henne och höra! Sen ville hon hon ta det i munnen och svälja Hon var inte oskuld.

Var nykter. Har varit gånger jag varit bra mycket mer nervös med andra än första gången, vilket jag tycker är lite konstigt
På nått sätt var mitt självförtroende och säkerhet på topp den gången.
Senast redigerad av Noccofocus 2019-03-23 kl. 21:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in