2011-04-23, 09:41
Medlem
Grisengrymts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toons
Hahaha kanon kille? Tyvärr grabben men jag vet inte hur du har fått denna uppfattningen. Men jag kan informera dig om att Henry var både en springpojke och golare .
Fram med bevis din dåre,sitt inte och gapa en massa skit.Henry var en gubbe man litade på,så slå igen brödfittan.100% att du har försökt att blåsa henry men fick riktigt med bonstryk i stället Jävla flöjt
Citera
2011-04-24, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisengrymt
Fram med bevis din dåre,sitt inte och gapa en massa skit.Henry var en gubbe man litade på,så slå igen brödfittan.100% att du har försökt att blåsa henry men fick riktigt med bonstryk i stället Jävla flöjt

Haha din lilla fitta sitt inte här och snacka skit som du inte har en aning om! Jag har bevis på en förundersökning på flera hundra sidor och ganska allvarliga saker och med ganska tunga grabbar, folk han var springpojk åt, du är jättevälkommen att komma och titta när du vill.

Nu kanske det är så att Henry var din stora idol och ledsen att berätta sanningen till dig, han var en liten golbög.

Så han var inte att lita på direkt utan han var mer stor i käften och när det väl kom till kritan så gick hans mun mer än vad du kan tänka dig.

Haha nej jag har aldrig försökt att blåsa den lilla stackaren och han har verkligen INTE gett mig stryk hahaha. Du kanske kan fråga dig varför han gick ner sig så mycket dom senare åren.
Citera
2011-04-30, 14:59
Medlem
Actu-tetigistis avatar
Ja, heroin kan förstöra dom bästa.
Men din förundersökning är skitsnack.
Citera
2011-05-02, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sexdevil666
En kompis slogs mot han och fick stryk, boxare från mölndal har jag för mig.
Nä, han kommer från Hisingen och var brottare... Schysst grabb! Hade nog en del problem dock.
Citera
2011-05-02, 20:09
Medlem
Nån som minns Sonny från Majorna han hängde mycket i Partille han var duktig på slåss och han var alltid på när det var hangemäng. Undrar hur det gått för honom han var en bra kille. Hört massa olika rykten och han är omöjlig att få tag på , de sägs att han blev legionär men det är också sånt jag hört av folk. Minns när en jävel hade flugit på honom på krogen och Sonny slog skiten ur han och hans 2 polare han stal även förövarens bil veckan därpå. Tack för svar !.
Citera
2011-05-02, 20:53
Medlem
Grisengrymts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Actu-tetigisti
Ja tyvärr så var det så,men nån golare eller springpojk var han inte.
Citera
2011-05-02, 20:57
Medlem
Grisengrymts avatar
Citat:
Haha din lilla fitta sitt inte här och snacka skit som du inte har en aning om! Jag har bevis på en förundersökning på flera hundra sidor och ganska allvarliga saker och med ganska tunga grabbar, folk han var springpojk åt, du är jättevälkommen att komma och titta när du vill.

Nu kanske det är så att Henry var din stora idol och ledsen att berätta sanningen till dig, han var en liten golbög.

Så han var inte att lita på direkt utan han var mer stor i käften och när det väl kom till kritan så gick hans mun mer än vad du kan tänka dig.

Haha nej jag har aldrig försökt att blåsa den lilla stackaren och han har verkligen INTE gett mig stryk hahaha. Du kanske kan fråga dig varför han gick ner sig så mycket dom senare åren.
Din idiot,fram med bevis här på FB eller håll käft din hora.Hur svårt kan det vara?Om det nu att du har det svart på vitt????jävla piss luffare.
Citera
2011-05-02, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisengrymt
Din idiot,fram med bevis här på FB eller håll käft din hora.Hur svårt kan det vara?Om det nu att du har det svart på vitt????jävla piss luffare.

Jag sitter ju och säger att du kan komma och träffa mig när du vill så får du läsa upp skiten själv. Inget jag tänker lägga ut här dock pga utav olika anledningar, men jag har förundersökningen punkt slut.

Och jo han sprang åt Mega bl.a. och ett antal fler personer. Samma personer han sedan gola ner.
Citera
2011-05-02, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Actu-tetigisti

Jaså det säger du? Du är välkommen vilken dag som helst så får du gärna läsa skiten själv.
Citera
2011-05-03, 08:24
Medlem
Grisengrymts avatar
Citat:
Jag sitter ju och säger att du kan komma och träffa mig när du vill så får du läsa upp skiten själv. Inget jag tänker lägga ut här dock pga utav olika anledningar, men jag har förundersökningen punkt slut.

Och jo han sprang åt Mega bl.a. och ett antal fler personer. Samma personer han sedan gola ner.
mega??hahahahahahahaha ge dig ditt troll.var för fan tvärt om
Citera
2011-05-03, 08:25
Medlem
Grisengrymts avatar
Ta nu och trolla väck dig här ifrån Toons
Citera
2011-05-03, 08:26
Medlem
Grisengrymts avatar
Var kan jag träffa dig?
Citera