2008-03-29, 00:45
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarven
Jag håller på Detroit och anledningen stavas Henrik Zetterberg, han är min favorit hockey spelare.

Håller också på Detroit men kan fan inte minnas varför. Det kan ha varit för att jag tyckte att Yzerman var ett grymt läckert efternamn.
Citera
2008-03-29, 15:05
Medlem
Urmes avatar
Har varit Quebec->Toronto för min del, stor del har väl med Mats Sundin att göra, och på tidigt 90-tal 94-95 eller något körde man alltid med Quebec/Toronto i EA NHL spelen på Sega :>
Citera
2008-03-29, 17:37
Medlem
Philadelphia Flyers, pga att jag jamt kakade mjukosten Philadelphia och tyckte det var coolt att heja pa det laget nar jag var valdigt liten, sen har det bara foljt med liksom.
Citera
2008-04-01, 16:22
Medlem
Ozcoreindeers avatar
Legion of doom, Dave Schultz och Ron Hextall.
Citera
2008-04-02, 03:09
Under min tonår har jag alltid hållt på Florida och Flames, speciellt Florida pga deras snygga tröjer men mest pga deras målvaktsutrustningar

Nu förtiden håller man väl på Capitals, vill gärna se dem lira playoff med laget dem har nu, och nu har dem fått en utmärkt målvakt.
Citera
2008-04-02, 11:17
Medlem
Har alltid gillat Toronto. När jag började lira hockey på slutet av 80 talet så var mitt favorit nr upptaget så jag fick samma nr som Salming hade när han lirade i Toronto (vilket jag självklart inte visse just då). Så efter det blev det Toronto. Och trots att Sudden har spelat i Djurgården (väldit kort sejour dock) så är det lite av en favorit.
Citera
2008-04-03, 01:45
Medlem
Faber Castells avatar
Började intressera mig för NHL under hockeybildseran i mitten av 90-talet. Fastnade ganska snart för Detroit, och sedan dess har jag följt laget dagligen. Till en början var det text-tv och PRO hockey som gällde, och ofta lusläste jag statistik från baksidorna av hockeybilder. Allt eftersom tekniken utvecklades började jag lira NHL-spelen från EA, först på SEGA o sedan på PC. Gjorde grymma uppdateringar av laguppställningarna som följde verkligheten och fick stenkoll på alla spelare i ligan.

Numera har jag lugnat ner mig. Kollar text-tv på morronen o läser lite på forum om hur det går för Detroit. De andra lagen har jag sämre koll på.

Ja, jag är en nörd...
Citera
2008-04-03, 14:39
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faber Castell
Började intressera mig för NHL under hockeybildseran i mitten av 90-talet. Fastnade ganska snart för Detroit, och sedan dess har jag följt laget dagligen. Till en början var det text-tv och PRO hockey som gällde, och ofta lusläste jag statistik från baksidorna av hockeybilder. Allt eftersom tekniken utvecklades började jag lira NHL-spelen från EA, först på SEGA o sedan på PC. Gjorde grymma uppdateringar av laguppställningarna som följde verkligheten och fick stenkoll på alla spelare i ligan.

Numera har jag lugnat ner mig. Kollar text-tv på morronen o läser lite på forum om hur det går för Detroit. De andra lagen har jag sämre koll på.

Ja, jag är en nörd...

Se matcherna istället
Citera
2008-04-04, 22:43
Medlem
Checks avatar
Washington.
Största anledningen är nog att jag själv spelar hockey och har lite släkt där borta i washington så man har vart och kollat på dom sen man var liten pojk nästan
Sen lite av en tillfällighet så har jag också spelat tillsammans med Bäckström förr när han väl spelade i Valbo, så det kom sig varmt om hjärtat det med
Senast redigerad av Check 2008-04-04 kl. 22:51.
Citera
2008-04-04, 23:31
Medlem
VicVocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Check
Washington.
Största anledningen är nog att jag själv spelar hockey och har lite släkt där borta i washington så man har vart och kollat på dom sen man var liten pojk nästan
Sen lite av en tillfällighet så har jag också spelat tillsammans med Bäckström förr när han väl spelade i Valbo, så det kom sig varmt om hjärtat det med

Har du spelat för valbo när dom spelat i samma serie som Uppsala Hockey?
Citera
2008-04-09, 01:24
Medlem
Calgary Flames, jag har faktiskt inte en jävla aning. Är inte alltför insatt, ser någon tv match då och då.
Citera
2008-04-09, 09:23
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Se matcherna istället

Du förstår fortfarande inte att folk har jobb och inte kan sitta uppe halva natten och kolla på någon dålig stream. Man blir inte en bättre supporter för att man har mycket fritid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in