2007-09-22, 00:54
Medlem
bluetramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backstabbed

menar du JACK LINDAU nån Svartbältare från Hisingen tror jag?

"Snorig" skrev för ett tag sedan om Jack L:

en frågade om Jack L, snurrade om i pallet för han för en hel del år sedan, samtidigt försökte dom mörda honom på Hawks fest. han överlevde, började tända på. Nu sitter han i Stunungsund bakom gardinerna enlig kamrater till honom.
Citera
2007-09-22, 00:57
Medlem
bluetramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cola Maradona
Tråkigt att höra att Stefan Nentis gått bort, var en trevlig prick oftast.

Vad har hänt med följande personer :

Mats Laland
Dabrim
Hamza

Vet att Dabrim tragiskt avled pga sjukdom för ett antal år sedan
Citera
2007-09-22, 01:48
Bannlyst
Nentis var ett litet svin, antar han dog pga alla steroider han tryckt i sig.

Jack L, var det ett tag sen man hörde ngt om, duktigare fick man leta efter...länge...hans lillebrorsa Veino ser man dock ibland, sleten som..

Stämmer det att J Hiltunen strukit med ?
Citera
2007-09-22, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius
Nentis var ett litet svin, antar han dog pga alla steroider han tryckt i sig.

Jack L, var det ett tag sen man hörde ngt om, duktigare fick man leta efter...länge...hans lillebrorsa Veino ser man dock ibland, sleten som..

vem är du? vågar du stå för det där med ditt riktiga namn? dina uttalanden om stefan?
Citera
2007-09-22, 09:01
Bannlyst
dabrim

Bluetramp vet du detta med Dabrim säkert då folk hävdar att han jobbar på la boheme fortfarande, om det är sant, hur dog han då
Citera
2007-09-22, 13:32
Medlem
nazipoliss avatar
Bröderna Törnqvist från frölunda ( R och J )

Sen den snubben som skar halsen av en kille utanför Hydan (kinakrogen) i frölunda, känd till efternamn, nåt amerikanskt eller liknande tror jag.
han skall även nyligen kommit ut från det fängelsestraffet om jag inte har helt fel...

"lille dansken" kallad i frölunda också, liten tanig smal kille. tror även att han var nazist i sina yngre dagar. är väll runt 30 idag.

Glenn, halvtysk om jag inte har fel, åkte för massa vapenbrott och sprängämnen, granater osv på 90-talet, anabolabrukare och nazist. för övrigt ganska skärpt kille ( säkert 7-8 årsedan jag hörde nåt om han iof)

"Fishen" Var klassad som en utav Sveriges 50 farligaste under -90talet, bosatt i högsbo vad jag vet. för övrigt lugn kille i dagsläget, hackers sen flera år tillbaka.

Frank, en kille från öarna, härjade i frölunda, välldigt utomstående öron, missbrukare och mig veterligen ganska knäpp när han får tag på vapen, hört om en del slagsmål också, samt större kupper som misslyckats totalt...
Citera
2007-09-22, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rokko
Saban var en av dom första i X-team i gbg, ihop med Lasse Moberg men sen i fan vad som hände.

Han åkte väl in en sväng då vill jag minnas..

Trevlig kille privat men med ett hemskt temprament när han blev retad.

Citat:

Hamza

Tänkte på Hamza häromdagen då jag hade vägen förbi hans gamla bostad, ingen som har någon update om honom?
Citera
2007-09-22, 15:45
Medlem
lejonmannens avatar
Citat:
Tråkigt att höra att Stefan Nentis gått bort, var en trevlig prick oftast.

Mats Laland

Hamza
Länge sedan jag såg honom men märkligt att läsa att han dött

Om Laland och Hamza vet jag inget om vad de gör idag, men på vilket sätt var de kriminella?

På Kristinelundsgatan ligger en krog vars vakter under slutet av åttiotalet/början av nittiotalet rånade en värdetransport. Jag har glömt vad krogen heter, men den ägdes ett tag av Lasse som blev yxmördad av "tok-Roger".

Någon som vet vad som hände dessa värdetransportrånare? Jag var där samma kväll som de rånat och minns stressen i deras ögon när de försökte arbeta "som vanligt".
Citera
2007-09-23, 01:03
Medlem
freeplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av einlajo
"Stefan Nentis död.
Name: CJN
Date Posted: Sep 14, 07 - 9:00 AM
Message: Stefan dog i hemmet under natten emellan onsdag och torsdag.

Skälet antas vara hjärtfel, orsaken till felet är okänt, men säkert är ju att Stefans liv var skälet, om inte felet var medfött, vill det säga.

Han var en cool gubbe, och en mina första tränare i SPIF 1983. Han var av den mycket gamla stammen, och hade sin uppfostran från Åke Bohlins tid i GKK.

Han var en riktig krigare. "

Stefan var vår förste världsmästare i styrkelyft då han vann 67.5 kgs klassen vid VM i Munchen 1982.
Att bruka steroider är nyttigt(avstängd 1989)?

/einlajo

Hjärtinfarkt, och det var nog knappast medfött utan något som han bäddat för delvis själv. Men väldigt tråkigt dock. Begravning på tisdag!
Citera
2007-09-23, 08:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lejonmannen
På Kristinelundsgatan ligger en krog vars vakter under slutet av åttiotalet/början av nittiotalet rånade en värdetransport. Jag har glömt vad krogen heter, men den ägdes ett tag av Lasse som blev yxmördad av "tok-Roger".

Någon som vet vad som hände dessa värdetransportrånare? Jag var där samma kväll som de rånat och minns stressen i deras ögon när de försökte arbeta "som vanligt".

Du tänker inte på Restaurang Kristina borta vid tvärgatan till domkyrkan?

Kommer ihåg killarna du talar om nämligen.

"tok-Roger" ja.. vilket jävla stolpskott. Han har lämnat GBG nu i alla fall..
Citera
2007-09-23, 10:09
Medlem
lejonmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizmoz
Du tänker inte på Restaurang Kristina borta vid tvärgatan till domkyrkan?

Kommer ihåg killarna du talar om nämligen.

"tok-Roger" ja.. vilket jävla stolpskott. Han har lämnat GBG nu i alla fall..
Nej, jag tänker på restaurangen som ligger på just Kristinelundsgatan, tvärgata till Avenyn vid hotell Rubinen. Har hjärnstillestånd och kommer inte ihåg vad den heter. Något med rock?!...

Edit. Dailys? Vet att den bytt namn några gånger.
Citera
2007-09-23, 11:32
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nazipolis
Bröderna Törnqvist från frölunda ( R och J )

Sen den snubben som skar halsen av en kille utanför Hydan (kinakrogen) i frölunda, känd till efternamn, nåt amerikanskt eller liknande tror jag.
han skall även nyligen kommit ut från det fängelsestraffet om jag inte har helt fel...

"lille dansken" kallad i frölunda också, liten tanig smal kille. tror även att han var nazist i sina yngre dagar. är väll runt 30 idag.

Glenn, halvtysk om jag inte har fel, åkte för massa vapenbrott och sprängämnen, granater osv på 90-talet, anabolabrukare och nazist. för övrigt ganska skärpt kille ( säkert 7-8 årsedan jag hörde nåt om han iof)

"Fishen" Var klassad som en utav Sveriges 50 farligaste under -90talet, bosatt i högsbo vad jag vet. för övrigt lugn kille i dagsläget, hackers sen flera år tillbaka.

Frank, en kille från öarna, härjade i frölunda, välldigt utomstående öron, missbrukare och mig veterligen ganska knäpp när han får tag på vapen, hört om en del slagsmål också, samt större kupper som misslyckats totalt...

Frank har jag hört talas om en del och träffat ett par gånger men aldrig fått nån riktigt konkret historia om honom, e det något du kan berätta om ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in