Citat:
Ursprungligen postat av bluetramp
Har tidigare skrivit om Magnussonarna här:
//Dessa tattare Magnusson måste vara de mest pinsamma fegisar som funnits. Släkten gjorde sig känd på 60-talet i stadsdelarna Lunden o Överås, där även släkten Aronsson bodde.
På 70-talet flyttade en hel del av dessa till Hjällbo o sedemera till Frölunda.
Har alltid varit ett gäng ynkryggar som kommit i flock på folk. "Chicko" Magnusson såg jag för ett tag sedan, helt offside, några bor på campingen i Askim. Glenn Magnusson drukna i Surtesjön. En av bröderna var med o mörda Gunnilses fotbollsmålvakt Kekkis Eckerhult i hjällbo. En av bröderna var med om att mörda en totalt värnlös taxichaufför, strax bortom HA gård i Gunnilse. Tog hans plånbok, jagade honom ur bilen, sköt honom i ryggen, tog hans taximössa o körde därifrån triumferandes.... svin. Eva Magnusson har plundrat många gamlingar.//
.................................................. ...........................
Igår var jag o hjälpte en med en flyttning i Bergsjön. Vem möter jag i porten..?
Jo... Chicko och hans bror! Kollade namnen i uppgången o mkt riktigt så dök namnet Magnusson upp. De körde var sin Volvo 740... helt otroligt... gick o kolla på bilarna o Chickos bil hade handicaptillstånd.....
Måste säga att bägge såg mkt mkt trötta ut. Hittar inte namnet på Chickos bror, men han är född på 60-talet. Eva såg jag vid olskrokstorget för ett tag sedan.
En liten del av dessa gossars framfart i gbg. Nu skriver Zorry 1 hot via PM, förr var det Angel 77. Det plockades givetvis bort. Men hoten har jag kvar i PM:en Nu börjar nästa nybörjare hota! farliga saker gossar! Självmål!
Skriver bara under på vad halva tråden handlar om, släkten .........Lite svårt med skrivningen har dessa einstenare! vad jag vet? alldelels för mkt zorro 1.