2010-02-24, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gjortbortmig
jag 12,5 år hon min polares morsa (hon tände på småpojkar) jag fick cigg och sprit i utbyte så det var okej, knullade henne under en längre tid
Jo visst, säkert
Citera
2010-02-24, 21:40
Medlem
HerrMoros avatar
Vetifan hur ,man ska räkna...

En gång var jag i Falcones och hittade en tjej jag skulle ligga med... ca 15-16 bast var jag då. Hon var för trång för att kunna komma in i helt, så antagligen räknas det inte. Hennes pojkvän kom in och störde ett par gånger också.

Några år senare hittade jag en (som mina kompisar var säkra på) modell som jag fuckade i soffan hos en pryd tjejkompis. Kom inte så det räknas kanske inte heller. Fuckade inte särskilt länge heller, typ en halv minut innan jag däckade.

Träffade sedan min flickvän (som jag gjort slut med tidigare) när jag va 19-20 år och det var första gången jag kommit av sex. Efter ett par failade försök (fråga mig inte varför) så tog hon hand om mig och jag stressade lite och kom direkt typ. Inte så konstigt då hon var för trång för att bli pullad med två fingrar och min penis är ganska grov. Efter det gick allt bra och det blev mycket åka den kvällen.

Så när blev jag av med oskulden? Bästa ligget var min flickvän, fortfarande den tightaste tjej jag legat med. Skulle säga att det var med någon tjej jag var med mellan 18 och 20 år. Sen debut men vafan liksom.
Citera
2010-02-24, 22:42
Medlem
Min första var kass. Riktigt kass. Så kass att jag inte vill berätta...
Citera
2010-02-24, 22:57
Medlem
Trekant på nyår med två söta tjejer, väldigt nöjd var jag 16 år
Citera
2010-02-24, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baengbulan
Trekant på nyår med två söta tjejer, väldigt nöjd var jag 16 år

Yeah right
Citera
2010-02-24, 23:01
Bannlyst
Jag var 16 första gången. Jag intalade mig ständigt om att jag hade haft sex innan, alltför att inte göra första gången alltför pinsam men framförallt för att ge mig själv självförtroende. Så kom dagen, eller kvällen snarare. Jag och några vänner (vi hade nyss slutat nian) stack till närmsta sjö där folket var samlat. Hittade en primadonna, gick in till skogen och det som började som en avsugning slutade med ett hyfsat knull.
Citera
2010-02-24, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flummig1333
Yeah right

Det är faktiskt sant även fast det låter lite otroligt. Hade känt tjejerna ett tag sen innan och haft lite mysigt med båda tidigare fast inte samtidigt och på nyår tog jag chansen att hjälpa dom med att kryssa i trekants rutan på deras hemliga måste lista som jag visste om Kan tilläggas att dom var bästa kompisar
Citera
2010-02-24, 23:21
Medlem
Acceptabels avatar
Min första flickvän, i hennes säng.
Det ovanliga ligger i att jag inte kände ett skit de första 20min då vi strulat och haft oss HELA dagen innan, så det kändes säreget.
Citera
2010-02-25, 02:08
Medlem
jacens avatar
Citat:

Äh, hur farligt kan det vara?
Citera
2010-02-25, 02:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Baengbulan
Det är faktiskt sant även fast det låter lite otroligt. Hade känt tjejerna ett tag sen innan och haft lite mysigt med båda tidigare fast inte samtidigt och på nyår tog jag chansen att hjälpa dom med att kryssa i trekants rutan på deras hemliga måste lista som jag visste om Kan tilläggas att dom var bästa kompisar

Vad dålig du är som inte idkade samlag med två tvillingar på en och samma gång.

En eloge skall du ha i allafall, inte alla som får en sådan första sexupplevelse!
Citera
2010-02-25, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stortrollet
Jo visst, säkert

jopp det är sant, fick senare reda på att hon knullade flera små killar samtidigt. men var man en liten skit så var man
Citera
2010-02-25, 08:58
Medlem
Citat:
Är du anonym under ditt fb-nick så kan du väl berätta ändå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in