2011-07-01, 12:33
Medlem
loafmasters avatar
Har sedan jag började spela Fantasy Hockey börjat fa upp ögonen mer och mer för Buffalo Sabres. Kanns som att laget kan ha nagot stort pa gang samtidigt som jag fullkomligt alskar att se Tyler Ennis spela. Har dessutom en hel del amerikanska vanner som ar stora fans vilket gör att man rycks med.
Citera
2011-07-01, 13:47
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Har sedan jag började spela Fantasy Hockey börjat fa upp ögonen mer och mer för Buffalo Sabres. Kanns som att laget kan ha nagot stort pa gang samtidigt som jag fullkomligt alskar att se Tyler Ennis spela. Har dessutom en hel del amerikanska vanner som ar stora fans vilket gör att man rycks med.

Du förlorar väl mest i Fantasy Hockey?

Jag håller dock med dig ang Sabres.. Skulle dom dessutom får Myers att förstå att han ska använda sin stora kropp rent fysiskt också så ser det riktigt bra ut för dom.
Citera
2011-07-02, 01:09
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Höll inte du på washington nyss?
Citera
2011-07-02, 11:24
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Höll inte du på washington nyss?

Joda, det kommer jag alltid att göra. Dock ar jag först och framst Brynasare vilket gör att jag inte har plats för nagot annat lag i hjartat. Darför ar mitt intresse för Caps inte mer an ett intresse. Men det ar först och framst sporten jag ar intresserad av i NHL, darför har jag inga problem att ta till mig fler an ett lag att följa. Caps kommer dock alltid vara nr.1.
Citera
2011-07-06, 01:23
Medlem
Zizierzrogbas avatar
När jag var liten följde jag NHL via text-tv och de två tidningarna ProHockey samt InsideHockey.

På lekis när vi spelade bandy var jag alltid Flames, som jag refererade till som "Eld C" då jag tyckte de hade coola tröjor.

När Sharks kom in i ligan övergick jag till att hålla på dem eftersom deras logga var så cool och när Ducks kom in så höll jag på dem också i och med filmerna och att de var coola och Kariya spelade där. Jag insåg runt -94 att dessa två lag var för jävla dåliga och hade en polare som höll på Montreal, jag höll därför på Kings i finalen och då hejade jag på alla tre lagen.

När Quebec flyttade till Colorado och deras rivalitet startade med Red Wings (då alla höll på Red Wings) så var det favoritlaget med Deadmarsh i spetsen och de andra tre lämnades därhän.

I slutet av 90-talet var jag över och såg Tampa Bay - Toronto på plats och fick därför en liten förkärlek för Tampa och idag, ett decennium senare så är det bara Tampa som jag följer lite extra.
Citera
2011-07-07, 13:35
Medlem
Kort och simpelt, de började för mig i mycket ung barndom när man hade hockeykort osv, och fann då den grymmaste loggan i hela NHL, Florida Panthers. Så började man samla mer och mer på deras kort, och blev mer intresserad av själva sporten och laget, och sen växte det till något större

Har inte läst tråden men har på känn att jag kommer få höra att jag är den enda Panthers supportern här finns, men de kan jag leva med
Citera
2011-07-14, 11:54
Medlem
Spelade hockeyspel på datorn med en kompis i början på 90-talet och det var ett lag som hade en spelare med ett jävla slagskott, minns dock inte namnet på honom.

Har iaf haft Calgary som favoritlag sen dess.
Citera
2011-07-15, 00:41
Medlem
var i san josé och sg sharks..efter det va det nummer 1
Citera
2011-07-24, 03:18
Medlem
melackos avatar
LA Kings

Har sakta men säkert blivit förälskad i det laget, och när jag besökte staden och Staples Center för en tid sedan så klicka det. Nu är vi lyckligt gifta.
Citera
2011-07-29, 03:30
Bannlyst
Red Wings, eftersom att de flesta andra i klassen höll på vancover så ville jag hålla på något annat. var en annan kille i klassen som höll på RW så blev det att jag också gjorde det
Citera
2011-07-29, 03:47
Medlem
XpS06s avatar
När jag var väldigt liten fick jag mitt första NHL spel till playstation 1. I spelet det året var Vancouver det bästa laget, så självklart valde jag alltid dem att spela med.

Det blev då mitt favoritlag och sedan dess har jag alltid hejat på dem!
Citera
2011-07-29, 14:45
Medlem
Tjollepelles avatar
Djurgården går först i alla lägen!

annars Ottawa Senators, tyckte deras logga var häftigast när jag var liten och på den vägen är det.

Sen att dom draftat favoriten Zibanejad är bara grädden på moset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in