2008-05-17, 00:38
Medlem
fprincefuckaurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LAL
kanske berodde på filmen
den hette väl också mighty ducks? V- formad attack, haha

Laget blev döpt efter filmen, Disney som stog bakom både film och laget.
Citera
2008-05-17, 00:44
Medlem
Spelade NHL 99 på mitt Nintendo 64 när jag var mindre, då var det Detroit Red Wings som var favoritlaget med Igor Larinov och co. Ryssarna och svenskarna regerade då
Citera
2008-05-17, 18:59
Medlem
Fred Friendlys avatar
Gillade Belfour, Roenick, Amonte, Chelios. Chicago hade (och har) riktigt snygga tröjor. Var väl rätt bra också, och på den vägen är det. Idag är vi inget vidare men vad gör det, vi har iaf Kane och Toews.
Citera
2008-05-20, 14:29
Medlem
Pillevickens avatar
Jag fick en Prohockey av mormor och fick se Brett Hulls dase! Den va inte nådig!
Så det fick bli Chicago Blackcocks
Citera
2008-07-31, 09:25
Medlem
Om jag måste välja något lag så blir det NY Rangers eftersom Henrik Lundqvist spelar där, men egentligen bryr jag mig inte så mycket om NHL. Jag förstår inte riktigt hur man kan få någon speciell kärlek till ett lag som man egentligen inte har någon direkt anknytning till.
För mig finns det bara ett lag, (alla sporter inräknade) och det är:
FRÖLUNDA INDIANS!
Citera
2008-08-01, 10:55
Medlem
Vunos avatar
Edmonton Oilers! Shawn Horcoff var i Mora under lockoutsäsongen och var så sjukt grym så jag fick lov att hålla koll på vart han tog vägen. Sedan dess har jag hållt på dem.
Senast redigerad av Vuno 2008-08-01 kl. 11:00.
Citera
2008-08-19, 20:01
Medlem
sp1rits avatar
Fastnade för Detroit runt '93, som flera nämnt tidigare så hade det nog mkt o göra med Yzermans galet tuffa namn. Blev ju inte mindre fan året efter när Fedorov jagade the great one hela vägen till målsnöret i poängligan
Citera
2008-08-20, 19:57
Medlem
StillNotAPlayers avatar
LA för jag är en gangster från la..
Citera
2008-08-20, 21:00
Bannlyst
För att jag är lättpåverkad och det blev samma lag som min polare hejar på. Sen har jag inte så jävla stor koll på NHL för den delen. Det intresserar mig inte så värst mycket. Dels för att det knappt går att se på matcherna, om man nu inte väljer att se när San Jose spelar hemma, ända gången jag upplever att det är jättebra bild, både med Canal + och NASN är när San Jose spelar hemma.

Annars är det jävligt dålig bild på alla matcher. Varför kan inte NHL matcherna sändas i samma kvalite som Elitserien? Det är också varför jag valde San Jose, för deras matcher kan man se, kan man inte med andra lag.
Citera
2008-08-20, 21:46
Medlem
NirvanAs avatar
Vad dillar du i? San Jose är ju västkusten, matcherna spelas normalt typ mellan 4-7 på morgonen svensk tid..
Citera
2008-08-20, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
San Jose är ju västkusten,
Det vet jag väl.

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
matcherna spelas normalt typ mellan 4-7 på morgonen svensk tid..
Det vet jag också. Men det jag undrar över är; Har sett alla NHL lag spelat hemma, både på NASN och Canal + sport. Men varför är just San Jose´s hemmamatcher i bättre kvalite än dom andra lagen när dom spelar hemma?

Jag upplever att alla andra lag förutom SanJose har förbannat dålig kvalite på sina matcher. Nej, jag har ingen dålig tv. Har en Samsung 37 tum. Varför blir det så? När jag t ex ser på Chicago eller Tampa Bay då är kvaliten urdålig och det går knappt att se pucken.
Citera
2008-08-20, 22:49
Medlem
NirvanAs avatar
Ptja om du är så petig på kvalitén så finns det ibland vissa streams som håller mycket hög kvalité

För övrigt det du nämner har ingen logik alls utan är förmodligen illusioner/myt från din sida :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in