Nefik är det han ni kallar Turken?
Träffade både Barsche och Ashor genom Turken på 90 talet..
Jag va Tekniker lagade och byggde spel åt Turken på den tiden..
Men jag tyckte Turken va en riktigt jobbig jävlel som konstant hotades och utpressade för o få som han ville..
Barsche va en positiv trevlig kille...
Är ganska övertygad om att han dog för han va dyr i drift och hade slarvat bort nån vapen gömma eller nåt eller om det va pengar minns inte så bra det är ju 100 år sen..
Ashor uppfatta jag som riktigt jävla farlig pga hur vi träffades några få gånger

Turken är nog den fegaste jävel jag nånsin träffat som konstant betalar folk att vara muskler åt honom..
Ett under att ingen råkat slarva bort honom
Dom där falska bevisen va inte det nån del av vart mordvapnet kom och de fokusera på ammunitionen och vem som hade lämnat det..
Och i samma deal började polisen intressera sig för nåt rån eller nåt vapnet använts till tidigare och häktade den som skulle ange vart grejerna kom från eller nåt..
Minns inte så bra det är fan 25 år sen hahahahahaha
Citat:
Ursprungligen postat av
Senorloco
Jonas och Daniel satt häktade på falska bevis som fabricerats fram av Nefik och Barshe,(hörde att Barsche fick betalt för att gola av Nefik) Jonas och Daniel hade 4 st vittnen som såg dem på Harleys kl 23,15, orhan (Tyson) Sköts eller rättare sagt avrättades med 16 skott i Surte kl 23.30 (enligt polisrapporten) Hur kan Jonas och Daniel ta sig till och från Avenyn på 15 min? Surte ligger ganska exakt 3,5 mil från Avenyn? Pga detta så var de oskyldiga till mordet, och gick loss, Det lustiga är ju att Barshe skjuter sig själv i halsen sen år 2000 i ett industri område med, 3 veckor efter att Daniel mördas i Lunden.